Lolz.quote:
Geen zin om te werken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:01 schreef fathank het volgende:
Godverdomme snakes je bent aardig op dreef vandaag
ehh..als je solliciteert bij defensie voor bepaalde functies ben je wel degelijk interessant genoeg om nagetrokken te wordenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat de overheid de burgers minder in de gaten moet houden, maar vaak word je informatie ook gebruikt om je leven makkelijker te maken a la Google. Ik ben zelf pro-data verzameling in dat opzicht. Jammer dat veel mensen er anders over denken.
[..]
sickening
[..]
Jouw leven zal heus niet interessant genoeg voor de overheid zijn. En als je zulke dingen niet wilt, dan moet je gewoon geen smartphone/facebook/whatever gebruiken, simple it is.
[..]
Dit. Mensen die denken dat Obama ook maar iets te zeggen heeft.
[..]
Ik ga er ook bestellen eind deze maand. Fucking nice assortiment.
Draai er niet omheen. Je had het zelf over heel iets anders dan defensie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ehh..als je solliciteert bij defensie voor bepaalde functies ben je wel degelijk interessant genoeg om nagetrokken te worden. Doe ff je huiswerk. Vooral dikkehenk ex-militair manneke gingen ze wel checken hoor.
Ik draai er niet omheen want had het in mijn vorige post er al overquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Draai er niet omheen. Je had het zelf over heel iets anders dan defensie.
Oké.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik draai er niet omheen want had het in mijn vorige post er al over.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:20 schreef Awesome_ het volgende:
Iron man is wel de coolste superheld.
Knappe meid.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:44 schreef G.R.S. het volgende:
http://instagram.com/p/hWftAwJT_C/
Grappige oefening
iedereen die geen mac gebruikt vriend.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:11 schreef seto het volgende:
wie krijgt er nou anno 2014 nog een virus/malware??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |