SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker weten. 3 dagen weekend. Lekker manquote:
Voor eten MyFitnessPallquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:32 schreef Eleiko het volgende:
Opa Cor wil zich eens gaan verdiepen in de relevante apps. Dus: welke apps zijn aan te raden op het gebied van:
- (vr)eten
- trainen / trainingsschema's
- cardio (hardlopen etc.).
B.v.d.
Vreten: Candy Crushquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:32 schreef Eleiko het volgende:
Opa Cor wil zich eens gaan verdiepen in de relevante apps. Dus: welke apps zijn aan te raden op het gebied van:
- (vr)eten
B.v.d.
trainen: Jefitquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:32 schreef Eleiko het volgende:
- (vr)eten
B.v.d.
Runtastic (pro)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:32 schreef Eleiko het volgende:
B.v.d.
http://www.c-and-a.com/nl(...)Sweatshirts/115615/1quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:38 schreef fathank het volgende:
Iemand tips waar k zo cheap mogelijk een zwart vest met hoge kraag en capuchon kan vinden? Is voor m'n carnavalsoutfit.
H&M, C&A, Takko, Sting, Primark....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:38 schreef fathank het volgende:
[..]
trainen: Jefit
cardio: runtastic, runkeeper
zo uit mn hoofd.
Iemand tips waar k zo cheap mogelijk een zwart vest met hoge kraag en capuchon kan vinden? Is voor m'n carnavalsoutfit.
Kan je nog wat nuttigs doen op je vrije dag tochquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:50 schreef fathank het volgende:
Pff dat wordt een drama..stad en land aflopen door allerlei pauperzaken voor een vestje. Maar goed, het is voor een goed doel
True that. 's ochtends maar gaan dan. Heb echt een tyfushekel aan drukke winkels.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:52 schreef Champy het volgende:
[..]
Kan je nog wat nuttigs doen op je vrije dag toch
Die tags!!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit echt?
Oh en die hashtags
Dit sowieso.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
sloots gonna sloot.
Maar Obama ziet er wel beter uit dan JayZ en is ook nog eens president.
helemaal mooiquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:29 schreef seto het volgende:
hij is al eens herkozen vriendje
dat kan maar 1 keer
die schandaal jwz..negers horenniet aan de top..ja man vieze man pist buiten de boot kaolo dottie ah hij grapt met gare makambas.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:30 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
helemaal mooi
aftreden dan, als die schandaal klopt.
Altijd al geweten dat jij PVV stemt. Net zoals die vieze gothic op Dumpertquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
die schandaal jwz..negers horenniet aan de top..ja man vieze man pist buiten de boot kaolo dottie ah hij grapt met gare makambas.
Jij bent zeker sharia en geen democraatquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:30 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
helemaal mooi
aftreden dan, als dit schandaal klopt.
Nee man ik ben van de Church of Satan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij bent zeker sharia en geen democraat
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat jij PVV stemt. Net zoals die vieze gothic op Dumpert
Oud nieuws, is dezelfde dag weer ontkracht. Zie de update. [upd] 'Obama heeft relatie met Beyoncé'quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:06 schreef Champy het volgende:
Wut?
http://www.telegraaf.nl/b(...)a_en_Beyonce___.html
Laatste tijd zijn er veel hoaxes in omgang zeg.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oud nieuws, is dezelfde dag weer ontkracht. Zie de update. [upd] 'Obama heeft relatie met Beyoncé'
NSA, prism,quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar dreamerbulk, nu even serieus, wat vind jij dan niet goed aan Obama?
Ja je hoort het overal..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:49 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
NSA, prism,
het is nog erger dan in de tijd van Nixon lmao
die drogreden vind ik altijd zo smerig .. jij bent echt een corporate drone als je zo denkt..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:51 schreef seto het volgende:
jullie hebben zeker wat te verbergen
zie niet in hoe je er een probleem mee zou kunnen hebben tenzij je wat te verbergen heb
Dat topic is echt hilarischquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit echt?
Oh en die hashtags
Deze stond in dat pics that make you laugh topic. Die andere kan ik niet meer vinden, iets van black people op twitter enzo toch? Heb je de link?quote:
je kan ook gewoon zeggen dat je wat te verbergen hebt ipv dat hele verhaal vriendjequote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die drogreden vind ik altijd zo smerig .. jij bent echt een corporate drone als je zo denkt..
Laten we ook allemaal een ID chip met gps zender in onze nek plaatsen, handig toch voor de overheid .. je hebt niks te verbergen.
Net zoals vingerafdrukken en dna profielen , hup hele land in kaart brengen, zal ook nooit in verkeerde handen vallen.
Ja maar is bedoeld om criminelen sneller te pakken, ja maar ik ben onschuldig? ja ..maar je kan ieder moment crimineel worden.je moet de overheden niet meer middelen geven, ze moeten zelf inleveren met al die corruptie die er dagelijks plaatsvindt. Denk je dat ik ook nog maar met 1 cel uit mijn lichaam achter deze huidige overheden sta? kom op zeg lol
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=160062361quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Deze stond in dat pics that make you laugh topic. Die andere kan ik niet meer vinden, iets van black people op twitter enzo toch? Heb je de link?
Thanksquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=160062361
ik neuk jullie allemaal de moderquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:57 schreef seto het volgende:
[..]
je kan ook gewoon zeggen dat je wat te verbergen hebt ipv dat hele verhaal vriendje
Ik heb gejankt van het lachenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Thanks
Oh en 12 pagesgisteren was het nog maar 5 posts ofzo.
Ik ga dit nu lezen op werk, slecht idee?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=160062361
Een van de reacties:quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ga dit nu lezen op werk, slecht idee?
#badgirl
quote:oh lawd, i am at work, could not hold laughter , had to go running to the bathroom
Ik heb idd wat te verbergen, zoals waar ik mijn boodschappen doe, met wie ik klets, naar wie ik fotos stuur van mijn gemuteerde eekhoorn. Ik hoef geen fucking creep te hebben die alles natrekt zonder dat daar een directe reden voor is ( MIVD is mij nu al aan het natrekken, maar ja).quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:57 schreef seto het volgende:
[..]
je kan ook gewoon zeggen dat je wat te verbergen hebt ipv dat hele verhaal vriendje
Alsof het verandert als er iemand anders voor Obama in The Oval Office komt. Maakt toch geen donder uit wie er zit. Diegene die het best het publiek kan bespelen komt in het kantoortje. En laten we eerlijk zijn, speechen kan die vent wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die drogreden vind ik altijd zo smerig .. jij bent echt een corporate drone als je zo denkt..
Laten we ook allemaal een ID chip met gps zender in onze nek plaatsen, handig toch voor de overheid .. je hebt niks te verbergen.
Net zoals vingerafdrukken en dna profielen , hup hele land in kaart brengen, zal ook nooit in verkeerde handen vallen.
Ja maar is bedoeld om criminelen sneller te pakken, ja maar ik ben onschuldig? ja ..maar je kan ieder moment crimineel worden.je moet de overheden niet meer middelen geven, ze moeten zelf inleveren met al die corruptie die er dagelijks plaatsvindt. Denk je dat ik ook nog maar met 1 cel uit mijn lichaam achter deze huidige overheden sta? kom op zeg lol
true truequote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof het verandert als er iemand anders voor Obama in The Oval Office komt. Maakt toch geen donder uit wie er zit. Diegene die het best het publiek kan bespelen komt in het kantoortje. En laten we eerlijk zijn, speechen kan die vent wel.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben alweer gestoptmoest te hard lachen
Bushquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:14 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
true true
allemaal 1 pot nat, ja babbelen kan die vent zeker...beter dan die chimpansee bush
jij moet zeker wat verbergenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb idd wat te verbergen, zoals waar ik mijn boodschappen doe, met wie ik klets, naar wie ik fotos stuur van mijn gemuteerde eekhoorn. Ik hoef geen fucking creep te hebben die alles natrekt zonder dat daar een directe reden voor is ( MIVD is mij nu al aan het natrekken, maar ja).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:16 schreef seto het volgende:
[..]
jij moet zeker wat verbergenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jouw zak moet je aanpassen..twee spleetjes is genoeg.
ongeveer 3.50 keer.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:25 schreef dreamerbulk het volgende:
sap hoe vaak trek jij je af per dagdeel
Fixed.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:25 schreef dreamerbulk het volgende:
sap hoe vaak trek jij je af per dagdeel uur
Verkeerde topic / stuur een dmquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:39 schreef seto het volgende:
wanneer post lunaste eens nieuwe lingerie foto's
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Verkeerde topic / stuur een dm
Your negs dont affect me. Probeer je gewoon te helpen. Via die weg ziet ze het eerder dan hier my manquote:
ok jij wintquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Your negs dont affect me. Probeer je gewoon te helpen. Via die weg ziet ze het eerder dan hier my man
Jep al eens besteld..maar ze hebben nieuwe producten zie ik dus nu..die ei-eiwit vond ik echt niet te nassen gatverdamme.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:34 schreef stoeltafel het volgende:
Iemand dit al is gehad, http://musclemeat.nl/inde(...)roduct&product_id=53
Volgende week dit proefpakket is bestellen,
Ons Proefpakket bevat een aantal van de volgende Muscle Meat topproducten:
1 kg Gekookte Kipblokjes Mix
200 gram Paardenbiefstuk
200 gram Runderkogelbiefstuk
200 gram Tournedos
200 gram Hertenbiefstuk
150 gram Paardenbiefstuktartaar
150 gram Paardenbiefstuktartaar Red Pepper
150 gram Runderkogelbiefstuktartaar
150 gram Low Fat Hamburger
1 Stoofpotje Stoofvlees
1 Stoofpotje Goulash
250 gram Noorse Zalmblokjes
1 liter Ei-Eiwit
Het is godverdomme "eens" in deze context. Bedankt voor de oogtyfus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:34 schreef stoeltafel het volgende:
200 gram Paardenbiefstuk
200 gram Tournedos
200 gram Hertenbiefstuk
1 Stoofpotje Stoofvlees
1 Stoofpotje Goulash
1 liter Ei-Eiwit
Ik ben het ermee eens dat de overheid de burgers minder in de gaten moet houden, maar vaak word je informatie ook gebruikt om je leven makkelijker te maken a la Google. Ik ben zelf pro-data verzameling in dat opzicht. Jammer dat veel mensen er anders over denken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
sickeningquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:00 schreef dreamerbulk het volgende:
first they laughed at me, now i laugh at them - Jason Genova
[ afbeelding ]
Jouw leven zal heus niet interessant genoeg voor de overheid zijn. En als je zulke dingen niet wilt, dan moet je gewoon geen smartphone/facebook/whatever gebruiken, simple it is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb idd wat te verbergen, zoals waar ik mijn boodschappen doe, met wie ik klets, naar wie ik fotos stuur van mijn gemuteerde eekhoorn. Ik hoef geen fucking creep te hebben die alles natrekt zonder dat daar een directe reden voor is ( MIVD is mij nu al aan het natrekken, maar ja).
Dit. Mensen die denken dat Obama ook maar iets te zeggen heeft.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof het verandert als er iemand anders voor Obama in The Oval Office komt. Maakt toch geen donder uit wie er zit. Diegene die het best het publiek kan bespelen komt in het kantoortje. En laten we eerlijk zijn, speechen kan die vent wel.
Ik ga er ook bestellen eind deze maand. Fucking nice assortiment.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:34 schreef stoeltafel het volgende:
200 gram Paardenbiefstuk
200 gram Tournedos
200 gram Hertenbiefstuk
1 Stoofpotje Stoofvlees
1 Stoofpotje Goulash
1 liter Ei-Eiwit
Lolz.quote:
Geen zin om te werken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:01 schreef fathank het volgende:
Godverdomme snakes je bent aardig op dreef vandaag
ehh..als je solliciteert bij defensie voor bepaalde functies ben je wel degelijk interessant genoeg om nagetrokken te wordenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat de overheid de burgers minder in de gaten moet houden, maar vaak word je informatie ook gebruikt om je leven makkelijker te maken a la Google. Ik ben zelf pro-data verzameling in dat opzicht. Jammer dat veel mensen er anders over denken.
[..]
sickening
[..]
Jouw leven zal heus niet interessant genoeg voor de overheid zijn. En als je zulke dingen niet wilt, dan moet je gewoon geen smartphone/facebook/whatever gebruiken, simple it is.
[..]
Dit. Mensen die denken dat Obama ook maar iets te zeggen heeft.
[..]
Ik ga er ook bestellen eind deze maand. Fucking nice assortiment.
Draai er niet omheen. Je had het zelf over heel iets anders dan defensie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ehh..als je solliciteert bij defensie voor bepaalde functies ben je wel degelijk interessant genoeg om nagetrokken te worden. Doe ff je huiswerk. Vooral dikkehenk ex-militair manneke gingen ze wel checken hoor.
Ik draai er niet omheen want had het in mijn vorige post er al overquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Draai er niet omheen. Je had het zelf over heel iets anders dan defensie.
Oké.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik draai er niet omheen want had het in mijn vorige post er al over.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:20 schreef Awesome_ het volgende:
Iron man is wel de coolste superheld.
Knappe meid.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:44 schreef G.R.S. het volgende:
http://instagram.com/p/hWftAwJT_C/
Grappige oefening
iedereen die geen mac gebruikt vriend.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:11 schreef seto het volgende:
wie krijgt er nou anno 2014 nog een virus/malware??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |