Gewoon toned vinden de vrouwtjes het mooiste, niet die vieze boddybuilders met hun vieze aders overal.quote:Veel vrouwen vinden van een breed en gespierd mannenlichaam mooi. Het is dan ook niet vreemd dat dit behoort tot de 7 schoonheden van een man. Denk hierbij aan gespierde armen, een sixpack, brede schouders of een gespierde rug. Ondanks dat we houden van een strak en getraind lijf, vinden we een bodybuilder juist niet aantrekkelijk.
Ik heb squash vorig jaar al gedag gezegd, de explosieve bewegingen in combinatie met de ongecontrolleerde bewegingen maakt meer kapot dan goed voor je isquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Wtf... heb gewoon mijn linker hiel kapot getrapt tijdens gymles.Kan er niet eens meer mee lopen. Kut squash. Die kracht in mn legs tho
Wat doe jij op vrouwblog.nl??quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon toned vinden de vrouwtjes het mooiste, niet die vieze boddybuilders met hun vieze aders overal.
'k voldoe aan de 7 schoonheden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon toned vinden de vrouwtjes het mooiste, niet die vieze boddybuilders met hun vieze aders overal.
Goede artikelen over hoe vrouwen over mannen denken staan daar zodat ik me daarop kan aanpassen.quote:
Je aanpassen aan vrouwenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Goede artikelen over hoe vrouwen over mannen denken staan daar zodat ik me daarop kan aanpassen.
Ik weet nu wel dat je mooi toned moet zijn met lange spieren ipv. vieze grote opgeblazen ballonnenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je aanpassen aan vrouwenbeta kneusje
Zei moete zich aan jouw aanpasse, hahaha ja tog later z 194 Alpha masterrace ni hao kurwa #combopost
Heb je wellicht visueel materiaal ? Ik wil nu echt eens weten waar de vrouwtjes kankergruwelijk soaking van raken. Even paar van die hunkies.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik weet nu wel dat je mooi toned moet zijn met lange spieren ipv. vieze grote opgeblazen ballonnen
ja al die vrouwen denken "oh hij is veel te druk in de gym en heeft geen tijd voor mij" enzoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:52 schreef JackieBrown het volgende:
nou tis wel zo. De grootste boys in de gym hebbe vaak geen vriendin en zijn ook vaak socially awkward
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je wellicht visueel materiaal ? Ik wil nu echt eens weten waar de vrouwtjes kankergruwelijk soaking van raken. Even paar van die hunkies.
Wow much sexyquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze dit bedoelen.
Mooi zwemmerslichaam met lange spieren.
Is ook zo toch. 8/9 uur per dag werk, 2 uur in de gym, 8 uur slapen, 3/4 uur eten klaarmaken/opeten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
ja al die vrouwen denken "oh hij is veel te druk in de gym en heeft geen tijd voor mij" enzo
Nee sorry dit is de enige die ik kan vinden van hem. Ik weet ook niet hoe die heet, ik googelde op solide zwemmerslichaamquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wow much sexy
Heb je meer foto's van deze ontzettende geile boy??
http://www.vrouwblog.nl/d(...)d/1027/#comment-9829quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Goede artikelen over hoe vrouwen over mannen denken staan daar zodat ik me daarop kan aanpassen.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:58 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://www.vrouwblog.nl/d(...)d/1027/#comment-9829
Je kunt ook beter gaan voor een volslanke vrouw, Jahroon. De commentsection is nog hilarischer dan misc
Zo is dat Melanie. Lekker een maatje meer is juist mooi!! Lekker genieten.quote:Wat is daar mensen jeetje of je nu dik bent of dun sex ligt aan jezelf of je het goed doet of niet! En wat een opmerkingen over dikkere mensen 1 voorbeeld me ma is dik en sporten alle slankies eruit met steppen duzzz dat gelijk dat negatieve gedoe ook over het slapen nou ik draai niet en ben wel aan de volle kant me vriend draait de hele nacht en is slank!!!!
Disregard females, acquire strength.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:45 schreef Sapstengel het volgende:
Disregard females acquire aesthetics mattie.
Sowieso natty.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:18 schreef JackieBrown het volgende:
Je kan mij gewoon niet vertellen dat er vrouwen zijn die hier niet hun nagels in willen zetten
[ afbeelding ]
Ik weet al wat jij vrijdagavond gaat doenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:10 schreef Montelly het volgende:
Hoewel wij op 14 februari graag verrast worden met een mooi cadeau hoeft dit voor mannen niet zo nodig. Zij willen liever geen cadeau, maar seks op Valentijnsdag.
Eigenlijk wisten we al wat we mannen niet moeten geven op de dag van de liefde, maar wat wel bleef een beetje de grote vraag. Uit een onderzoek van RetailMeNot, uitgevoerd onder 1.007 mensen, blijkt dat mannen helemaal geen cadeau willen maar seks op Valentijnsdag. 66 procent van de mannen die een relatie hebben gaf dan ook aan seks te willen. Bij de vrouwen was dit maar 30 procent, waardoor de voorkeur duidelijk uitgaat naar een cadeau.
Uit het onderzoek bleek ook dat 18 procent van plan is om dit jaar helemaal geen geld uit te geven met Valentijnsdag. Van de mannen wil ongeveer 52 procent 36,50 euro uitgeven en bij de vrouwen is dat 74 procent. 44 procent van de mannen en maar 23 procent van de vrouwen is van plan om 73 euro of meer te spenderen op 14 februari.
duss..
Dit ook ja. JB is eveneens slachtoffer van het bodybuilden geworden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:20 schreef seto het volgende:
veel succes met dat natty halen
voor merendeel van vrouwen is dat veel te groot
le reddit xDquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik weet al wat jij vrijdagavond gaat doen
[ afbeelding ]
Ja okeee of een natty atletisch/bb lichaam dan, kan me gewoon niet voorstellen dat een vrouw dat echt smerig vindt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:20 schreef seto het volgende:
veel succes met dat natty halen
voor merendeel van vrouwen is dat veel te groot
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit ook ja. JB is eveneens slachtoffer van het bodybuilden geworden.
waar leg je dan je hoofdje op tijdens het kroelen? Dat vraag ik me dan af..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja okeee of een natty atletisch/bb lichaam dan, kan me gewoon niet voorstellen dat een vrouw dat echt smerig vindt.
Hoe kan je nou niet willen dat je vriend zo'n +15/20 kg op je heeft en bij wijze van spreken met je kan gooien. Geloof er niets van
Ontspannen spieren liggen lekkerder dan vethompen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
waar leg je dan je hoofdje op tijdens het kroelen? Dat vraag ik me dan af..
etha confirmed voor ectoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja okeee of een natty atletisch/bb lichaam dan, kan me gewoon niet voorstellen dat een vrouw dat echt smerig vindt.
Hoe kan je nou niet willen dat je vriend zo'n +15/20 kg op je heeft en bij wijze van spreken met je kan gooien. Geloof er niets van
En waar je je gewoon klein en kwetsbaar bij voelt en dat je weet dat je man je kan beschermenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
van die mannen die zo breed zijn dat je een split moet doen als je bovenop zit omdat je benen er niet omheen passen. Hnnnnnngquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:18 schreef JackieBrown het volgende:
Je kan mij gewoon niet vertellen dat er vrouwen zijn die hier niet hun nagels in willen zetten
[ afbeelding ]
Precies!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
En waar je je gewoon klein en kwetsbaar bij voelt en dat je weet dat je man je kan beschermen![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
van die mannen die zo breed zijn dat je een split moet doen als je bovenop zit omdat je benen er niet omheen passen. Hnnnnnng
jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
En waar je je gewoon klein bij voelt en dat je weet dat je man je kan beschermen![]()
Pics.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:35 schreef Awesome_ het volgende:
Ik straal altijd van die beschermfeels uit, hoor ik altijd.
Niet dat. De mannen hier zien graag een fitte chick met een 10/10 ass etc. etc. Vertekend beeld van de maatschappij denk ik.quote:
Lol, cutten? Dan is die al twee jaar of zo bezig lulz.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ontspannen spieren liggen lekkerder dan vethompen.![]()
no offense ik weet dat je aan het cutten bent
ahhahaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik weet al wat jij vrijdagavond gaat doen
[ afbeelding ]
geintje toch vriendjequote:
Mijn benen zijn zo immens dat ze tegen elkaar aanschuren. Ken je deze struggles?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:41 schreef Jahr00n het volgende:
Zo vervelend als je wil gaan wandelen maar geen goede recensies kunt vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |