Je hebt een flinke weegschaal nodig om je keuken te wegen...quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:50 schreef Weissman het volgende:
LIF / [Gezond Slank] #2261 - Verre dromen en vage reizen
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:48 schreef H1N1 het volgende:
Jongens, welke creatine gebruiken jullie?
Hé Cor, stiekem was ik serieus. Wat betreft de crinitini; dat is voor mij het bomen/bos verhaal.quote:
Creatinemonohydraat is prima spul, 100.000.000x getest en kost geen kont. Andere vormen werken misschien iets beter, maar zijn vooral marketingblabla. M.a.w. gewoon een pot creapure van B&F is prima (mijn mening).quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:06 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Hé Cor, stiekem was ik serieus. Wat betreft de crinitini; dat is voor mij het bomen/bos verhaal.
gewoon crea monoquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:06 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Hé Cor, stiekem was ik serieus. Wat betreft de crinitini; dat is voor mij het bomen/bos verhaal.
Ben ik nog 'natty' na gebruik hiervan???quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:17 schreef Jahr00n het volgende:
Je kan het beste celtech crea nemen. Geeft toch net ff wat meer pomp in de spiertjes ervaar ik. Opladen 2 maanden met 50gram per dag, daarna 10 gram per dag nemen.
Regel dan een betere meet, bro.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:36 schreef seto het volgende:
meets voorstellen bij een crossfit homo
dit topic gaat naar de tiefus
Nee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben ik nog 'natty' na gebruik hiervan???
Ga weer lekker terug je hok in.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:19 schreef seto het volgende:
ik heb nu pas door dat we in gezond slank zaten en niet dieetclub
En jij bent...?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:19 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ga weer lekker terug je hok in.
whehe ik ben echt niet bang voor jouw!!quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:19 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Neem nog wat humusquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:19 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Zo'n blauwequote:
hey bollequote:Op woensdag 12 februari 2014 13:19 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Gewoon negeren en hier on-topic blijven dan hebben ze niks te zeiken.quote:
--> permaban.quote:
quote:
streefje is kleuterwoord #1.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wrom
ben je sjagarijnig dat niemand jou kiest als streefje
Kaal.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:32 schreef Jahr00n het volgende:
Ik moet weer een kappertje pakken dit weekend, zal ik een pelle kapsel nemen? Of hebben jullie nog ziekere tips?
Pelle kapselquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:32 schreef Jahr00n het volgende:
Ik moet weer een kappertje pakken dit weekend, zal ik een pelle kapsel nemen? Of hebben jullie nog ziekere tips?
ik ben latinaquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jij bent zelf een Italiaans bol
Ja dat kan over 10 jaar nog wel als ik kaal ben van de anabolen. Nu heb ik nog een solide haarlijn vriendje.quote:
Ik heb opskeer en dan bovenop lang. En dan achterop gucci logo ingeschoren. Heel ziek.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:32 schreef Jahr00n het volgende:
Dat is leuk!quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:33 schreef seto het volgende:
gewoon opscheertje vriend
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
deze man heeft TR gezetquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:33 schreef H1N1 het volgende:
Awesome, ga weg uit dat topic. Je hebt zo een ban te pakken. Over t algemeen weinig geduld met gasten uit onze topicje.
Beetje white-knight bij de vrouwelijke admins spelen: hoe sneu is dat?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:35 schreef seto het volgende:
[..]
deze man heeft TR gezet
net bevestiging gekregen
Gast, ga je nou een brother de schuld geven? Op deze aardkloot is t ieder voor zich, dat merk ik wel weer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:35 schreef seto het volgende:
[..]
deze man heeft TR gezet
net bevestiging gekregen
Ik geniet ontschendbaarheid op FOK! vriendquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:33 schreef H1N1 het volgende:
Awesome, ga weg uit dat topic. Je hebt zo een ban te pakken. Over t algemeen weinig geduld met gasten uit onze topicje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |