niet dat soort wandelenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mijn benen zijn zo immens dat ze tegen elkaar aanschuren. Ken je deze struggles?
Lolzquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:43 schreef seto het volgende:
[..]
geintje toch vriendje
maar ik zou JB rond de 55kg schatten en dat zet jou dan rond de 70...........................!
Ik heb altijd twee maandverbandjes aan de binnenkant van mijn dijen zitten tegen het schuren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mijn benen zijn zo immens dat ze tegen elkaar aanschuren. Ken je deze struggles?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:43 schreef seto het volgende:
[..]
geintje toch vriendje
maar ik zou JB rond de 55kg schatten en dat zet jou dan rond de 70...........................!
Daarom.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alleen die ass van JB weegt al 20 kg denk ik.
Oké doe je ook aan wandelen met stokjes of watquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik heb altijd twee maandverbandjes aan de binnenkant van mijn dijen zitten tegen het schuren.
Alleen na legdayquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oké doe je ook aan wandelen met stokjes of wat
Nee man zit op Texel te chillenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zitten jullie nu trouwens naast elkaar met de laptop op schoot te fokken?
Nope, zit moederziel alleen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zitten jullie nu trouwens naast elkaar met de laptop op schoot te fokken?
Kan me niet voorstellen dat er business op Texel is. Goed bezig doe. CEO/10k a day allez.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee man zit op Texel te chillen![]()
BIZNIZ
heb daar nog brugklaskamp gehadquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee man zit op Texel te chillen![]()
BIZNIZ
Ik durf te wedden dat ie nu ook aan het wandelen is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nope, zit moederziel alleen.
Weg op een 'businesstrip'
Right.
RIGHTTTTTT
Volges mij niet hoor t regent daar geloof ikquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ie nu ook aan het wandelen is.
Ah, ik snap het al. Hij zit nu in dem burgerleven en heeft geen zin om 's avonds thuis te komen, dus blijft die weg.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nope, zit moederziel alleen.
Weg op een 'businesstrip'
Right.
RIGHTTTTTT
Prima knaken hier.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er business op Texel is. Goed bezig doe. CEO/10k a day allez.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, ik snap het al. Hij zit nu in dem burgerleven en heeft geen zin om 's avonds thuis te komen, dus blijft die weg.
Las laatst een zielige comment op reddit over een man die elke avond al een jaar of zo na het werk 4 uur lang op de parkeerplaats in zijn auto zit omdat die waarschijnlijk geen zin heeft om naar huis te gaan.
Ik zou niks missen op FOK! eigenlijk, maar reddit moet ik blijven checken. Zoveel interessante shit daar die ik anders niet zou tegenkomen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:54 schreef Awesome_ het volgende:
Ik mis niks op dat reddit volgens mij
Sharing is caring.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Prima knaken hier.
You dont know things, Jon Snow.
Enlighten us.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zou niks missen op FOK! eigenlijk, maar reddit moet ik blijven checken. Zoveel interessante shit daar die ik anders niet zou tegenkomen.
Neem er een kijk zou ik zeggen: www.reddit.com/r/all Ik weet niet wat jij interessant vindt. Ik raad je eigenlijk aan om 'reddit is fun' op je mobiel te installeren en reddit tijdens het poepen te checken.quote:
Ken je StumbleUpon?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zou niks missen op FOK! eigenlijk, maar reddit moet ik blijven checken. Zoveel interessante shit daar die ik anders niet zou tegenkomen.
[..]
Sharing is caring.
Ja, maar is SU niet de inferieure vorm van reddit? Of was dat een andere site?quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ken je StumbleUpon?
https://www.stumbleupon.com/
Op basis van jouw interesses selecteert ie super interessante websites die je waarschijnlijk niet eens kent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |