Dolf viel niet. Dus dan de stream maar.quote:
Dus de rest moet gewoon allemaal onderuit gaan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Op dit moment nog net genoeg voor een halve finale. Mag er niemand beter meer zijn.
Klein schuifertje maken is genoegquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus de rest moet gewoon allemaal onderuit gaan?
HET WAS EEN GOUDEN RACE!!11!#!!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:00 schreef hafcfan het volgende:
Al die mensen hier die deden alsof t zo goed was
Precies.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dolf viel niet. Dus dan de stream maar.
Ja, en degene die er al boven staan mogen wel blijven staanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus de rest moet gewoon allemaal onderuit gaan?
Zoals dezequote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, en degene die er al boven staan mogen wel blijven staan
Zal voor hem ook wel lastig zijn, je moet het toch een beetje inschatten. En normaal komen ze veel hoger. En nu de één wel, de ander totaal niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:00 schreef tralalala het volgende:
De ene keer denkt de cameraman dat de snowboarder maar 1 cm de lucht in komt en de andere keer denkt hij dat de snowboarder 20 meter de lucht in vliegt.
Dimiquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Wie heeft er een gebroken pols, maar doet toch mee? Heb dat in het begin even gemist.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:02 schreef Jovatov het volgende:
Maargoed: dus sowieso maar één Nederlander die doorgaat
Of geenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:02 schreef Jovatov het volgende:
Maargoed: dus sowieso maar één Nederlander die doorgaat
Jaja..quote:
Alles kan, ik kan ook wagenziek worden van schietspelletjesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:04 schreef Yaku het volgende:
[..]
Knap dat ik zeeziek kan worden op 1500M hoogte.
Klinkt overtuigendquote:
quote:
Ohquote:
Echt hequote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
die hoop ... alsof er niet eentje beter gaat doen.
Jij hoopt echt dat er een dode valt hè?quote:
Niet hier.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
Schakel net in, faka met shaun White?
Nee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij hoopt echt dat er een dode valt hè?
Die moet nog.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
Komt pas in de tweede heatquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ja en voor schaatsen hebben ze de WK's..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:08 schreef TLC het volgende:
Met alle respect, maar waarom is dit een Olympische sport, daar hebben ze toch X games voor of zo
Ik vind het juist wel leuk dat zulke 'alternatieve' sporten ook Olympisch zijn gewordenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:08 schreef TLC het volgende:
Met alle respect, maar waarom is dit een Olympische sport, daar hebben ze toch X games voor of zo
Omdat ze de Olympische spelen hip en aantrekkelijk voor jongeren enzo willen maken. Bla blaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:08 schreef TLC het volgende:
Als tie niet op zn bek gaat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
Sowieso 1 die het beter gaat doen:Dimi
De
Jong
Waarom zijn er sws OS?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:08 schreef TLC het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
oh, er zijn 2 heats met 2 runs dus?
Ja, en elke heat bestaat uit 20 man.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
oh, er zijn 2 heats met 2 runs dus?
Dat ze maar een J-games maken waar alle jury"sporten" in komen, zijn we daar ook klaar mee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:08 schreef TLC het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:10 schreef Mansjester het volgende:
Bij nader inzien denk ik dat het een cameravrouw is trouwens
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:10 schreef Mansjester het volgende:
Die cameraman, tering![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Omdat ik wist dat jij of Alors wel zou happen
Epic troll-bait.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:10 schreef Mansjester het volgende:
Die cameraman, tering![]()
Als afleiding kunnen we wel even mannen gaan kijkenquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als afleiding kunnen we wel even mannen gaan kijken
OWS / De lekkerste mannen van de Winterspelen
Blijkbaarquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het is ook eigenlijk een jongensnaam ^^
quote:
4 jaar met lol je hobbysport beoefend.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bedankt voor de vier jaar training.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:17 schreef alors het volgende:
[..]Maak me gek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Géén kloon van tvlxd!
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die Brit van net was ook leuk om te zien maar ik ben zijn naam vergeten. Hij ging onderuit tijdens zijn run, maar dat limiteert de keuze niet ergquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als afleiding kunnen we wel even mannen gaan kijken
OWS / De lekkerste mannen van de Winterspelen
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ie was blijven staan was het makkelijker uitzoeken iddquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:18 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Die Brit van net was ook leuk om te zien maar ik ben zijn naam vergeten. Hij ging onderuit tijdens zijn run, maar dat limiteert de keuze niet erg
[..]De realiteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als hij een 90 punter neerzetquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
Oh noes Dolf
Heeft Dimi nog echt kans?
Nu nog maar 1.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:22 schreef essnhills het volgende:
En Dimi heeft een gebroken pols hoorde ik net?
Ik overdreef een beetjequote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van semi finale toevallig?
Wanneer begint die succesvolle poppenkast weer?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:25 schreef heywoodu het volgende:
Gelukkig halen de schaatsers medailles![]()
Goede kans dus....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:26 schreef Zorro het volgende:
Nog 3 die onder hem staan, de rest maakt niet uit.
Als dat de waarheid isquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee als commentator zeggen "ja het is al over zet de tv maar uit" is even gezellig.
Iets meer realisme kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee als commentator zeggen "ja het is al over zet de tv maar uit" is even gezellig.
Je had al je ticket voor Medal's Plaza zeker?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:28 schreef Mani89 het volgende:
Jammer, die gouden medaille had ik toch al een beetje opgeschreven.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:28 schreef Mani89 het volgende:
Jammer, die gouden medaille had ik toch al een beetje opgeschreven.
Ga je daar weer lopen trollen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:29 schreef hafcfan het volgende:
Gelukkig is er schaatsen. Enige waar we succesvol mee zijn.
Ik vind schaatsen niet zo leukquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:29 schreef hafcfan het volgende:
Gelukkig is er schaatsen. Enige waar we succesvol mee zijn.
Vertel mij wat. Al die sporten waar NL goed in is zijn saai of kut. Om te doen is t dan wel weer baas.quote:
Dat heb ik dus net gemist... 500 meter gaat trouwens nog wel maar die lange afstanden, gewoon boring.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Die 500 meter was echt spannend!
Nee curling is even spannend wil je zeggenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Al die sporten waar NL goed in is zijn saai of kut. Om te doen is t dan wel weer baas.
NL wint toch altijd dus er valt niks te beleven. T Ajax van t schaatsen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ga je daar weer lopen trollen?
gaat vandaag ook niet gebeuren, back to reality vandaag....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:25 schreef heywoodu het volgende:
Gelukkig halen de schaatsers medailles![]()
Eens, sprint is leuk om te kijken, gisteren was echt spannendquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik dus net gemist... 500 meter gaat trouwens nog wel maar die lange afstanden, gewoon boring.
Dat was wel cool jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee curling is even spannend wil je zeggenDaar heeft NL ook niks te zoeken haha.
En je vergeet Sauerbrei, die goud op de reuzeslalom in Vancouver had
Best gek eigenlijk, ook bij de vrouwen zijn de meeste skiesters/boardsters best knap in tegenstelling tot de andere sportenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:37 schreef essnhills het volgende:
Die ziet er ook niet verkeerd uit, die Livingston
Dat is de halve finale die om 16:00 begint. De andere heat zit er nog voorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:48 schreef Karina het volgende:
16:00 uur aan het schema in de OP te zien.
Ah ik was ook niet geheel zeker. Mjah dan is het gewoon afwachten dus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is de halve finale die om 16:00 begint. De andere heat zit er nog voor
Streamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |