4 jaar met lol je hobbysport beoefend.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bedankt voor de vier jaar training.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:17 schreef alors het volgende:
[..]Maak me gek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Géén kloon van tvlxd!
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die Brit van net was ook leuk om te zien maar ik ben zijn naam vergeten. Hij ging onderuit tijdens zijn run, maar dat limiteert de keuze niet ergquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als afleiding kunnen we wel even mannen gaan kijken
OWS / De lekkerste mannen van de Winterspelen
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ie was blijven staan was het makkelijker uitzoeken iddquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:18 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Die Brit van net was ook leuk om te zien maar ik ben zijn naam vergeten. Hij ging onderuit tijdens zijn run, maar dat limiteert de keuze niet erg
[..]De realiteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als hij een 90 punter neerzetquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
Oh noes Dolf
Heeft Dimi nog echt kans?
Nu nog maar 1.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:22 schreef essnhills het volgende:
En Dimi heeft een gebroken pols hoorde ik net?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |