Bij de meest pure sport van allemaal is het niet anders. Ook maar afschaffen zeker.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja. Nu krijg je even tering veel kansen zodat er voor mensen met talent altijd wel wat te pakken valt. Als er 6 mogelijkheden zijn en je kan goed schaatsen dan win je er vast minimaal wel 1.
Ik heb het wel gezegd, maar nog niet in het topic.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:53 schreef essnhills het volgende:
Hey Uccie. Hebben we al gezegd dat er vandaag een TWEEling heeft gewonnen?
Oh, komt goed uit. Dan is het nu iig twee keer gezegd.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezegd, maar nog niet in het topic.
Ik vind t gewoon raar dat je met schaatsen zo veel mogelijkheden hebt. Maar zo kan NL easy medailles pakken dat dan weer wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bij de meest pure sport van allemaal is het niet anders. Ook maar afschaffen zeker.
Gewoon maar alle sporten afschaffen.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bij de meest pure sport van allemaal is het niet anders. Ook maar afschaffen zeker.
Ik kan nog een Ronald Muldertje gaan doen, van zes naar tweequote:Op maandag 10 februari 2014 17:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_table
Maar nog steeds Curling.
Dat was vooraf wel de grootste kans.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:56 schreef Maver24 het volgende:
op de 10km op een volledig nederlands podium?
Behalve team sportenquote:Op maandag 10 februari 2014 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon maar alle sporten afschaffen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:56 schreef Maver24 het volgende:
op de 10km ook een volledig nederlands podium?
Zal het daar net mis gaan denk ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:56 schreef Maver24 het volgende:
op de 10km ook een volledig nederlands podium?
Maar zoals ik zei, zijn het heel veel sporten, waar het zo gaat. En normaal gesproken won Nederland nooit zoveel.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind t gewoon raar dat je met schaatsen zo veel mogelijkheden hebt. Maar zo kan NL easy medailles pakken dat dan weer wel.
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:57 schreef Yaku het volgende:
Zo kijk ik ook als ik op de plee zit en het eindelijk lukt.
2 buiten het schaatsen zelfs? Wauwquote:Op maandag 10 februari 2014 17:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]straks 14 medailles waarvan 12 door schaatsen ofzo.
Kan wel ik ga niet al die B sporten volgen. En bij sommige snap ik het wel, maar bij schaatsen is t te veel.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar zoals ik zei, zijn het heel veel sporten, waar het zo gaat. En normaal gesproken won Nederland nooit zoveel.
Wie moet dat doen? Lee is niet in vorm.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zal het daar net mis gaan denk ik.
Oh maar dat is altijd zo toch? Als ze te weinig winnen is het 'Ze presteren ook nooit goed als het moetquote:Op maandag 10 februari 2014 17:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar zoals ik zei, zijn het heel veel sporten, waar het zo gaat. En normaal gesproken won Nederland nooit zoveel.
Calimero alert.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh maar dat is altijd zo toch? Als ze te weinig winnen is het 'Ze presteren ook nooit goed als het moet' en als ze zoals nu wel veel winnen 'Rare sport maar. Gewoon afschaffen'
Zoals ik al zei, straks wint Davis en Richardson wat en dan wordt iedereen weer reëel.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
quote:
Bij welke sporten is het dan niet teveel? En wat zijn de B sporten hier op de Spelen?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kan wel ik ga niet al die B sporten volgen. En bij sommige snap ik het wel, maar bij schaatsen is t te veel.
Inderdaad, begint goed vervelend te worden hier. Zeker gezien het feit dat het dezelfde figuren zullen zijn die morgne komen roepen dat het een stel falers zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:59 schreef Redefine het volgende:
Stel je voor, er wordt bij de 500 meter dames (kans heel groot) en beide 1000 meters (zou ook zomaar kunnen), er geen medailles worden gewonnen. Dan hoor je natuurlijk half FOK! weer zeggen dat de Nederlanders er niets van kunnen
Echt hoor wat een schijtmentaliteit heerst er tegenwoordig
Ach, dominantie is er wel vaker geweest, of het nu de Duitsers, Noren of nu dan Nederlanders zijn..quote:Op maandag 10 februari 2014 17:58 schreef Janneke141 het volgende:
Dit is wel een goede manier om schaatsen van het olympische programma af te krijgen.
Precies. Zie ik ook mijn reactie direct onder deze van jou.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh maar dat is altijd zo toch? Als ze te weinig winnen is het 'Ze presteren ook nooit goed als het moet' en als ze zoals nu wel veel winnen 'Rare sport maar. Gewoon afschaffen'
Dat is met legio andere tijdsporten zo. En met jurysporten. Is dat allemaal anders dan schaatsen? De 100 meter, 200 meter, 400 meter, 800 meter hardlopen is toch gewoon hetzelfde?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind t gewoon raar dat je met schaatsen zo veel mogelijkheden hebt. Maar zo kan NL easy medailles pakken dat dan weer wel.
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]straks 14 medailles waarvan 12 14 door schaatsen ofzo.
Exactquote:Op maandag 10 februari 2014 18:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Precies. Zie ik ook mijn reactie direct onder deze van jou.
Er zijn geen A-sporten, of het zou ijshockey moeten zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij welke sporten is het dan niet teveel? En wat zijn de B sporten hier op de Spelen?
Gewoon één gewichtsklasse invoeren bij het boksen is ook wel een goed idee.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is met legio andere tijdsporten zo. En met jurysporten. Is dat allemaal anders dan schaatsen? De 100 meter, 200 meter, 400 meter, 800 meter hardlopen is toch gewoon hetzelfde?
Wwel leuk dat ze Nederland supporten.. Zo m et die oranje pakjesquote:
Of gewichtheffen.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gewoon één gewichtsklasse invoeren bij het boksen is ook wel een goed idee.
En dat is nog een week of twee. Dan is het weer even stil. Om dan bij het WK weer over oranje te gaan zeiken en bij de Tour ook opeens of het heel slecht of te goed te vinden. Iets ertussenin vinden blijft moeilijk voor bepaalde mensen.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:01 schreef -0- het volgende:
[..]
Inderdaad, begint goed vervelend te worden hier. Zeker gezien het feit dat het dezelfde figuren zullen zijn die morgne komen roepen dat het een stel falers zijn.
EN bij tennis alleen n og de dubbel doenquote:Op maandag 10 februari 2014 18:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gewoon één gewichtsklasse invoeren bij het boksen is ook wel een goed idee.
Bij zwemmen is het nog extremer.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is met legio andere tijdsporten zo. En met jurysporten. Is dat allemaal anders dan schaatsen? De 100 meter, 200 meter, 400 meter, 800 meter hardlopen is toch gewoon hetzelfde?
102 medailles toch?quote:
Ja. En eventueel Skiën.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Er zijn geen A-sporten, of het zou ijshockey moeten zijn.
Noem eens sporten op de Spelen die internationaler zijn?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:02 schreef superniger het volgende:
Langebaan schaatsen kunnen ze beter afschaffen. Zelfs korfbal is internationaler
Nee joh, beide tegelijk. Vier games dubbelen tegen elkaar, daarna vier games enkels, daarna drie games twee tegen een, drie games een tegen twee. Zo opgelost.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
EN bij tennis alleen n og de dubbel doen
Mooi goud en zilver steeds netjes omruilen met de Belgenquote:Op maandag 10 februari 2014 18:05 schreef Felagund het volgende:
Korfbal moet dan ook olympisch worden.
Inderdaad en dat freestyle is een Canada-USA feestje.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Shorttrack winnen toch ook alleen Koreaantjes (of een Canadees), wat zitten we nu te zeuren.
Ohja dat kan ookquote:Op maandag 10 februari 2014 18:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee joh, beide tegelijk. Vier games dubbelen tegen elkaar, daarna vier games enkels, daarna drie games twee tegen een, drie games een tegen twee. Zo opgelost.
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Troost voor Jan: Hij is een van de weinige Nederlanders die weet hoe het voelt om Olympisch goud te winnen. Al was het dan maar voor 15 seconden....
Is voor de spanning sowieso helemaal niks, net als die groene tijd bij het rodelen gisteren..quote:Op maandag 10 februari 2014 18:08 schreef franklop het volgende:
Ze hadden die streep weggelaten bij de laatste rit zie ik
Jij komt met feiten aanzetten, doe eens niet zo gek johquote:Op maandag 10 februari 2014 18:08 schreef Ericr het volgende:
Over het internationale karakter van alle sporten op de OWS:
http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_skating_at_the_Winter_Olympics[/url]
Schaatsen op de OS, medailles gewonnen door 22 verschillende landen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Alpine_skiing_at_the_Winter_Olympics
Alpineskiën op de OS, eveneens 22 landen
Kunstschaatsen heeft wel meer verschillende landen (25) waardoor medailles zijn gewonnen.
Daar tegenover staat dat Shorttrack maar 9 landen kent met medaillewinnaars.
Schaatsen staat dus op plek 2 qua diversiteit in landen met medaillewinnaars. Zelfs met de dominantie van Nederland op de lange afstanden bij de heren is schaatsen de laatste 20 jaar nog steeds behoorlijk internationaal.
Mja, bij die Noren wint gewoon even een 40-jarige bij een sport die zowat uit elkaar knalt van de dopingquote:Op maandag 10 februari 2014 18:09 schreef Pek het volgende:
[..]![]()
Ik voel ook wel een dopingschandaal aankomen, het zaadje reeds geplant door de Noren....
23 landen zelfs voor schaatsen.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:08 schreef Ericr het volgende:
Kunstschaatsen heeft wel meer verschillende landen (25) waardoor medailles zijn gewonnen.
Schaatsen staat dus op plek 2 qua diversiteit in landen met medaillewinnaars. Zelfs met de dominantie van Nederland op de lange afstanden bij de heren is schaatsen de laatste 20 jaar nog steeds behoorlijk internationaal.
Dude, 40 is jong.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, bij die Noren wint gewoon even een 40-jarige bij een sport die zowat uit elkaar knalt van de doping
En ook gewoon VIJF!!! verschillende disciplines. Schandalig, dat kunnen ze wel tot één geheel maken.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:10 schreef -0- het volgende:
[..]
23 landen zelfs voor schaatsen.2x22e
Wat ene prutsport dat alpineskien, afschaffen kun je nog beter korfbal hebben.
Ik ben altijd blij dat er olympisch kampioenen zijn die ouder zijn dan ik... Voel ik me weer wat jonger. Over 4 jaar wordt het moeilijk, maar dan kan het nog. Over 8 jaar moet ik me erbij neerleggen....quote:
Kasai gaat nog wel even door.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:15 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij dat er olympisch kampioenen zijn die ouder zijn dan ik... Voel ik me weer wat jonger. Over 4 jaar wordt het moeilijk, maar dan kan het nog. Over 8 jaar moet ik me erbij neerleggen....
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 10-02-2014 om 18:04:28Jan Smeekens: 'Moet ik naar het Holland Heineken Huis? Ik moet helemaal niks.' reageer retweet
Terecht. Laat dat tyalf publiek lekker zitten en ga wat met je familie doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:31 schreef Evertjan het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 10-02-2014 om 18:04:28Jan Smeekens: 'Moet ik naar het Holland Heineken Huis? Ik moet helemaal niks.' reageer retweet
Lekker met Tan een feestje vieren terwijl je die gladnek gewoon moet klappenquote:Op maandag 10 februari 2014 18:31 schreef Evertjan het volgende:
twitter:HegeBokko twitterde op maandag 10-02-2014 om 18:40:24Wow! Three Dutch on the podium at the 500m.. Unbelievable! Congratulations @muldermichel @jansmeekens and @mulderronald 👍😃 reageer retweet
quote:
100m 1904 USAquote:Op maandag 10 februari 2014 18:44 schreef Leatherface het volgende:
Een sprint sweep, is dat ooit eerder voorgekomen op de OS?
Bij het schaatsen voor het eerst lijkt me?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
100m 1904 USA
Edit: ook in 1912
200m mannen: 1904, 1932, 1952, 1956, 1984, 2004
Yepquote:Op maandag 10 februari 2014 18:52 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Bij het schaatsen voor het eerst lijkt me?
Bronquote:Goud alsnog naar Ronald Mulder
Door Diederik Smit • maandag 10 februari 2014
Ronald Mulder heeft alsnog goud gewonnen op de 500 meter in Sotsji. Aanvankelijk leek zijn tweelingbroer Michel de gouden medaille te hebben veroverd, maar nu blijkt dat beide baby’s kort na de geboorte zijn verwisseld. De jury besloot daarom de voornaam van Ronald te corrigeren naar Michel, die daardoor brons won. Jan Smeekens bleef in verwarring achter met zilver.
Een beetje voorspelbaar deze van De Speld.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:31 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:43 schreef Pino112 het volgende:
twitter:HegeBokko twitterde op maandag 10-02-2014 om 18:40:24Wow! Three Dutch on the podium at the 500m.. Unbelievable! Congratulations @muldermichel @jansmeekens and @mulderronald 👍😃 reageer retweet
Hoe verder je terugkijkt, hoe internationaler het waarschijnlijk is. Alleen is de trend dat het steeds minder internationaal wordt omdat er alleen in Nederland een markt is voor commerciele teams.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:08 schreef Ericr het volgende:
Schaatsen is al eeuwig present op de OWS, shorttrack pas sinds 1992. Logisch dat er dus minder landen daar medailles hebben gewonnen.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:08 schreef Ericr het volgende:
Sinds 1992 16 landen die medailles hebben gewonnen bij het langebaanschaatsen,quote:Op maandag 10 februari 2014 19:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Schaatsen is al eeuwig present op de OWS, shorttrack pas sinds 1992. Logisch dat er dus minder landen daar medailles hebben gewonnen.
Mss kun je schansspringen voor vrouwen ook in het rijtje zetten....dan lijkt het schaatsen helemaal een internationale sport!
Op 64 onderdelen tegenover 48 bij het shorttrack. Vergelijken op deze manier blijft mank gaan.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:55 schreef Aguero het volgende:
[..]
Sinds 1992 16 landen die medailles hebben gewonnen bij het langebaanschaatsen,
Bij het alpineskien waren het er 9 vann 2 continenten in 10 medal events = 0,9 per medal eventquote:Op maandag 10 februari 2014 19:54 schreef Van_Poppel het volgende:
In Vancouver wonnen 11 verschillende landen van 3 continenten een medaille...geen idee welk onderdeel internationaler is.
Nee, wel een reactie van Hansie Hansie.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
http://nos.nl/os2014/vide(...)leven-500-meter.html
Heeft iemand een gif van dat broertje van Kromo? Dit is toch een flinke kopie
Geweldigquote:Op maandag 10 februari 2014 20:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
quote:
Hein ernaastquote:Op maandag 10 februari 2014 20:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
De enkel met de transponder kwam als tweede over de streep, vandaar.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:01 schreef Arcee het volgende:
Blijft toch vaag van die 0.04 correctie. Het voelt een beetje alsof Smeekens dat goud ontstolen is.
Een correctie van 0.01 komt voor, 0.02 hooguit zelden, maar 0.04 nooit. En zeker niet zo lang na de finish nog.
Het voelt alsof de einduitslag bij elkaar gegoocheld is.
Doet aan de 1, 2, 3 natuurlijk verder iets af. IJzersterk optreden van Nederland weer vandaag.
Voor jou voelt het misschien zo, ik heb geen reden om aan te nemen dat er gegoocheld is.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:01 schreef Arcee het volgende:
Blijft toch vaag van die 0.04 correctie. Het voelt een beetje alsof Smeekens dat goud ontstolen is.
Een correctie van 0.01 komt voor, 0.02 hooguit zelden, maar 0.04 nooit. En zeker niet zo lang na de finish nog.
Het voelt alsof de einduitslag bij elkaar gegoocheld is.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik mis alleen de hamerquote:
quote:"Ik lag te stuiteren in mijn bed. Je vraagt je toch voortdurend af of je het ergens hebt laten liggen, wat je beter had kunnen doen. Als dit, als dat. Allemaal van dat soort gedachten", aldus Jan Smeekens na de eerste nacht na de dramatische ontknoping van de 500 meter. "Ik heb nog nooit zoveel adrenaline door mijn lijf voelen gieren. Alsof je 300 bakken koffie op hebt…”
Smeekens heeft zich, zo benadrukt hij, inmiddels neergelegd bij het feit ’dat de uitslag de uitslag is’. Maar amateuristisch was het volgens eigen zeggen wel degelijk, die forse tijdcorrectie die hem het goud ontnam. „Een olympische blunder kun je het wel noemen, ja. Mij is verteld dat de transponder om zijn enkel en het elektronisch oog op de finishlijn niet goed op elkaar waren afgestemd. Dat hadden ze anders moeten doen. Op de Spelen mogen dergelijke fouten niet gemaakt worden.”
Smeekens: "Ik worstel nu nog met een dubbel gevoel. Aan de ene kant ben ik trots op olympisch zilver, aan de andere kant, het had zoveel mooier kunnen zijn. Als je denkt dat je gewonnen hebt, is de ontgoocheling enorm wanneer je hoort: sorry, grapje, maar je bent het niet geworden. Ik had me vooraf niet kunnen voorstellen dat ik ooit zo zou kunnen balen van zilver. Vooraf zou ik voor zilver getekend hebben, misschien. Dit is en blijft een enorme deceptie.”
Bij de medaille-uitreiking dinsdagavond op Medal Plaza gingen, opnieuw, de gedachten van Smeekens onwillekeurig weer terug naar die hachelijke momenten op het ijs. „Dan maalt het weer. Ik zit nog steeds in die rollercoaster. Het is en blijft lastig, dat kan ook niet anders. Ik heb nu eenmaal jarenlang geleefd voor goud.”
Smeekens: „Weet je, er zijn mensen die voor mij naar Sotsji zijn gekomen en enorm hebben meegeleefd. Dan moet je op een gegeven moment ook proberen blij te zijn met zilver. Het is gebeurd. Over vier jaar moet ik dan maar mijn revanche halen. Ik ben in ieder geval trots dat Michel, Ronald en ik aan de wereld hebben laten zien dat Nederland veel meer is dan een vijf- en tienkilometerland.”
Ik vraag me toch af of dit met de dopinggeruchten te maken heeft.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:34 schreef Max23 het volgende:
Kramer heeft zich afgemeld voor de 1500m
Dat denk ik niet. Hij twijfelde al heel lang of die wel kans heeft en die dopinggeruchten zijn onzin. Zelfs Pedersen heeft toegegeven dat zijn woorden zijn verdraaid.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af of dit met de dopinggeruchten te maken heeft.
Sterker nog, dit lijkt me zeer waarschijnlijk.
Dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af of dit met de dopinggeruchten te maken heeft.
Sterker nog, dit lijkt me zeer waarschijnlijk.
Jij hebt al vaker laten merken de recente resultaten door wel een erg oranje bril te bekijken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Hoezo? Ik heb in elk geval nergens gezegd dat ik denk dat de Nederlanders geen doping gebruiken?quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij hebt al vaker laten merken de recente resultaten door wel een erg oranje bril te bekijken.
Knutquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij hebt al vaker laten merken de recente resultaten door wel een erg oranje bril te bekijken.
Verder: mooie ui
Een Noor heb ik gehoord in het geruchtencircuit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:04 schreef alors het volgende:
Neemt nu nog iemand anders zijn plek in?
Blokhuijsen zou meedoen bij afmelding Kramer dacht ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:04 schreef alors het volgende:
Neemt nu nog iemand anders zijn plek in?
Nee, die is vanochtend op doping gepaktquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een Noor heb ik gehoord in het geruchtencircuit.
Verdomme.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee, die is vanochtend op doping gepakt
Hij is nu op Ned1, maar goed idd dat hij niet met Corendon is teruggevlogenquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Blokhuijsen zou meedoen bij afmelding Kramer dacht ik.
Edit: Ja dus:
http://www.nu.nl/sport/36(...)meter-in-sotsji.html
Kramer meldde al eerder dat hij wellicht niet zou starten, dus misschien heeft Blokhuijsen hier ook rekening mee gehouden?quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:10 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is nu op Ned1, maar goed idd dat hij niet met Corendon is teruggevlogen
Ja klopt, Kramer en hij hadden er ook wel onderling contact over, dus hij wist wel dat de kans groot was.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kramer meldde al eerder dat hij wellicht niet zou starten, dus misschien heeft Blokhuijsen hier ook rekening mee gehouden?
Dat had ik wel ergens gelezen ja.. Blijkbaar toch weer ingetrokken dan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Blokhuijsen had zijn reserveplek toch al ingeleverd?
Knutquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heel raar dat er geen kritische vragen worden gesteld. Waar rook is is vuur zeg ik altijd en vuur wil je niet bij het schaatsen want dan smelt het ijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |