Of dat er ineens hekjes op zijn route staanquote:Op maandag 10 februari 2014 17:49 schreef IPA het volgende:
[..]
Je wil maar 1 afstand? Zie je Usain Bolt al marathons gaan rennen?
En hamerslingeren.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:49 schreef IPA het volgende:
[..]
Je wil maar 1 afstand? Zie je Usain Bolt al marathons gaan rennen?
Je bedoelt net zoals bij Wielrennen en hardlopen enzo?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:48 schreef hafcfan het volgende:
Jezus die nummer 2 is kei hard genaaid.En weet iemand waarom er bij schaatsen en zwemmen meerdere afstanden zijn? Dat is toch niet eerlijk, want zo pakt bijvoorbeeld Kramer veel meer medailles? Met andere sporten zie je dat ook niet.
En turnen waar ze ook maar 1 toestel hebben.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bedoelt net zoals bij Wielrennen en hardlopen enzo?
Gewoon allemaal maar 1 afstand?
Das echt raar. Nu noem je ook de 2 mooiste sporten die het niet hebben. Voor elke sport moet er gewoon 1 de beste zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij veel andere sporten heb je ook meerdere disciplines hoor.
Alleen Curling of IJshockey niet.
Nee bij het biatlon heb je ook niet meerdere afstanden inderdaad.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:48 schreef hafcfan het volgende:
Jezus die nummer 2 is kei hard genaaid.En weet iemand waarom er bij schaatsen en zwemmen meerdere afstanden zijn? Dat is toch niet eerlijk, want zo pakt bijvoorbeeld Kramer veel meer medailles? Met andere sporten zie je dat ook niet.
dat poetst de Russische tv wel rechtquote:Op maandag 10 februari 2014 17:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
De mensen hebben niet door dat Graf slechts brons heeft.
Uiteraardquote:Op maandag 10 februari 2014 17:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
En turnen waar ze ook maar 1 toestel hebben.
Sta je alquote:Ik moet echt ophouden met posten anders kom ik bovenaan in het lijstje van levenlozen, oftewel de dagcijfers.
Oh ja, dat zal voor mij vandaag al wel een probleem zijnquote:Op maandag 10 februari 2014 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet echt ophouden met posten anders kom ik bovenaan in het lijstje van levenlozen, oftewel de dagcijfers.
Geen idee? Gelukkig zijn ze mmorgen weer gewoon met zijn drieën op het podiumquote:Op maandag 10 februari 2014 17:51 schreef Montov het volgende:
Wat doen die buitenlanders op het podium?
Ik kijk haast geen wintersporten, maar in de zomer heb je dat zeker niet bij zoveel en t slaat nergens op.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:49 schreef Redefine het volgende:
Goede dag voor mijn nostradamus prono.
[..]
Met welke sporten zie je dat niet zo? Ja IJshockey en Curling, maar welke sporten nog meer?
Same, kut school ;Pquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:51 schreef Montov het volgende:
Wat doen die buitenlanders op het podium?
quote:
Ess is er ookquote:Op maandag 10 februari 2014 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet echt ophouden met posten anders kom ik bovenaan in het lijstje van levenlozen, oftewel de dagcijfers.
Jij kijkt te veel balspelletjes.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kijk haast geen wintersporten, maar in de zomer heb je dat zeker niet bij zoveel en t slaat nergens op.
welnee, dat lijkt alleen maar zoquote:
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_tablequote:Op maandag 10 februari 2014 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Straks nog VI, dan ben ik normaal gesproken wel stil.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_table
Maar nog steeds Curling.
Ja. Nu krijg je even tering veel kansen zodat er voor mensen met talent altijd wel wat te pakken valt. Als er 6 mogelijkheden zijn en je kan goed schaatsen dan win je er vast minimaal wel 1.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bedoelt net zoals bij Wielrennen en hardlopen enzo?
Gewoon allemaal maar 1 afstand?
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:53 schreef DeLuna het volgende:
Alle vlaggen rood wit blauw. TOEVALLIG
Voelt het toch nog een beetje goed aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |