Bij de meest pure sport van allemaal is het niet anders. Ook maar afschaffen zeker.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja. Nu krijg je even tering veel kansen zodat er voor mensen met talent altijd wel wat te pakken valt. Als er 6 mogelijkheden zijn en je kan goed schaatsen dan win je er vast minimaal wel 1.
Ik heb het wel gezegd, maar nog niet in het topic.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:53 schreef essnhills het volgende:
Hey Uccie. Hebben we al gezegd dat er vandaag een TWEEling heeft gewonnen?
Oh, komt goed uit. Dan is het nu iig twee keer gezegd.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezegd, maar nog niet in het topic.
Ik vind t gewoon raar dat je met schaatsen zo veel mogelijkheden hebt. Maar zo kan NL easy medailles pakken dat dan weer wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bij de meest pure sport van allemaal is het niet anders. Ook maar afschaffen zeker.
Gewoon maar alle sporten afschaffen.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bij de meest pure sport van allemaal is het niet anders. Ook maar afschaffen zeker.
Ik kan nog een Ronald Muldertje gaan doen, van zes naar tweequote:Op maandag 10 februari 2014 17:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_table
Maar nog steeds Curling.
Dat was vooraf wel de grootste kans.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:56 schreef Maver24 het volgende:
op de 10km op een volledig nederlands podium?
Behalve team sportenquote:Op maandag 10 februari 2014 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon maar alle sporten afschaffen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:56 schreef Maver24 het volgende:
op de 10km ook een volledig nederlands podium?
Zal het daar net mis gaan denk ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:56 schreef Maver24 het volgende:
op de 10km ook een volledig nederlands podium?
Maar zoals ik zei, zijn het heel veel sporten, waar het zo gaat. En normaal gesproken won Nederland nooit zoveel.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind t gewoon raar dat je met schaatsen zo veel mogelijkheden hebt. Maar zo kan NL easy medailles pakken dat dan weer wel.
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:57 schreef Yaku het volgende:
Zo kijk ik ook als ik op de plee zit en het eindelijk lukt.
2 buiten het schaatsen zelfs? Wauwquote:Op maandag 10 februari 2014 17:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]straks 14 medailles waarvan 12 door schaatsen ofzo.
Kan wel ik ga niet al die B sporten volgen. En bij sommige snap ik het wel, maar bij schaatsen is t te veel.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar zoals ik zei, zijn het heel veel sporten, waar het zo gaat. En normaal gesproken won Nederland nooit zoveel.
Wie moet dat doen? Lee is niet in vorm.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zal het daar net mis gaan denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |