Bij de meest pure sport van allemaal is het niet anders. Ook maar afschaffen zeker.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja. Nu krijg je even tering veel kansen zodat er voor mensen met talent altijd wel wat te pakken valt. Als er 6 mogelijkheden zijn en je kan goed schaatsen dan win je er vast minimaal wel 1.
Ik heb het wel gezegd, maar nog niet in het topic.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:53 schreef essnhills het volgende:
Hey Uccie. Hebben we al gezegd dat er vandaag een TWEEling heeft gewonnen?
Oh, komt goed uit. Dan is het nu iig twee keer gezegd.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezegd, maar nog niet in het topic.
Ik vind t gewoon raar dat je met schaatsen zo veel mogelijkheden hebt. Maar zo kan NL easy medailles pakken dat dan weer wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bij de meest pure sport van allemaal is het niet anders. Ook maar afschaffen zeker.
Gewoon maar alle sporten afschaffen.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bij de meest pure sport van allemaal is het niet anders. Ook maar afschaffen zeker.
Ik kan nog een Ronald Muldertje gaan doen, van zes naar tweequote:Op maandag 10 februari 2014 17:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_table
Maar nog steeds Curling.
Dat was vooraf wel de grootste kans.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:56 schreef Maver24 het volgende:
op de 10km op een volledig nederlands podium?
Behalve team sportenquote:Op maandag 10 februari 2014 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon maar alle sporten afschaffen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:56 schreef Maver24 het volgende:
op de 10km ook een volledig nederlands podium?
Zal het daar net mis gaan denk ik.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:56 schreef Maver24 het volgende:
op de 10km ook een volledig nederlands podium?
Maar zoals ik zei, zijn het heel veel sporten, waar het zo gaat. En normaal gesproken won Nederland nooit zoveel.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind t gewoon raar dat je met schaatsen zo veel mogelijkheden hebt. Maar zo kan NL easy medailles pakken dat dan weer wel.
quote:Op maandag 10 februari 2014 17:57 schreef Yaku het volgende:
Zo kijk ik ook als ik op de plee zit en het eindelijk lukt.
2 buiten het schaatsen zelfs? Wauwquote:Op maandag 10 februari 2014 17:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]straks 14 medailles waarvan 12 door schaatsen ofzo.
Kan wel ik ga niet al die B sporten volgen. En bij sommige snap ik het wel, maar bij schaatsen is t te veel.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar zoals ik zei, zijn het heel veel sporten, waar het zo gaat. En normaal gesproken won Nederland nooit zoveel.
Wie moet dat doen? Lee is niet in vorm.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zal het daar net mis gaan denk ik.
Oh maar dat is altijd zo toch? Als ze te weinig winnen is het 'Ze presteren ook nooit goed als het moetquote:Op maandag 10 februari 2014 17:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar zoals ik zei, zijn het heel veel sporten, waar het zo gaat. En normaal gesproken won Nederland nooit zoveel.
Calimero alert.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh maar dat is altijd zo toch? Als ze te weinig winnen is het 'Ze presteren ook nooit goed als het moet' en als ze zoals nu wel veel winnen 'Rare sport maar. Gewoon afschaffen'
Zoals ik al zei, straks wint Davis en Richardson wat en dan wordt iedereen weer reëel.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |