Ik ben ongeveer 5 cm kleiner.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ongeveer even lang als ik dus.
#VermeerFacts
Waarvan akte.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zitten we op elkaars tonghoogte dus
Joah dit dus he.quote:
Vrouwen van 1.90 kan echt niet hoorquote:
Gelukkig is mijn lengte in centimeters wel meer dan mijn iq. Of misschien is dat ook wel weer niet goed. Of nou ja, laat maarquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Ideale lengte voor motocross, al eens gecrosst?
Ik dacht ook zoquote:Op maandag 10 februari 2014 11:42 schreef Redefine het volgende:
Ik dacht duurt lang, dan open ik er maar een. Gelijk drie nieuwe topics
30 seconden, misschien wat streng. Een minuut zou dan beter zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:43 schreef kurk_droog het volgende:
Ze moeten gewoon de regel invoeren dat de laatste poster gewoon het recht heeft op het openen van een nieuw topic binnen 30 seconden. Daarna vechten de kneusjes het maar uit.
quote:
Ik dacht dat als je een nieuw topic met de goede knop opent die gelijk in een reeks zit.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:44 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kunnen alleen mods, maar die later het afweten.
Je hebt 'm gevonden?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Alors natuurlijk. Met haar instagram account.
Mijn DM staat openquote:Op maandag 10 februari 2014 11:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Op de 500 meter is er eerst nog een kwartfinale.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:45 schreef chufi het volgende:
4 van de 5 deelnemers (m/v) door naar de halve finale
Die heb ik hier al 3 dagen niet gezienquote:Op maandag 10 februari 2014 11:44 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kunnen alleen mods, maar die later het afweten.
Als we die ooit vinden he ..quote:Op maandag 10 februari 2014 11:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Op diploma's.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:45 schreef Nober het volgende:
5 Nederlanders en maar 1 uitgeschakeld, wij maken echt kans.
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als die ooit vinden he ..Dat klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat zou ik ook doen als ik jouw instagram mocht vinden.
quote:
Nee nee.quote:
Dat klinkt als een twitter adres.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:46 schreef Nober het volgende:
[..]
@arsenalslutty was dat nou zo moeilijk?
Gohquote:Op maandag 10 februari 2014 11:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klinkt als een twitter adres.
Goeie keeperquote:
Ja zo zat ik ook al.quote:
Is al gedaan nuquote:Op maandag 10 februari 2014 11:48 schreef Momo... het volgende:
Kan er een mod er geen reeks van maken?
Eerste keer niet/quote:Op maandag 10 februari 2014 11:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik dacht dat als je een nieuw topic met de goede knop opent die gelijk in een reeks zit.
Ja hier ookquote:Op maandag 10 februari 2014 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zo zat ik ook al.
Ik vond het al zo rustig ineens.
Maar deze had ik echt niet gezienDie andere kwam als eerste naar boven
Okéquote:Op maandag 10 februari 2014 11:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Hallo de allemaal. Ik weiger mij tot vrouwen curling te verlagen na een glimp van Niklas Edin te hebben mogen zien. Ik kom gezellig Shorttrack kijken
[ afbeelding ]
Nog 1 en dan de 1500m halve finales met 3 heats.quote:
Dat krijg je als het niet direct een reeks is.quote:
Mooi,quote:Op maandag 10 februari 2014 11:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog 1 en dan de 1500m halve finales.
Ik heb liever dat je iets aan je school doet.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Hallo de allemaal. Ik weiger mij tot vrouwen curling te verlagen na een glimp van Niklas Edin te hebben mogen zien. Ik kom gezellig Shorttrack kijken
[ afbeelding ]
Ik moet nu denken aan Bladgoudquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je iets aan je school doet.
Hallo, geestelijk vader van dit subforum.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verbouwen?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon op nieuw deel drukken, dan komt het goed.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
ik ga in vervolg express lapo vermijden
Hallo nootje van me.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hallo, geestelijk vader van dit subforum.
Oh ik dacht 14051940 rondjes.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Samen goed voor 6 miljoen rondjes.
Niet hier.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat wist je nog niet?
Ik klink nu als Ambro.
Er deden er 4 mee?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:52 schreef hafcfan het volgende:
Tevreden zijn met een 3e plek wanneer er 3 mee doen
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lara reed helaas net geen tijd tussen de 40 en 45 seconden
Deed ze wel, 44.023quote:Op maandag 10 februari 2014 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Man man manquote:Op maandag 10 februari 2014 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb liever dat jij wat aan school gaat doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Lara vergat de gaskraan open te draaien.
Nee die andere werd gediskwalificeerd door 2x valse startquote:
GGMM heeft altijd de lachers aan zijn kont. Het is nog geen Pieter Jan, maar qua gewone stervelingenquote:Op maandag 10 februari 2014 11:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh god. Een subforum waar GGMM de lachers aan zijn kont heeft. Het shorttrack moet nu wel echt boven zichzelf uitstijgen wil het de FOK!-users aan zich binden
Wel schitterende beelden hoor in de slowmotion.
Komt goed meid. derde van de 4 is meer dan prima Lara.
Ja maar ze deed wel mee.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee die andere werd gediskwalificeerd door 2x valse start
Ja naja, net wat je meedoen noemt natuurlijkquote:
Ik begrijp het wel. Ze moet straks de belangrijkste race uit haar leven rijden. Dan heb je wel wat anders aan je hoofdquote:Op maandag 10 februari 2014 11:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM heeft altijd de lachers aan zijn kont. Het is nog geen Pieter Jan, maar qua gewone stervelingen
Ik stop deze post voor dat arrogante gedrag van Morsgod
Dat Sjinkie de finale haalt is een gegeven.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:55 schreef Nober het volgende:
Zou wel vet zijn als Niels en Sjinkie de finale halen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:55 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij hangt nu de rode vlag uit.
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:55 schreef alors het volgende:
[..]
Dit is jouw humor.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:55 schreef alors het volgende:
[..]
Wanneer moet die tokkie?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat Sjinkie de finale haalt is een gegeven.
Wat zou haar lievelingsfilm zijn? En hoe was het om jaar in jaar uit als opgroeiende meid te trainen in verlaten schaatshallen? Ik zet de borrelnootjes klaar.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Ze moet straks de belangrijkste race uit haar leven rijden. Dan heb je wel wat anders aan je hoofd![]()
Na de relay hebben ze nog alle tijd voor een diepte interview en nog meer om over te praten.
De Mart is er niet bij.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zou haar lievelingsfilm zijn? En hoe was het om jaar in jaar uit als opgroeiende meid te trainen in verlaten schaatshallen? Ik zet de borrelnootjes klaar.
Zometeen.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:56 schreef Momo... het volgende:
Hoe lang duurt het nu nog tot de nederlanders weer in actie komen?
Haten op Sjinkgodquote:Op maandag 10 februari 2014 11:56 schreef Pandaplint het volgende:
Hoop dat Sjinkie flink gehinderd wordt
En dan een advance naar de finale krijgenquote:Op maandag 10 februari 2014 11:56 schreef Pandaplint het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is jouw avond. ALORS ALORS ALORS
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:56 schreef Pandaplint het volgende:
Praat eens normaal.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is jouw avond. ALORS ALORS ALORS
Mart had gisteren Cheryl aan het janken gekregen.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mart kent net als U het shorttracken niet. Maar je kan ook gaan roeien.
Bradbury deel 2.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan een advance naar de finale krijgen
Jij bent niet goed bij je appel.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:56 schreef Pandaplint het volgende:
MARTGOD weet allesquote:Op maandag 10 februari 2014 11:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mart kent net als U het shorttracken niet. Maar je kan ook gaan roeien.
Komt omdat dat altijd wordt doorgeschoven naar morgen.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb al maanden geen Buren meer gekeken, dus ik ben van mijn à propos.
Gaat ie weer zijn middelvinger opstekenquote:Op maandag 10 februari 2014 11:56 schreef Pandaplint het volgende:
Het moet gewoon wijken voor gedrochten zoals Vlaanderen Vakantieland en Clips. Alle slechte Vlaamse jaren 80 nummers ken ik nu wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt omdat dat altijd wordt doorgeschoven naar morgen.
Ik vind haar er wel echt als een familievrouw uit zien. Washandje, borrelnootjes en een kommetje nootjes en met zijn allen The Voice of Holland kijken.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zou haar lievelingsfilm zijn? En hoe was het om jaar in jaar uit als opgroeiende meid te trainen in verlaten schaatshallen? Ik zet de borrelnootjes klaar.
Dat is held Cees Juffergodquote:Op maandag 10 februari 2014 12:00 schreef kurk_droog het volgende:
Wie is deze grijze muis bij de NOS, wie heeft hem daar neergezet, die nitwit.
Ik ookquote:Op maandag 10 februari 2014 12:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind Cees wel een sympathieke, enthousiaste gast
Van wie?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is al gezegd dat Francois het broertje van is?
François Boulanger?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Boulanger?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Broers Hamelinquote:Op maandag 10 februari 2014 12:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bastiaan van Schaik, uberstylist.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:01 schreef kurk_droog het volgende:
Wie heeft de kleiding gekozen? Waarom dat zwart?
Drie.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:03 schreef essnhills het volgende:
En hoeveel van deze heat gaan erdoor?
3 toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:03 schreef essnhills het volgende:
En hoeveel van deze heat gaan erdoor?
Bij de huldiging ook die zwarte jassen met een beetje oranje. Had het andersom gedaan en met rood/wit/blauwe accenten.quote:
quote:
Okévquote:
Best 2 advance to finalquote:
Je maakt GGMM boos.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zullen we er nu maar mee ophouden?
Leuk geweest weer.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zullen we er nu maar mee ophouden?
Dat heeft de rest vast niet door neequote:Op maandag 10 februari 2014 12:06 schreef -0- het volgende:
Gewoon in 1 keer keihard doorknallen, iedereen een rondje lappen en dan net doen of je er gewoon tussen rijdt.
Kan nog voor een diploma gaan.quote:
Tele2 ookquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 12:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Noord-Koreaanse praktijken dit. Stream stoort en we zien hem nooit verliezen. Vanavond op het nieuws blijkt hij toch goud te hebben gehaald.
quote:Op maandag 10 februari 2014 12:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Noord-Koreaanse praktijken dit. Stream stoort en we zien hem nooit verliezen. Vanavond op het nieuws blijkt hij toch goud te hebben gehaald.
Dan gaan de handjes in de lucht. Pom pom pom.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had het juist verrassend gevonden als hij het gehaald hadquote:Op maandag 10 februari 2014 12:10 schreef Szura het volgende:
Domme trolls hier weer
Alsof het zo'n schande is dat hij er nu uit vliegt
Precies. Het zou een wonder zijn mocht hij doorgegaan zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:10 schreef Szura het volgende:
Domme trolls hier weer
Ja, 4 jaar lang trainen, finale is minimaal. Dit is gewoon een Cheryl Maasje.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:10 schreef Szura het volgende:
Domme trolls hier weer
Nee, gewoon collectieve teleurstelling.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:10 schreef Szura het volgende:
Domme trolls hier weer
Het is dit jaar wel heel extreem inderdaadquote:Op maandag 10 februari 2014 12:10 schreef Szura het volgende:
Domme trolls hier weer
Ja wtf, vlieg er dan de eerste ronde al uit ipv het volk hoop te gevenquote:Op maandag 10 februari 2014 12:10 schreef Szura het volgende:
Domme trolls hier weer
Nee maar dat is leuk om te doen schijnbaar.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:10 schreef Szura het volgende:
Domme trolls hier weer
Klopt, maar hij is de enige uit de heat die opgeeft. Opstaan en laten lopenquote:Op maandag 10 februari 2014 12:10 schreef Szura het volgende:
Domme trolls hier weer
Hij kan er niks van.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:10 schreef Szura het volgende:
Domme trolls hier weer
Want hij is de enige die 4 jaar lang traint.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:10 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja, 4 jaar lang trainen, finale is minimaal. Dit is gewoon een Cheryl Maasje.
Dus?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Want hij is de enige die 4 jaar lang traint.
Je in de luren laten leggen door een paar flutkoreaantjesquote:Op maandag 10 februari 2014 12:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Want hij is de enige die 4 jaar lang traint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |