Ik vind haar er wel echt als een familievrouw uit zien. Washandje, borrelnootjes en een kommetje nootjes en met zijn allen The Voice of Holland kijken.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zou haar lievelingsfilm zijn? En hoe was het om jaar in jaar uit als opgroeiende meid te trainen in verlaten schaatshallen? Ik zet de borrelnootjes klaar.
Dat is held Cees Juffergodquote:Op maandag 10 februari 2014 12:00 schreef kurk_droog het volgende:
Wie is deze grijze muis bij de NOS, wie heeft hem daar neergezet, die nitwit.
Ik ookquote:Op maandag 10 februari 2014 12:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind Cees wel een sympathieke, enthousiaste gast
Van wie?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is al gezegd dat Francois het broertje van is?
François Boulanger?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Boulanger?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Broers Hamelinquote:Op maandag 10 februari 2014 12:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bastiaan van Schaik, uberstylist.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:01 schreef kurk_droog het volgende:
Wie heeft de kleiding gekozen? Waarom dat zwart?
Drie.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:03 schreef essnhills het volgende:
En hoeveel van deze heat gaan erdoor?
3 toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:03 schreef essnhills het volgende:
En hoeveel van deze heat gaan erdoor?
Bij de huldiging ook die zwarte jassen met een beetje oranje. Had het andersom gedaan en met rood/wit/blauwe accenten.quote:
quote:
Okévquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |