Ik ben ongeveer 5 cm kleiner.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ongeveer even lang als ik dus.
#VermeerFacts
Waarvan akte.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zitten we op elkaars tonghoogte dus
Joah dit dus he.quote:
Vrouwen van 1.90 kan echt niet hoorquote:
Gelukkig is mijn lengte in centimeters wel meer dan mijn iq. Of misschien is dat ook wel weer niet goed. Of nou ja, laat maarquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Ideale lengte voor motocross, al eens gecrosst?
Ik dacht ook zoquote:Op maandag 10 februari 2014 11:42 schreef Redefine het volgende:
Ik dacht duurt lang, dan open ik er maar een. Gelijk drie nieuwe topics
30 seconden, misschien wat streng. Een minuut zou dan beter zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:43 schreef kurk_droog het volgende:
Ze moeten gewoon de regel invoeren dat de laatste poster gewoon het recht heeft op het openen van een nieuw topic binnen 30 seconden. Daarna vechten de kneusjes het maar uit.
quote:
Ik dacht dat als je een nieuw topic met de goede knop opent die gelijk in een reeks zit.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:44 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kunnen alleen mods, maar die later het afweten.
Je hebt 'm gevonden?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Alors natuurlijk. Met haar instagram account.
Mijn DM staat openquote:Op maandag 10 februari 2014 11:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Op de 500 meter is er eerst nog een kwartfinale.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:45 schreef chufi het volgende:
4 van de 5 deelnemers (m/v) door naar de halve finale
Die heb ik hier al 3 dagen niet gezienquote:Op maandag 10 februari 2014 11:44 schreef alors het volgende:
[..]
Dat kunnen alleen mods, maar die later het afweten.
Als we die ooit vinden he ..quote:Op maandag 10 februari 2014 11:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Op diploma's.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:45 schreef Nober het volgende:
5 Nederlanders en maar 1 uitgeschakeld, wij maken echt kans.
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als die ooit vinden he ..Dat klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat zou ik ook doen als ik jouw instagram mocht vinden.
quote:
Nee nee.quote:
Dat klinkt als een twitter adres.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:46 schreef Nober het volgende:
[..]
@arsenalslutty was dat nou zo moeilijk?
Gohquote:Op maandag 10 februari 2014 11:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klinkt als een twitter adres.
Goeie keeperquote:
Ja zo zat ik ook al.quote:
Is al gedaan nuquote:Op maandag 10 februari 2014 11:48 schreef Momo... het volgende:
Kan er een mod er geen reeks van maken?
Eerste keer niet/quote:Op maandag 10 februari 2014 11:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik dacht dat als je een nieuw topic met de goede knop opent die gelijk in een reeks zit.
Ja hier ookquote:Op maandag 10 februari 2014 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zo zat ik ook al.
Ik vond het al zo rustig ineens.
Maar deze had ik echt niet gezienDie andere kwam als eerste naar boven
Okéquote:Op maandag 10 februari 2014 11:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Hallo de allemaal. Ik weiger mij tot vrouwen curling te verlagen na een glimp van Niklas Edin te hebben mogen zien. Ik kom gezellig Shorttrack kijken
[ afbeelding ]
Nog 1 en dan de 1500m halve finales met 3 heats.quote:
Dat krijg je als het niet direct een reeks is.quote:
Mooi,quote:Op maandag 10 februari 2014 11:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog 1 en dan de 1500m halve finales.
Ik heb liever dat je iets aan je school doet.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Hallo de allemaal. Ik weiger mij tot vrouwen curling te verlagen na een glimp van Niklas Edin te hebben mogen zien. Ik kom gezellig Shorttrack kijken
[ afbeelding ]
Ik moet nu denken aan Bladgoudquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je iets aan je school doet.
Hallo, geestelijk vader van dit subforum.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verbouwen?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon op nieuw deel drukken, dan komt het goed.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
ik ga in vervolg express lapo vermijden
Hallo nootje van me.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hallo, geestelijk vader van dit subforum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |