Ja maar ze deed wel mee.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee die andere werd gediskwalificeerd door 2x valse start
Ja naja, net wat je meedoen noemt natuurlijkquote:
Ik begrijp het wel. Ze moet straks de belangrijkste race uit haar leven rijden. Dan heb je wel wat anders aan je hoofdquote:Op maandag 10 februari 2014 11:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM heeft altijd de lachers aan zijn kont. Het is nog geen Pieter Jan, maar qua gewone stervelingen
Ik stop deze post voor dat arrogante gedrag van Morsgod
Dat Sjinkie de finale haalt is een gegeven.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:55 schreef Nober het volgende:
Zou wel vet zijn als Niels en Sjinkie de finale halen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:55 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij hangt nu de rode vlag uit.
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:55 schreef alors het volgende:
[..]
Dit is jouw humor.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:55 schreef alors het volgende:
[..]
Wanneer moet die tokkie?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat Sjinkie de finale haalt is een gegeven.
Wat zou haar lievelingsfilm zijn? En hoe was het om jaar in jaar uit als opgroeiende meid te trainen in verlaten schaatshallen? Ik zet de borrelnootjes klaar.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Ze moet straks de belangrijkste race uit haar leven rijden. Dan heb je wel wat anders aan je hoofd![]()
Na de relay hebben ze nog alle tijd voor een diepte interview en nog meer om over te praten.
De Mart is er niet bij.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zou haar lievelingsfilm zijn? En hoe was het om jaar in jaar uit als opgroeiende meid te trainen in verlaten schaatshallen? Ik zet de borrelnootjes klaar.
Zometeen.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:56 schreef Momo... het volgende:
Hoe lang duurt het nu nog tot de nederlanders weer in actie komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |