https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Ze zoeken gewoon een reden om niet uit te hoeven betalenquote:Op maandag 10 februari 2014 11:35 schreef Ame_thyst het volgende:
Maar nu willen we natuurlijk van bitcoin.org weten of dit echt waar is of niet, want dit is wel raar.
Die shit is toch opensource of niet?
Jij zat toch ook vast in LTC?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:37 schreef Scorpie het volgende:
Kom op BTC, 666 is niet de plek waar je moet blijven hangen nu. Ga eens hard deaud nu.
Ogen dicht en gaan tochquote:Op maandag 10 februari 2014 11:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopt, beter ride je gewoon de crashwave.
Niet leuk ditquote:Op maandag 10 februari 2014 11:43 schreef Scorpie het volgende:
En daar komt de volgende daling. DIE DIE DIE DIE.
Dit is dankzij Gox die withdraws dicht houdt + wat ongefundeerd paniek zaait over bugs. Resultaat: http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusdquote:
Maar is het Gox FUD of echt? Als het echt is dan is dit erg toch?quote:Op maandag 10 februari 2014 11:50 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Dit is dankzij Gox die withdraws dicht houdt + wat ongefundeerd paniek zaait over bugs. Resultaat: http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusd
Waarom zou het dood zijn er is niets veranderd met gister, of vorige week, of vorig jaar of..
Bitonic is minste gezeikquote:Op maandag 10 februari 2014 11:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Waar is het nou het verstandigst om nieuwe BTC te kopen? Want dit waait wel over
Okee cool. Daar heb ik ooit al gekocht, maar vroeg me af of die ook de huidige koers aanhouden.quote:
Volgen als het goed is bitstamp, weet niet precies hoe snel, of ze het afronden etc. Mja kan je zelf makkelijk ff narekenenquote:Op maandag 10 februari 2014 11:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Okee cool. Daar heb ik ooit al gekocht, maar vroeg me af of die ook de huidige koers aanhouden.
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:53 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Volgen als het goed is bitstamp, weet niet precies hoe snel, of ze het afronden etc. Mja kan je zelf makkelijk ff narekenen
Vette Crash.quote:
Nee, business as usualquote:Op maandag 10 februari 2014 11:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hallo hallo hallo, is er nog wat gebeurd vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
s t f uquote:Op maandag 10 februari 2014 12:00 schreef Scorpie het volgende:
Kleine opleving, zo weer keihard naar beneden.
quote:Op maandag 10 februari 2014 12:00 schreef Scorpie het volgende:
Kleine opleving, zo weer keihard naar beneden.
En de daling is alweer ingezet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op maandag 10 februari 2014 12:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
En de daling is alweer ingezet.
Nee je monitor is stukquote:Op maandag 10 februari 2014 12:01 schreef ulq het volgende:
MAAR FF SERIEUS KLOPT DIT?
KAN IEMAND MIJ INLICHTEN?
Last Price: 605 USDLow: 102 USDHigh: 730 USD
Jaquote:Op maandag 10 februari 2014 12:02 schreef ulq het volgende:
Ik had net een BTC kunnen kopen voor 105 op btc-e?
buy orders kan je niet cancelen ?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:02 schreef mike-amersfoort het volgende:
je zou maar een buy-order op $100 hebben staan, niet gehit... dat wordt een paar weken groepstherapie om het te verwerken...
Je zou hem maar op 105 hebben gezet, dan ben je in een paar minuten 5x zo rijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:02 schreef mike-amersfoort het volgende:
je zou maar een buy-order op $100 hebben staan, niet gehit... dat wordt een paar weken groepstherapie om het te verwerken...
Er zijn mensen die btc heel laag willen hebben.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:01 schreef ulq het volgende:
MAAR FF SERIEUS KLOPT DIT?
KAN IEMAND MIJ INLICHTEN?
Last Price: 605 USDLow: 102 USDHigh: 730 USD
Je zou het maar als geintje hebben gedaan, ooit... met slechts 0.01 BTC... profit!quote:Op maandag 10 februari 2014 12:03 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Je zou hem maar op 105 hebben gezet, dan ben je in een paar minuten 5x zo rijk.
Je zou maar in 2009 gekocht hebben. En in 2013 verkocht hebben. Dan ben je in 3 jaar 1209358102935809x zo rijk.....quote:Op maandag 10 februari 2014 12:03 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Je zou hem maar op 105 hebben gezet, dan ben je in een paar minuten 5x zo rijk.
Als als alsquote:Op maandag 10 februari 2014 12:04 schreef ulq het volgende:
[..]
Je zou maar in 2009 gekocht hebben. En in 2013 verkocht hebben. Dan ben je in 3 jaar 1209358102935809x zo rijk.....
Jepquote:Op maandag 10 februari 2014 12:05 schreef Robuustheid het volgende:
Bitcoin op BTC-e die voor 102 dollar verkocht wordt per stuk?
http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/btcusd
Ik heb de live transactie zien gebeuren onderin de BTC-e pagina.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik denk dat die 102 een glitch is van BTC-e. Aangezien de grafiekjes van bitcoinwisdom daar weer op gebaseerd zijn zie je dat daar ook terug.
Crash.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:06 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Maar is het nu voorbij? Wat denken jullie? Einde van bitcoin? Of alleen een crash?
WAAROM VRAAG JE 4X HETZELFDE DUDEquote:Op maandag 10 februari 2014 12:06 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Maar is het nu voorbij? Wat denken jullie? Einde van bitcoin? Of alleen een crash?
Crash die hopelijk het einde is voor Mt Goxquote:Op maandag 10 februari 2014 12:06 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Zelfde als met kerstquote:Op maandag 10 februari 2014 12:06 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Mijn koop op 490 was iig uitgevoerd.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:06 schreef Scorpie het volgende:
Is gewoon een glitch, die 102. Wel een lekkere.
ja heb ik al 90x gepostquote:
Gast neem een fucking chill pil.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:06 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Hoi!quote:Op maandag 10 februari 2014 12:08 schreef Ame_thyst het volgende:
Maar nee WDC is de shit dat is de toekomst, waar zijn die figuren gebleven?
Je meent het.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:11 schreef peterselieplukkker het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=458074.0
Ze zeggen dat Gox heeft aangegeven dat er een bug is in de bitcoin code zelf???
Over het hoofd gezien hahah xd Thanks!quote:Op maandag 10 februari 2014 12:07 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ja heb ik al 90x gepost
maar scrollen is voor noobs ofzo https://www.mtgox.com/press_release_20140210.html
Als BTC vanavond maar lekker goedkoop isquote:Op maandag 10 februari 2014 12:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, maar niet voor lang vermoed ik zo.
De tijd zal het lerenquote:
quote:Torrezmd: I bought @ 205 lol went from 7.5 btc to 24 btc
Door te handelen op een exchange.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:35 schreef RoelerMF het volgende:
Hoe gaan jullie snel in fiat? Door alle BTC via bitonic te verkopen?
Veel goede dingen over gehoord idd. Zijn Japanners, dus zullen wel te vertrouwen zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Door te handelen op een exchange.
Mt Gox schijnt goed te zijn.
Dat over Gox was een troll.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:37 schreef RoelerMF het volgende:
Ik zie die opties op cryptsy niet, of ik kijk scheel? Wat ik ook ruiterlijk zal toegeven als ik weet waar ik wel moet kijken
Cryptsy heeft geen vergunning voor Fiat. Ze handelen alleen in Crypto.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:37 schreef RoelerMF het volgende:
Ik zie die opties op cryptsy niet, of ik kijk scheel? Wat ik ook ruiterlijk zal toegeven als ik weet waar ik wel moet kijken
Newsflash (verrassend):quote:Op maandag 10 februari 2014 12:24 schreef brombeer_ het volgende:
Straks natuurlijk op nu.nl: ''Bitcoin crasht naar 102$''
Lekquote:Op maandag 10 februari 2014 12:40 schreef edcetera het volgende:
[..]
Newsflash (verrassend):
http://www.nu.nl/tech/369(...)lek-in-software.html
Heb je een linkje?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:40 schreef dimmak het volgende:
In het WDC topic op BCT is ook nog geen paniek. Ik hou dus vertrouwen.
quote:
Normaal zou je zeggen 'da's gelul, het is de trollbox'quote:
Amerika is nog niet wakker, of Japan dus koffiedik kijkenquote:
Wat is het probleem?quote:Op maandag 10 februari 2014 12:47 schreef lf2 het volgende:
kan niets verdienen pff al deze klote exchanges wanneer komen de echte professionals deze gasten kutten maar wat aan man.
Ik zou zeggen 17 is een prima prijs om te kopen.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:46 schreef TimKuik het volgende:
[..]___________________!
Pleur op man.
Nog niet inkopen! Bull trap!
Behoorlijk dom ja.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:57 schreef Kadooosh het volgende:
Is het trouwens dom om nu bitcoins te kopen en deze op een mtgox wallet te zetten?
Snap niet helemaal wat er aan de hand is
En op hayypycoins van de mtgox exchange kopen en op een eigen wallet zetten?quote:
Nieuwsdiensten zijn commerciële bedrijven. Die hebben ten eerste geen mensen in dienst die overal verstand van hebben en ten tweede verkoopt zo'n titel veel beter dan : Ongefundeerde paniek in bitcoinwereld"quote:Op maandag 10 februari 2014 13:06 schreef Ame_thyst het volgende:
<GG> It seems the market is reacting very negatively to the news. What advice would you give to the average Bitcoiner regarding this situation?
<gmaxwell> The challenge for me in offering something here is that this isn’t news to me – for years – and it’s never been a particularly large concern. This wouldn’t make the top ten list of dangers in the Bitcoin technology.
Al jaren bekend maar nu.nl en co "LEK OMFG"
Totoquote:
NU.NL heeft de grootste tech redactie van Nederland, ja groter dan Tweakers, prima als je een populaire titel doet maar zorg er dan voor dat je tekst klopt, kom niet aan met een tekst van "De bitcoin-software bevat een lek."quote:Op maandag 10 februari 2014 13:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nieuwsdiensten zijn commerciële bedrijven. Die hebben ten eerste geen mensen in dienst die overal verstand van hebben en ten tweede verkoopt zo'n titel veel beter dan : Ongefundeerde paniek in bitcoinwereld"
Mee eens hoor, ik ben er 1 vanquote:Op maandag 10 februari 2014 13:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
NU.NL heeft de grootste tech redactie van Nederland, ja groter dan Tweakers, prima als je een populaire titel doet maar zorg er dan voor dat je tekst klopt, kom niet aan met een tekst van "De bitcoin-software bevat een lek."
BTC is een protocol, geen software. Zijn een paar honderd werkeloze journalisten in NL die beter kunnen schrijven dan dat zootje prutsers.
Ditquote:Op maandag 10 februari 2014 13:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
NU.NL heeft de grootste tech redactie van Nederland, ja groter dan Tweakers, prima als je een populaire titel doet maar zorg er dan voor dat je tekst klopt, kom niet aan met een tekst van "De bitcoin-software bevat een lek."
BTC is een protocol, geen software. Zijn een paar honderd werkeloze journalisten in NL die beter kunnen schrijven dan dat zootje prutsers.
quote:
Jong, als je in Rome zit zou ik lekker heel FOK! en crypto's links laten liggenquote:Op maandag 10 februari 2014 13:27 schreef Happel het volgende:
Wat is er gebeurd dat het nu zo hard daalt? Zit in Rome, dus geen mogelijkheden iets te kunnen doen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 13:25 schreef Toto69 het volgende:
KLB / Meisje ontslagen door verrader
Heheclassic
Via MtGox is een zwak in het Bitcoin protocol te exploiteren. De media brengen het als Bitcoin is lek. Paniek.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:27 schreef Happel het volgende:
Wat is er gebeurd dat het nu zo hard daalt? Zit in Rome, dus geen mogelijkheden iets te kunnen doen.
Doet me trouwens denken aan mijn actie:quote:Op maandag 10 februari 2014 13:25 schreef Toto69 het volgende:
KLB / Meisje ontslagen door verrader
Heheclassic
Lolquote:Op maandag 10 februari 2014 13:38 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Doet me trouwens denken aan mijn actie:
ONZ / Ik dus al die kassabonne opruimen van het boodschappen doen.
Een klassieker iddquote:Op maandag 10 februari 2014 13:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lol
deze dan
KLB / Mezelf doodverklaard !
Stelletje kuttrollenquote:Op maandag 10 februari 2014 13:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
SEX / sex met een prostituee soa/hiv?
Gox wil een kamikaze aanval uitvoeren op bitcoin.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:37 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Via MtGox is een zwak in het Bitcoin protocol te exploiteren. De media brengen het als Bitcoin is lek. Paniek.
En Poetin vind de Bitcoin niet meer lief
Banzai!quote:Op maandag 10 februari 2014 13:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Gox wil een kamikaze aanval uitvoeren op bitcoin.
quote:Op maandag 10 februari 2014 13:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lol
deze dan
KLB / Mezelf doodverklaard !
en ik sliepquote:
Wrijf het er maar inquote:Op maandag 10 februari 2014 13:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zo word je nooit BIT-mod he, als je tijdens de belangrijke gebeurtenissen ligt te slapen.
Had ik me vandaag maar ziekgemeldquote:
Des te meer rijkdom voor de BITers die wel wakker waren.quote:
Ik had echt een paar BTC gekocht als ik dat had gezienquote:Op maandag 10 februari 2014 14:00 schreef edcetera het volgende:
[..]
Had ik me vandaag maar ziekgemeld![]()
Nu was het een gevalletje: Ïk stond zat erbij en ik keer erna.
Dit. Hopelijk crasht het na 18:00 uur nog even verderquote:Op maandag 10 februari 2014 14:00 schreef edcetera het volgende:
[..]
Had ik me vandaag maar ziekgemeld![]()
Nu was het een gevalletje: Ïk stond zat erbij en ik keer erna.
Duur foutjequote:Op maandag 10 februari 2014 14:01 schreef Plots het volgende:
Lol.. iemand heeft een een typfout gemaakt bij zijn sell order voor 3000 bitcoins. Daarom was hij gezakt naar 102 dollar.
Jammer dat ik mijn buy order van 205 dollar vorige maand heb gecancelled
Lijkt me niet dan van maar 3000BTC de koers zo erg kan dalen.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:01 schreef Plots het volgende:
Lol.. iemand heeft een een typfout gemaakt bij zijn sell order voor 3000 bitcoins. Daarom was hij gezakt naar 102 dollar.
Jammer dat ik mijn buy order van 205 dollar vorige maand heb gecancelled
Doet me denken aan die diamond app of wat was het, plaatje van een diamand voor een miljoen dollarquote:Op maandag 10 februari 2014 14:02 schreef MichaelScott het volgende:
$90K voor iPhone met Flappy Bird
Mensen
Nouja, er zullen maar bar weinig mensen zijn geweest met een buyorder op 300 en lager natuurlijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:04 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Lijkt me niet dan van maar 3000BTC de koers zo erg kan dalen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 14:02 schreef MichaelScott het volgende:
Mensen
Dat zijn een hoop bitcoins.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:02 schreef MichaelScott het volgende:
Mensen
Hoelang duurt het over het algemeen om je btc naar btc-e te sturen nadat deze 3 confirms+ heeft?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:15 schreef TimKuik het volgende:
BTC krijgt trouwens een correctie (naar beneden) op BTC-e.
Heeft de transactie al 3 confirms? Zie je de transactie ook onder de Deposit knop bij BTC-e?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:16 schreef smiths het volgende:
[..]
Hoelang duurt het over het algemeen om je btc naar btc-e te sturen nadat deze 3 confirms+ heeft?
Ik heb ze vanaf coinmarket.io gestuurd en volgens mij zit daar fee bij in?
Beetje in- en uitzoomen en scrollen lost de boel opquote:Op maandag 10 februari 2014 14:16 schreef roislecxe het volgende:
Door die streep naar 102 heb je echt geen klap meer aan die grafiek
Gaat niet met een laptopmuisquote:Op maandag 10 februari 2014 14:18 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Beetje in- en uitzoomen en scrollen lost de boel op
https://blockchain.info/a(...)tvEMseMsEEkvXU4kf9tAquote:Op maandag 10 februari 2014 14:17 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Heeft de transactie al 3 confirms? Zie je de transactie ook onder de Deposit knop bij BTC-e?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |