Heel 'toevallig'.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:08 schreef TheArt het volgende:
Cologna, hij is fucking precies op het goede moment weer in vorm
Die is volgens mij helemaal uitgevallen.quote:
Kwam net half strompelend binnenquote:Op zondag 9 februari 2014 12:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is volgens mij helemaal uitgevallen.
Hou ik altijd wel van, het mooist zijn natuurlijk de zogenaamde 'Timmertjes'.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:12 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Kan goed pieken. In voorgaande jaren ook van net op tijd in vorm bij de Tour de Ski.
quote:Op zondag 9 februari 2014 12:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou nee dat niet maar ik kreeg 450 euro en dat was echt fantastisch.
50 op een notering van 10. Hetzelfde trouwens voor de 15km klassiek van laterquote:Op zondag 9 februari 2014 12:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Hoeveel had je ingezet en wat was de quotering dan ?
Ah klasse. Je had dus nog echt 450 euro winst ookquote:Op zondag 9 februari 2014 12:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
50 op een notering van 10. Hetzelfde trouwens voor de 15km klassiek van later
Nicequote:Op zondag 9 februari 2014 12:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou nee dat niet maar ik kreeg 450 euro en dat was echt fantastisch.
En belangrijker, een Nostradamus-puntquote:Op zondag 9 februari 2014 12:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah klasse. Je had dus nog echt 450 euro winst ook
Dat gaat vrij dramatischquote:Op zondag 9 februari 2014 12:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En belangrijker, een Nostradamus-punt
En vorig jaar in Sochi ook de skiathlon gewonnen, die klim vlak voor de finish is ideaal voor hem.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:12 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Kan goed pieken. In voorgaande jaren ook van net op tijd in vorm bij de Tour de Ski.
Ik vond het een aantal jaar geleden opmerkelijk hoe snel Cologna de stap naar de absolute top zette.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
En vorig jaar in Sochi ook de skiathlon gewonnen, die klim vlak voor de finish is ideaal voor hem.
Nee, in de sneeuw alleen snowboarders.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:15 schreef TLC het volgende:
Ik zou toch ook eens graag wat meer Nederlandsche menschen op de lange latten zien staan de volgende Winterspelen, doen er uberhaupt Nederlanders mee bij langlaufen of biathlon bv ?
In de World Cup biatlon doet Chardine Sloof meestal mee, en haar broers Lucien en Joël af en toe.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:15 schreef TLC het volgende:
Ik zou toch ook eens graag wat meer Nederlandsche menschen op de lange latten zien staan de volgende Winterspelen, doen er uberhaupt Nederlanders mee bij langlaufen of biathlon bv ?
van Riessen kan dan ook geen goed rondje rijden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:07 schreef heywoodu het volgende:
Laurien in de problemen en dreigt op de sprint de kwalificatie niet te halen
In vrije stijl?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:23 schreef Leatherface het volgende:
Ik gok bij de mannen op Poltoranin als kampioen.
quote:
Kwalificatie is nu bezigquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:27 schreef kamikazebanaan het volgende:
heb ik nog wat gemist?
en hoelang duurt 1 sprint? de laatste finale is om 14.30 maar ik moet om 14.45 weg
Gaat het nog easy halen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kwalificatie is nu bezig
En Northug gaat er al uit lijkt het
Ja toch wel, maar 7 seconden verschil met Hattestad leek me wel vrij groot toen hij over de streep kwamquote:
30quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:41 schreef kamikazebanaan het volgende:
hoeveel van de kwalificatie gaan er door dan?
Mind het piquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan ben je niet naar de NOS aan het kijken.
Nee, dat was cross country schaatsenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waar we gisteren naar hebben zitten kijken dus niet
Ik bedoelde de 500mquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, dat was cross country schaatsen.
En de kwartfinalequote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:57 schreef heywoodu het volgende:
"Dat valt tegen. Dat valt tegen voor Laurien de Graaff."
Heerlijk, die Jan.
Kwalificatie is normaal ook niet eens te zienquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:03 schreef Szura het volgende:
De heats straks zijn wel een stuk leuker natuurlijk
HA! Nu is de NOS te pakken op iets dat ze uitzenden!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kwalificatie is normaal ook niet eens te zien
ze had graag een stok achter de deurquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar had ze maar een stokje voor moeten steken.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:16 schreef kamikazebanaan het volgende:
maar alle gekheid op een stokje , ze was gelijk kansloos
WAUW WANZINquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jawohllllllllllllll Deniseeeeeeeeeeeee!
0,05 zelfs op de Italiaansequote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jean had 2:35.55, Randall werd hier vierde met 2:35.7
LL Gaia VUERICH 2:35.65quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jean had 2:35.55, Randall werd hier vierde met 2:35.7
En deze 2 ook weer, ook al was het niet de sterkste heat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:36 schreef wimderon het volgende:
Noren lijken vandaag wel wonderskis te hebben hoor, hoe gemakkelijk ze (op Bjoergen na) alle heats winnen tot nu toe.
volgens de site van sochi niet als ik het goed begrijpquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:49 schreef Felagund het volgende:
Doet Laurien nog aan andere onderdelen mee?
Ja dat wel. Overigens in klassieke stijl toch ook maar weinig gepresteerd verder naast goud op OS en WK?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was wel klassiek, in de freestyle heeft hij maar één podium op de World Cup meen ik.
Toch wel de nodige WC's en podiumplaatsen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dat wel. Overigens in klassieke stijl toch ook maar weinig gepresteerd verder naast goud op OS en WK?
bij het langlaufen misschien wel het meest spectaculaire onderdeelquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:11 schreef Redefine het volgende:
Dit blijf ik toch altijd wel een mooi onderdeel vinden
Ja. De lange onderdelen horen ook wel op de Spelen, maar vind ik zelf niet zo boeiend. Bij de biathlon is dat anders.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:12 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
bij het langlaufen misschien wel het meest spectaculaire onderdeel
zeker 1 die op de spelen hoort
Ja.quote:
Het lijkt wel shorttrack.quote:
Dat had ik al gezien jaquote:
Ambientquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:50 schreef Leatherface het volgende:
Wat matig, die ambient muziek tijdens de herhalingen.
Die lag eruit jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:08 schreef Mansjester het volgende:
Bjorgen valt en ligt eruit ( toch?)
We hebben toch maar mazzel. De kwalificatie hebben we immers vrij uitgebreid kunnen zienquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:27 schreef wimderon het volgende:
We gaan dus meteen door met de finale. Kwartfinale en halve finale dat kent u niet.
Groet, Mart.
ja maar anders kunnen we straks niet drie uur terugkijken op het brons van boer!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:27 schreef wimderon het volgende:
We gaan dus meteen door met de finale. Kwartfinale en halve finale dat kent u niet.
Groet, Mart.
De NOS heeft nooit gezegd dat ze de hele dag live uitzenden, dus dan is het logisch toch. Althans dat schijn logica zijn als je veel in het zand zit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:27 schreef wimderon het volgende:
Groet, Mart.
Niet nieuw, maar nog niet heel lang op de Spelen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:37 schreef vaarsuvius het volgende:
Is dit een nieuw onderdeel? (ben leek, kijk alleen biathlon)
Metsjfiksing.quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonder de TV aan te hebben denk ik dat ik weet wie de commentator is.
Min of meer. Ik hoorde op Noorwegen net iemand zeggen: Noorwegen bijna een sweep op de sprint, goed voor de sportquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:40 schreef vaarsuvius het volgende:
Langlaufen is het schaatsen van de Noren? Ze lijken zo'n beetje alles te winnen
Bjoergen wel de favoriet ja. Normaal gesproken altijd Kowalczyk, want klassieke stijl, maar die is de laatste tijd niet echt in vorm door een blessure.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:45 schreef Leatherface het volgende:
Zometeen de 10 km vrouwen. Gewoon weer Bjoergen als favoriet, of is dit niet direct haar onderdeel?
Vraag me af wat er nou is met Northug. Puur dat materiaal, of is er meer aan de hand? Is de werkrelatie zodanig verstoord tussen hem en de andere Noren, dat het een onwerkbare situatie geworden is.
Was toch wel de beste op de 7,5 in het skiatlon kreeg ik het idee. Ik vind overigens bij het langlaufen zo'n individuele start echt niets aan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bjoergen wel de favoriet ja. Normaal gesproken altijd Kowalczyk, want klassieke stijl, maar die is de laatste tijd niet echt in vorm door een blessure.
Ik vind het ook veruit het saaiste onderdeel inderdaad, gelukkig maar 1 keer individuele start op de Spelenquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was toch wel de beste op de 7,5 in het skiatlon kreeg ik het idee. Ik vind overigens bij het langlaufen zo'n individuele start echt niets aan.
Matige vorm inderdaad, manmanmanquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bjoergen wel de favoriet ja. Normaal gesproken altijd Kowalczyk, want klassieke stijl, maar die is de laatste tijd niet echt in vorm door een blessure.
quote:
Voor mijn Nostradamus ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:02 schreef Redefine het volgende:
[..]![]()
Kowalczyk wint, mooi voor mijn Nostradamus
Mooi toch.quote:
Neequote:Op donderdag 13 februari 2014 13:02 schreef Redefine het volgende:
[..]![]()
Kowalczyk wint, mooi voor mijn Nostradamus
Gewoon niet kijken....dat bespaart je een hoop ergernis.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:13 schreef Mansjester het volgende:
Commentator doet echt alsof de kijker debiel is
"Je moet niet te snel starten, dan kan je instorten"
Ik had het nog niet gezienquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon niet kijken....dat bespaart je een hoop ergernis.
Het is zonder commentaar echt geen klote aan, heb ik geleerdquote:
Nu kan ik me nog lekker ergeren,FOKker als ik benquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is zonder commentaar echt geen klote aan, heb ik geleerd
Het laatste stuk wel, met een schitterend duel om niet laatste te worden tussen de Macedonische en Servische deelneemstersquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is zonder commentaar echt geen klote aan, heb ik geleerd
Hangt er ook nog vanaf bij welk onderdeel. Je hebt bij biatlon achtervolging en massastartquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:03 schreef Mansjester het volgende:
Ik dacht dat ze allemaal tegelijk zouden starten.Dat was eerder wel zo toch? Ik haal biathlon en langlaufen altijd door elkaar qua deelnemers enzo
De skiathlon was wel tegelijk toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hangt er ook nog vanaf bij welk onderdeel. Je hebt bij biatlon achtervolging en massastart
Ja, bij de massastart ookquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De skiathlon was wel tegelijk toch?
Als Jan Roelfs het zegt, dan is het zoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, de Noren zijn favoriet. Duidelijk.
Die heeft het laten schieten, aldus Rivkah. Dit zou een leukere opmerking zijn geweest bij de biatlon.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:15 schreef Montov het volgende:
Pjetr Noordhoek is er niet bij volgens de NOS.
Ik heb ingezet op deze Olsson.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als Jan Roelfs het zegt, dan is het zo
Wist niet dat Jonas ook mee deedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ingezet op deze Olsson.
Geen slechte gok, denk ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb erop ingezet dat Poltoranin voor Olsson eindigt. En Sundby ook. En dat Olsson niet in de top-4 eindigt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zei echt dat de Noren de favorieten zijn?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als Jan Roelfs het zegt, dan is het zo
Jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij zei echt dat de Noren de favorieten zijn?
Ja echt. Is dat gek?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij zei echt dat de Noren de favorieten zijn?
Die Kazach (Poltoranin) is toch wel de grootste kanshebber.quote:
dat komt doordat je wegzapt van het scherm (ander tabblad) dan wordt vaak de kwaliteit een stuk minder.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:20 schreef Mansjester het volgende:
De stream van de NOS verandert de hele tijd van kwaliteit![]()
Ik kijk nu via npo.nl/live
Ja maar je hebt nooit maar 1 kanshebberquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Kazach (Poltoranin) is toch wel de grootste kanshebber.
Nou ja, het ligt vrij open en er zit wel een Noor bij (Sundby, en misschien Roenning wel), maar om nou te zeggen dat ze favoriet zijn...dat is wel een beetje gekquote:
Op Betfair is Cologna nu de favoriet, maar vooraf had Poltoranin de laagste quoteringquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Kazach (Poltoranin) is toch wel de grootste kanshebber.
Je moet dan ook een scherm naast je laptop hebbenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:21 schreef franklop het volgende:
[..]
dat komt doordat je wegzapt van het scherm (ander tabblad) dan wordt vaak de kwaliteit een stuk minder.
Gisteren slechts brons bij de vrouwen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:20 schreef Szura het volgende:
De Noren zijn toch altijd favoriet als ze op ski's staan?
Ah, okequote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:21 schreef franklop het volgende:
[..]
dat komt doordat je wegzapt van het scherm (ander tabblad) dan wordt vaak de kwaliteit een stuk minder.
Felix Loch, Sang Hwa Lee, etc.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar je hebt nooit maar 1 kanshebber
Sven Kramerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Felix Loch, Sang Hwa Lee, etc.
Misschien zijn ze bang dat de favorieten het geweer op elkaar gaan gebruiken?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom starten hier de favorieten vlak bij elkaar en bij het Biatlon niet?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bang dat de favorieten het geweer op elkaar gaan gebruiken?
Volgens mij mag je bij biatlon kiezen in welke startgroep je zit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom starten hier de favorieten vlak bij elkaar en bij het Biatlon niet?
Hopelijk doet hij wel mee dan, want mevrouw Di Silvestri had een DNS gisterenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vooral zin in Di Silvestri.
Wat?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hopelijk doet hij wel mee dan, want mevrouw Di Silvestri had een DNS gisteren
Het is nu een graad of 11 daar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gister zei Henri Schut dat het 26 graden was
Je zou het wel zeggen hequote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:30 schreef Mansjester het volgende:
Volgens mij is Jan Roelfs wel fan van de Scandinavische landen
Maar ik kan het fout hebben
Je meent het.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:30 schreef Mansjester het volgende:
Volgens mij is Jan Roelfs wel fan van de Scandinavische landen
Maar ik kan het fout hebben
Jouw Nostradamus zekerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gun die Zweden wel een gouden plak moet ik zeggen
Ze hebben wel angstvallig veel tweede plaatsen deze Spelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gun die Zweden wel een gouden plak moet ik zeggen
Oh dat had ik gemistquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die ligt bij het tweede tussenpunt al 9 seconden achter. Is gewoon snel gestart denk ik
Welke laura is datquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een mooi overzicht van Laura
Laura Vandervoort, Canadees actricequote:
Speelde die niet in de serie Vquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laura Vandervoort, Canadees actrice
Ze zijn op de helft en de meeste favorieten zijn nog niet op de helft..quote:
De wedstrijd is nog lang niet over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |