De NOS heeft nooit gezegd dat ze de hele dag live uitzenden, dus dan is het logisch toch. Althans dat schijn logica zijn als je veel in het zand zit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:27 schreef wimderon het volgende:
We gaan dus meteen door met de finale. Kwartfinale en halve finale dat kent u niet.
Groet, Mart.
Niet nieuw, maar nog niet heel lang op de Spelen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:37 schreef vaarsuvius het volgende:
Is dit een nieuw onderdeel? (ben leek, kijk alleen biathlon)
Metsjfiksing.quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonder de TV aan te hebben denk ik dat ik weet wie de commentator is.
Min of meer. Ik hoorde op Noorwegen net iemand zeggen: Noorwegen bijna een sweep op de sprint, goed voor de sportquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:40 schreef vaarsuvius het volgende:
Langlaufen is het schaatsen van de Noren? Ze lijken zo'n beetje alles te winnen
Bjoergen wel de favoriet ja. Normaal gesproken altijd Kowalczyk, want klassieke stijl, maar die is de laatste tijd niet echt in vorm door een blessure.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:45 schreef Leatherface het volgende:
Zometeen de 10 km vrouwen. Gewoon weer Bjoergen als favoriet, of is dit niet direct haar onderdeel?
Vraag me af wat er nou is met Northug. Puur dat materiaal, of is er meer aan de hand? Is de werkrelatie zodanig verstoord tussen hem en de andere Noren, dat het een onwerkbare situatie geworden is.
Was toch wel de beste op de 7,5 in het skiatlon kreeg ik het idee. Ik vind overigens bij het langlaufen zo'n individuele start echt niets aan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bjoergen wel de favoriet ja. Normaal gesproken altijd Kowalczyk, want klassieke stijl, maar die is de laatste tijd niet echt in vorm door een blessure.
Ik vind het ook veruit het saaiste onderdeel inderdaad, gelukkig maar 1 keer individuele start op de Spelenquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was toch wel de beste op de 7,5 in het skiatlon kreeg ik het idee. Ik vind overigens bij het langlaufen zo'n individuele start echt niets aan.
Matige vorm inderdaad, manmanmanquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bjoergen wel de favoriet ja. Normaal gesproken altijd Kowalczyk, want klassieke stijl, maar die is de laatste tijd niet echt in vorm door een blessure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |