Geen zorgen, de verantwoordelijke zit al in het werkkamp denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:13 schreef Hamilton het volgende:
Dat ze het volkslied nu maar niet verknallen zoals gisteren.
En terecht, over een anticlimax gesproken.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen zorgen, de verantwoordelijke zit al in het werkkamp denk ik.
Heb je daar een videolink o.i.d van want dat heb ik dan gemist.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:13 schreef Hamilton het volgende:
Dat ze het volkslied nu maar niet verknallen zoals gisteren.
Op tv klonk het nergens naar, maar ter plaatse blijkbaar wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:19 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Heb je daar een videolink o.i.d van want dat heb ik dan gemist.
Geen idee, maar Northug was toch wel een van de grootste floppen van de Spelen. Maar ja, als je midden in de nacht gaat pokeren zul je wel andere prioriteiten hebben of zo.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:51 schreef komrad het volgende:
Is er eigenlijk al een officieel statement vd Noorse langlauf bond over de problemen met de langlauf mannen?
Online pokeren kun je ook niet elke dag doen.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:00 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Geen idee, maar Northug was toch wel een van de grootste floppen van de Spelen. Maar ja, als je midden in de nacht gaat pokeren zul je wel andere prioriteiten hebben of zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |