Je moet dan ook een scherm naast je laptop hebbenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:21 schreef franklop het volgende:
[..]
dat komt doordat je wegzapt van het scherm (ander tabblad) dan wordt vaak de kwaliteit een stuk minder.
Gisteren slechts brons bij de vrouwen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:20 schreef Szura het volgende:
De Noren zijn toch altijd favoriet als ze op ski's staan?
Ah, okequote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:21 schreef franklop het volgende:
[..]
dat komt doordat je wegzapt van het scherm (ander tabblad) dan wordt vaak de kwaliteit een stuk minder.
Felix Loch, Sang Hwa Lee, etc.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar je hebt nooit maar 1 kanshebber
Sven Kramerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Felix Loch, Sang Hwa Lee, etc.
Misschien zijn ze bang dat de favorieten het geweer op elkaar gaan gebruiken?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom starten hier de favorieten vlak bij elkaar en bij het Biatlon niet?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bang dat de favorieten het geweer op elkaar gaan gebruiken?
Volgens mij mag je bij biatlon kiezen in welke startgroep je zit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom starten hier de favorieten vlak bij elkaar en bij het Biatlon niet?
Hopelijk doet hij wel mee dan, want mevrouw Di Silvestri had een DNS gisterenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vooral zin in Di Silvestri.
Wat?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hopelijk doet hij wel mee dan, want mevrouw Di Silvestri had een DNS gisteren
Het is nu een graad of 11 daar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gister zei Henri Schut dat het 26 graden was
Je zou het wel zeggen hequote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:30 schreef Mansjester het volgende:
Volgens mij is Jan Roelfs wel fan van de Scandinavische landen
Maar ik kan het fout hebben
Je meent het.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:30 schreef Mansjester het volgende:
Volgens mij is Jan Roelfs wel fan van de Scandinavische landen
Maar ik kan het fout hebben
Jouw Nostradamus zekerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gun die Zweden wel een gouden plak moet ik zeggen
Ze hebben wel angstvallig veel tweede plaatsen deze Spelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gun die Zweden wel een gouden plak moet ik zeggen
Oh dat had ik gemistquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die ligt bij het tweede tussenpunt al 9 seconden achter. Is gewoon snel gestart denk ik
Welke laura is datquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een mooi overzicht van Laura
Laura Vandervoort, Canadees actricequote:
Speelde die niet in de serie Vquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laura Vandervoort, Canadees actrice
Ze zijn op de helft en de meeste favorieten zijn nog niet op de helft..quote:
De wedstrijd is nog lang niet over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |