De skiathlon was wel tegelijk toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hangt er ook nog vanaf bij welk onderdeel. Je hebt bij biatlon achtervolging en massastart
Ja, bij de massastart ookquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De skiathlon was wel tegelijk toch?
Als Jan Roelfs het zegt, dan is het zoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, de Noren zijn favoriet. Duidelijk.
Die heeft het laten schieten, aldus Rivkah. Dit zou een leukere opmerking zijn geweest bij de biatlon.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:15 schreef Montov het volgende:
Pjetr Noordhoek is er niet bij volgens de NOS.
Ik heb ingezet op deze Olsson.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als Jan Roelfs het zegt, dan is het zo
Wist niet dat Jonas ook mee deedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ingezet op deze Olsson.
Geen slechte gok, denk ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb erop ingezet dat Poltoranin voor Olsson eindigt. En Sundby ook. En dat Olsson niet in de top-4 eindigt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zei echt dat de Noren de favorieten zijn?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als Jan Roelfs het zegt, dan is het zo
Jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij zei echt dat de Noren de favorieten zijn?
Ja echt. Is dat gek?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij zei echt dat de Noren de favorieten zijn?
Die Kazach (Poltoranin) is toch wel de grootste kanshebber.quote:
dat komt doordat je wegzapt van het scherm (ander tabblad) dan wordt vaak de kwaliteit een stuk minder.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:20 schreef Mansjester het volgende:
De stream van de NOS verandert de hele tijd van kwaliteit![]()
Ik kijk nu via npo.nl/live
Ja maar je hebt nooit maar 1 kanshebberquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Kazach (Poltoranin) is toch wel de grootste kanshebber.
Nou ja, het ligt vrij open en er zit wel een Noor bij (Sundby, en misschien Roenning wel), maar om nou te zeggen dat ze favoriet zijn...dat is wel een beetje gekquote:
Op Betfair is Cologna nu de favoriet, maar vooraf had Poltoranin de laagste quoteringquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Kazach (Poltoranin) is toch wel de grootste kanshebber.
Je moet dan ook een scherm naast je laptop hebbenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:21 schreef franklop het volgende:
[..]
dat komt doordat je wegzapt van het scherm (ander tabblad) dan wordt vaak de kwaliteit een stuk minder.
Gisteren slechts brons bij de vrouwen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:20 schreef Szura het volgende:
De Noren zijn toch altijd favoriet als ze op ski's staan?
Ah, okequote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:21 schreef franklop het volgende:
[..]
dat komt doordat je wegzapt van het scherm (ander tabblad) dan wordt vaak de kwaliteit een stuk minder.
Felix Loch, Sang Hwa Lee, etc.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar je hebt nooit maar 1 kanshebber
Sven Kramerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Felix Loch, Sang Hwa Lee, etc.
Misschien zijn ze bang dat de favorieten het geweer op elkaar gaan gebruiken?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom starten hier de favorieten vlak bij elkaar en bij het Biatlon niet?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bang dat de favorieten het geweer op elkaar gaan gebruiken?
Volgens mij mag je bij biatlon kiezen in welke startgroep je zit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom starten hier de favorieten vlak bij elkaar en bij het Biatlon niet?
Hopelijk doet hij wel mee dan, want mevrouw Di Silvestri had een DNS gisterenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vooral zin in Di Silvestri.
Wat?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hopelijk doet hij wel mee dan, want mevrouw Di Silvestri had een DNS gisteren
Het is nu een graad of 11 daar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gister zei Henri Schut dat het 26 graden was
Je zou het wel zeggen hequote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:30 schreef Mansjester het volgende:
Volgens mij is Jan Roelfs wel fan van de Scandinavische landen
Maar ik kan het fout hebben
Je meent het.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:30 schreef Mansjester het volgende:
Volgens mij is Jan Roelfs wel fan van de Scandinavische landen
Maar ik kan het fout hebben
Jouw Nostradamus zekerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gun die Zweden wel een gouden plak moet ik zeggen
Ze hebben wel angstvallig veel tweede plaatsen deze Spelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gun die Zweden wel een gouden plak moet ik zeggen
Oh dat had ik gemistquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die ligt bij het tweede tussenpunt al 9 seconden achter. Is gewoon snel gestart denk ik
Welke laura is datquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een mooi overzicht van Laura
Laura Vandervoort, Canadees actricequote:
Speelde die niet in de serie Vquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laura Vandervoort, Canadees actrice
Ze zijn op de helft en de meeste favorieten zijn nog niet op de helft..quote:
De wedstrijd is nog lang niet over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |