De skiathlon was wel tegelijk toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hangt er ook nog vanaf bij welk onderdeel. Je hebt bij biatlon achtervolging en massastart
Ja, bij de massastart ookquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De skiathlon was wel tegelijk toch?
Als Jan Roelfs het zegt, dan is het zoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, de Noren zijn favoriet. Duidelijk.
Die heeft het laten schieten, aldus Rivkah. Dit zou een leukere opmerking zijn geweest bij de biatlon.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:15 schreef Montov het volgende:
Pjetr Noordhoek is er niet bij volgens de NOS.
Ik heb ingezet op deze Olsson.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als Jan Roelfs het zegt, dan is het zo
Wist niet dat Jonas ook mee deedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ingezet op deze Olsson.
Geen slechte gok, denk ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb erop ingezet dat Poltoranin voor Olsson eindigt. En Sundby ook. En dat Olsson niet in de top-4 eindigt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zei echt dat de Noren de favorieten zijn?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als Jan Roelfs het zegt, dan is het zo
Jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij zei echt dat de Noren de favorieten zijn?
Ja echt. Is dat gek?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij zei echt dat de Noren de favorieten zijn?
Die Kazach (Poltoranin) is toch wel de grootste kanshebber.quote:
dat komt doordat je wegzapt van het scherm (ander tabblad) dan wordt vaak de kwaliteit een stuk minder.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:20 schreef Mansjester het volgende:
De stream van de NOS verandert de hele tijd van kwaliteit![]()
Ik kijk nu via npo.nl/live
Ja maar je hebt nooit maar 1 kanshebberquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Kazach (Poltoranin) is toch wel de grootste kanshebber.
Nou ja, het ligt vrij open en er zit wel een Noor bij (Sundby, en misschien Roenning wel), maar om nou te zeggen dat ze favoriet zijn...dat is wel een beetje gekquote:
Op Betfair is Cologna nu de favoriet, maar vooraf had Poltoranin de laagste quoteringquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Kazach (Poltoranin) is toch wel de grootste kanshebber.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |