Heel 'toevallig'.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:08 schreef TheArt het volgende:
Cologna, hij is fucking precies op het goede moment weer in vorm
Die is volgens mij helemaal uitgevallen.quote:
Kwam net half strompelend binnenquote:Op zondag 9 februari 2014 12:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is volgens mij helemaal uitgevallen.
Hou ik altijd wel van, het mooist zijn natuurlijk de zogenaamde 'Timmertjes'.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:12 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Kan goed pieken. In voorgaande jaren ook van net op tijd in vorm bij de Tour de Ski.
quote:Op zondag 9 februari 2014 12:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou nee dat niet maar ik kreeg 450 euro en dat was echt fantastisch.
50 op een notering van 10. Hetzelfde trouwens voor de 15km klassiek van laterquote:Op zondag 9 februari 2014 12:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Hoeveel had je ingezet en wat was de quotering dan ?
Ah klasse. Je had dus nog echt 450 euro winst ookquote:Op zondag 9 februari 2014 12:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
50 op een notering van 10. Hetzelfde trouwens voor de 15km klassiek van later
Nicequote:Op zondag 9 februari 2014 12:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou nee dat niet maar ik kreeg 450 euro en dat was echt fantastisch.
En belangrijker, een Nostradamus-puntquote:Op zondag 9 februari 2014 12:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah klasse. Je had dus nog echt 450 euro winst ook
Dat gaat vrij dramatischquote:Op zondag 9 februari 2014 12:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En belangrijker, een Nostradamus-punt
En vorig jaar in Sochi ook de skiathlon gewonnen, die klim vlak voor de finish is ideaal voor hem.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:12 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Kan goed pieken. In voorgaande jaren ook van net op tijd in vorm bij de Tour de Ski.
Ik vond het een aantal jaar geleden opmerkelijk hoe snel Cologna de stap naar de absolute top zette.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
En vorig jaar in Sochi ook de skiathlon gewonnen, die klim vlak voor de finish is ideaal voor hem.
Nee, in de sneeuw alleen snowboarders.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:15 schreef TLC het volgende:
Ik zou toch ook eens graag wat meer Nederlandsche menschen op de lange latten zien staan de volgende Winterspelen, doen er uberhaupt Nederlanders mee bij langlaufen of biathlon bv ?
In de World Cup biatlon doet Chardine Sloof meestal mee, en haar broers Lucien en Joël af en toe.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:15 schreef TLC het volgende:
Ik zou toch ook eens graag wat meer Nederlandsche menschen op de lange latten zien staan de volgende Winterspelen, doen er uberhaupt Nederlanders mee bij langlaufen of biathlon bv ?
van Riessen kan dan ook geen goed rondje rijden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:07 schreef heywoodu het volgende:
Laurien in de problemen en dreigt op de sprint de kwalificatie niet te halen
In vrije stijl?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:23 schreef Leatherface het volgende:
Ik gok bij de mannen op Poltoranin als kampioen.
quote:
Kwalificatie is nu bezigquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:27 schreef kamikazebanaan het volgende:
heb ik nog wat gemist?
en hoelang duurt 1 sprint? de laatste finale is om 14.30 maar ik moet om 14.45 weg
Gaat het nog easy halen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kwalificatie is nu bezig
En Northug gaat er al uit lijkt het
Ja toch wel, maar 7 seconden verschil met Hattestad leek me wel vrij groot toen hij over de streep kwamquote:
30quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:41 schreef kamikazebanaan het volgende:
hoeveel van de kwalificatie gaan er door dan?
Mind het piquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan ben je niet naar de NOS aan het kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |