Oh dat klopt, laatste training voor de afdaling, en die is dan morgenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 07:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alpine skiën is nu op volgens de stream van nos
verschil in niveau tussen de besten en de rest was toch wel grootquote:Op zaterdag 8 februari 2014 08:04 schreef Monopoly het volgende:
Pffff dat is zuur voor hem. Maarja, het niveau ligt vrij hoog.
Nee, dat is morgen.quote:
Idd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 08:11 schreef komrad het volgende:
[..]
verschil in niveau tussen de besten en de rest was toch wel groot
Nu. Live op de NOS.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat beginnen we zometeen?
Erwin?quote:
En toch.. liever een Brit dan een Amerikaan. Maar het liefste Noren en Canadezen.quote:
Yep, het is een beetje appels met peren vergelijken...heb ik eigenlijk met alle jurysporten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:51 schreef ddx het volgende:
Blijf dit soort sporten altijd beetje random vinden ivm punten, maar wel leuk om te kijken.
Is bij veel sporten zo hoor. Voetbal, IJshockey, enzquote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:57 schreef Mansjester het volgende:
Het is wel een stuk leuker dan bij de vrouwen.
Inb4 man-vrouw discussie
Curling en hockey zijn de uitzonderingen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is bij veel sporten zo hoor. Voetbal, IJshockey, enz
Atletiek (buiten de krachtonderdelen) en turnen vind ik de vrouwen ook wel aardig om te zien.. al is het bij turnen ook vaak een soort comedy capersquote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Curling en hockey zijn de uitzonderingen.
Als je een medaille wil moet je alles uit de kast halen. Dan gaat er weleens iets mis ja.quote:
Ze moeten alle risico nemen.quote:
Klopt.Zelfs bij darten (wat geen sport is).Vind ik vreemdquote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is bij veel sporten zo hoor. Voetbal, IJshockey, enz
OWS / De vrouwalympicsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:57 schreef Mansjester het volgende:
Het is wel een stuk leuker dan bij de vrouwen.
Inb4 man-vrouw discussie
Hoeveel vrouwen darten er dan ook?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt.Zelfs bij darten (wat geen sport is).Vind ik vreemd
Jijquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt.Zelfs bij darten (wat geen sport is).Vind ik vreemd
Jij kijkt een Amerikaanse stream?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:10 schreef Nober het volgende:
"He is in danger of smelting if he is going any smoother", hoe verzin je het.
Voor de looks natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:11 schreef Nielsch het volgende:
Waarom stond er net iemand te breien?
Die mag nu al geruimd worden jaquote:
Eens. Ik had iets in de 80 verwacht.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:13 schreef Muto het volgende:
Ik vond dat die Amerikaan wel een hoge score kreeg, terwijl hij ook wel wat foutjes had
Echt zo'n sfeertje wat ze creëren.Allemaal marketing johquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:15 schreef TheVulture het volgende:
Geweldige sport dit, en wat een heerlijk relaxte lui die boarders
Nee op de BBC.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jij kijkt een Amerikaanse stream?
Wilde het net posten. Goed duo.quote:
Marketingquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Echt zo'n sfeertje wat ze creëren.Allemaal marketing joh
De NOS nietquote:
Blijft een "leuk-om-te-zien-maar-toch-kut-want-jury" sportquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:23 schreef Felagund het volgende:
Slechts 88.75 punten, valt toch wat tegen.
Geen idee of ze al medailles hebben in de sneeuw, iig niet bij het snowboarden zeiden ze.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:24 schreef Max23 het volgende:
Wordt dit de eerste Britse medaille in de sneeuw ooit?
Ze kunnen er ook acht doen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:26 schreef Nober het volgende:
Waarom niet 4 runs, optellen en de slechtste run eraf?
Die vrouw in de studio van de BBC, zei dat ze er nog geen hadden. Skeleton hoort niet bij sneeuwsport in ieder geval.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen idee of ze al medailles hebben in de sneeuw, iig niet bij het snowboarden zeiden ze.
Op BBC zeiden ze net nog dat het inderdaad de eerste medaille op sneeuw zou zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen idee of ze al medailles hebben in de sneeuw, iig niet bij het snowboarden zeiden ze.
16 voor de zekerheid, met gemiddelde van beste 5 als score.quote:
quote:
Denk dat dat echt wel te hoog is ingeschat. Ze nemen echt veel risico nu.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je mag toch verwachten dat 9/10 runs gewoon zonder val en grote fout is.
De tweede halve finale van donderdag was van veel hoger niveau.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je mag toch verwachten dat 9/10 runs gewoon zonder val en grote fout is.
Of gewoon 40-45 runs.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
16 voor de zekerheid, met gemiddelde van beste 5 als score.
Nee 4, 3 runs tellen. Bij Bobslee heb je ook 4 runs.quote:
Die vrouw weet niets.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:29 schreef alors het volgende:
Wel leuk dat er een commentator met verstand van zaken bijzit.
Ik doel op die man die tijdens de runs commentaar geeft.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee 4, 3 runs tellen. Bij Bobslee heb je ook 4 runs.
[..]
Die vrouw weet niets.
Parrot en Tonteri (schrijf ik dat goed?) en die Zweed komen nog...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Voor Groot-Brittanië wel aangezien dit de eerste medaille ooit in de sneeuw kan worden
Bij schaatsen heb je 1 run.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee 4, 3 runs tellen. Bij Bobslee heb je ook 4 runs.
Doen er Duitsers mee dan ?quote:
Alleen bij de 500 meter niet.quote:
Ik dacht dat ze 1000m ook twee keer reden, maar zat inderdaad foutquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alleen bij de 500 meter niet.
Op de 1000/1500 meter kan het ook nog wat uitmaken, ook tegenstander kan daarbij een rol spelen. Maar je kan ze moeilijk twee keer een 1500 meter laten rijden.
Ik dacht van niet, wel Oostenrijkers.quote:
90 denk ik.quote:
Henk Grohl doet toch mee bij het Judo?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:35 schreef marcodej het volgende:
De drummer van de Foo Fighters gaat goud pakken.
Eentje deed er al een 1620.quote:
Bovenin maakte hij wel een fout.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:38 schreef Muto het volgende:
Best laag. Ik vond die eerste run van die Amerikaan echt niet beter.
Deed wel moeilijkere sprongen volgens mij.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:38 schreef Muto het volgende:
Best laag. Ik vond die eerste run van die Amerikaan echt niet beter.
Maarja als ze minder gewaardeerd worden dan heb je daar weinig aan. Net als Epke toen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Deed wel moeilijkere sprongen volgens mij.
Ik doelde op de Amerikaan, deed die niet een 1620?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:40 schreef alors het volgende:
[..]
Maarja als ze minder gewaardeerd worden dan heb je daar weinig aan. Net als Epke toen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:40 schreef marcodej het volgende:
"Frontside, lipslide, check in the box, 270 out, stiften!"
Geniaal idd, heeft alleen weinig met cricket te maken. Meer een parodie op Engelse sport i.h.a.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:41 schreef tong80 het volgende:
Marco ik moest ook aan Jiskefet denken. Maar dan de parodie over een Engelse sport. Soort cricket.
Deze?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:35 schreef marcodej het volgende:
De drummer van de Foo Fighters gaat goud pakken.
Zijn sprongen waren daarvoor niet moeilijk genoeg denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leek me vrijwel foutloos maar niet heel spectaculair
Haalde 97 in de kwalificaties.quote:
Teveel foutjes denk ik voor goud.quote:
Volgens mij ter oriëntatie..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:48 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom staan er op de landingsplek eigenlijk strepen?
Voor de schans kan ik het wel begrijpen, maar voor de landing?quote:
Goud bedoel je?quote:
Hij had vrij veel foutjes.quote:
Zou zo snel geen andere verklaring weten.. zal straks aan de flopper vragenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor de schans kan ik het wel begrijpen, maar voor de landing?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:50 schreef IbanMayo het volgende:
Ah daar is ie, de engste chant ooit.
U-S-A! U-S-A!
mijn idee (als leek) ook jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:51 schreef Muto het volgende:
Ik wil nog wel die run van Kotsenburg zien. Die kreeg wel een hoge score voor een echt niet-foutloze run.
Die run was anders dan de anderen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:51 schreef Muto het volgende:
Ik wil nog wel die run van Kotsenburg zien. Die kreeg wel een hoge score voor een echt niet-foutloze run.
Dat idee had ik ook. Jurysportenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:51 schreef Muto het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:50 schreef IbanMayo het volgende:
Ah daar is ie, de engste chant ooit.
U-S-A! U-S-A!
Ja, maar hij had ook handjes aan de grond, slechte landingen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die run was anders dan de anderen.
1 handje volgens mij.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, maar hij had ook handjes aan de grond, slechte landingen.
Allemaal Blatter.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:52 schreef Janneke141 het volgende:
Hoe spectaculair ook, dit is dus de reden om alle jurysporten uit het olympisch programma te gooien.
sexyquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:40 schreef marcodej het volgende:
"Frontside, lipslide, check in the box, 270 out, stiften!"
Inderdaad. Jammer dat ze die nu niet laten zien.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:51 schreef Muto het volgende:
Landingen waren niet overal even goed. Begon bovenaan al.quote:
Kunstschaatsen is de meest bekeken Olympische sport. Samen met het schansspringen afschaffen ?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:52 schreef Janneke141 het volgende:
Hoe spectaculair ook, dit is dus de reden om alle jurysporten uit het olympisch programma te gooien.
Met stompje aan de grond.quote:
Maakt niet uit. Als ze maar komen.quote:
Gert van 't Hofquote:
Dames mogen morgen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Als ze maar komen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Blijft een "leuk-om-te-zien-maar-toch-kut-want-jury" sport
je kunt zijn run op nos site terug kijken. Hij deed blijkbaar zijn run wat orgineler dan de anderen, want geheel foutloos was het niet, de meeste mensen zien niet in waarom hij nu die paar puntjes extra kreeg.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb die Amerikaan, die dus goud heeft wel gemist. Was die wat?
http://nos.nl/os2014/vide(...)voor-kotsenburg.htmlquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb die Amerikaan, die dus goud heeft wel gemist. Was die wat?
Zag een heel klein stukje toen ik al ontbijtend om +/- 07:00 uur de kleine tv in de keuken even aanzette.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Dat snowboarden was wel echt ziek vanmorgen
Ach, gelukkig zijn we nu laif.quote:Op zondag 9 februari 2014 07:32 schreef TheVulture het volgende:
Morgen
Niet leuk om je om half 8 al te moeten ergeren aan Rivkah
Ze kunnen gewoon minder.quote:Op zondag 9 februari 2014 07:33 schreef TheVulture het volgende:
Dames nemen wat minder risico dan de heren zo lijkt het
Een Nicolientje-2002quote:
datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |