Oh dat klopt, laatste training voor de afdaling, en die is dan morgenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 07:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alpine skiën is nu op volgens de stream van nos
verschil in niveau tussen de besten en de rest was toch wel grootquote:Op zaterdag 8 februari 2014 08:04 schreef Monopoly het volgende:
Pffff dat is zuur voor hem. Maarja, het niveau ligt vrij hoog.
Nee, dat is morgen.quote:
Idd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 08:11 schreef komrad het volgende:
[..]
verschil in niveau tussen de besten en de rest was toch wel groot
Nu. Live op de NOS.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat beginnen we zometeen?
Erwin?quote:
En toch.. liever een Brit dan een Amerikaan. Maar het liefste Noren en Canadezen.quote:
Yep, het is een beetje appels met peren vergelijken...heb ik eigenlijk met alle jurysporten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:51 schreef ddx het volgende:
Blijf dit soort sporten altijd beetje random vinden ivm punten, maar wel leuk om te kijken.
Is bij veel sporten zo hoor. Voetbal, IJshockey, enzquote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:57 schreef Mansjester het volgende:
Het is wel een stuk leuker dan bij de vrouwen.
Inb4 man-vrouw discussie
Curling en hockey zijn de uitzonderingen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is bij veel sporten zo hoor. Voetbal, IJshockey, enz
Atletiek (buiten de krachtonderdelen) en turnen vind ik de vrouwen ook wel aardig om te zien.. al is het bij turnen ook vaak een soort comedy capersquote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Curling en hockey zijn de uitzonderingen.
Als je een medaille wil moet je alles uit de kast halen. Dan gaat er weleens iets mis ja.quote:
Ze moeten alle risico nemen.quote:
Klopt.Zelfs bij darten (wat geen sport is).Vind ik vreemdquote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is bij veel sporten zo hoor. Voetbal, IJshockey, enz
OWS / De vrouwalympicsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:57 schreef Mansjester het volgende:
Het is wel een stuk leuker dan bij de vrouwen.
Inb4 man-vrouw discussie
Hoeveel vrouwen darten er dan ook?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt.Zelfs bij darten (wat geen sport is).Vind ik vreemd
Jijquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt.Zelfs bij darten (wat geen sport is).Vind ik vreemd
Jij kijkt een Amerikaanse stream?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:10 schreef Nober het volgende:
"He is in danger of smelting if he is going any smoother", hoe verzin je het.
Voor de looks natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:11 schreef Nielsch het volgende:
Waarom stond er net iemand te breien?
Die mag nu al geruimd worden jaquote:
Eens. Ik had iets in de 80 verwacht.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:13 schreef Muto het volgende:
Ik vond dat die Amerikaan wel een hoge score kreeg, terwijl hij ook wel wat foutjes had
Echt zo'n sfeertje wat ze creëren.Allemaal marketing johquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:15 schreef TheVulture het volgende:
Geweldige sport dit, en wat een heerlijk relaxte lui die boarders
Nee op de BBC.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jij kijkt een Amerikaanse stream?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |