SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hij heeft zich iig kunnen voortplanten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:55 schreef arjan1112 het volgende:
Zo een dikke heeft meestal wel een enorm lekkere vriendin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Sven reed goed maar werd verkeerd gestuurd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:57 schreef luxerobots het volgende:
Sven nam de verkeerde afslag. Sven is echt een domme kracht.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:59 schreef alors het volgende:
Dat is zijn broer Stephan toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, it’s not a lie if you believe it.
Ja, je moet vooral niet je eigen verstand gebruiken. Ik heb ook geschaatst, en van baan wisselen is zo simpel als schakelen voor een autocoureur.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:59 schreef alors het volgende:
[..]
Sven reed goed maar werd verkeerd gestuurd.
Ohja klopt, googlefaal. Maar dan nog.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:59 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat is zijn broer Stephan toch?
Oh je hebt geschaatst, nou dan zul jij idd wel weten wat het isquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, je moet vooral niet je eigen verstand gebruiken. Ik heb ook geschaatst, en van baan wisselen is zo simpel als schakelen voor een autocoureur.
Zo goed was ik niet hoor. Maar wisselen was geen probleem.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:02 schreef alors het volgende:
[..]
Oh je hebt geschaatst, nou dan zul jij idd wel weten wat het is
Vijf miljoen wereldwijd?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:04 schreef LudoSanders het volgende:
Vijf miljoen kijkers, ik kan me dat niet zo goed voorstellen eigenlijk. Lijkt helemaal niet zo te leven?
Die 3 kilometer van 3.34quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:05 schreef marcodej het volgende:
Joeskov heeft inderdaad nog helemaal niets laten zien, Mart.
Dat niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:06 schreef alors het volgende:
Als Sven een goede dag heeft kan hij zelf met val nog wel winnen.
In 2010 5,4 miljoen, om 23:00 's avonds.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:04 schreef LudoSanders het volgende:
Vijf miljoen kijkers, ik kan me dat niet zo goed voorstellen eigenlijk. Lijkt helemaal niet zo te leven?
Alsof hij de enige schaatser is voor Nederlandquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:07 schreef luxerobots het volgende:
Ik weet het niet of ik automatisch voor Nederland moet zijn, vind Sven Kramer maar weinig sympathiek.
Is een gebruikelijkere tijd om tv te kijken dan om half een volgens mij. Daarnaast was het toen ook niet de allereerste dag van de spelen volgens mij.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
In 2010 5,4 miljoen, om 23:00 's avonds.
Ok. Dan ga ik die andere flapdrollen maar aanmoedigen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:08 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof hij de enige schaatser is voor Nederland
Alle knopjes zijn af en toe ook kapot nu.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:11 schreef Grifte het volgende:
Godverdomme de pagina update niet meer automatisch, moet 3x laden om te quoten.
En dat alleen maar vanwege het gebruik van de addblocker.
#AgainstModernFok
Adblocker uitzetten...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:11 schreef Grifte het volgende:
#AgainstModernFok
Dat is dan ook niet toegestaan...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:11 schreef Grifte het volgende:
#AgainstModernFok
Koop een abo.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:14 schreef luxerobots het volgende:
Kutadvertenties, zodat Danny nog meer geld in zijn zak kan steken.
De waarheid.quote:
Ach, dit is nog geen crewbashquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
Een paar users hier maken geen vriendjes op FOK! en solliciteren naar een ban. Niet erg slim.
Wat een waaghalzen zeg!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
Een paar users hier maken geen vriendjes op FOK! en solliciteren naar een ban. Niet erg slim.
Moraalriddertje.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Moraalriddertje.
Wij zijn hier met geldige tickets naar een uitwedstrijdje gekomen, en dan gaan zij ons een stadionverbodje aansmeren omdat wij op de thuistribune zitten?
De Heilige Drie-eenheid Johannes, Alors en Grifte lust de ME rauw.
[ afbeelding ]
Tot dan.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:56 schreef Mani89 het volgende:
En Angela Groothuizen is er, en nog iemand die komt praten over een komkommeronderwerp. Wakker blijven dus.
De heilige drie-eenheidquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:21 schreef Grifte het volgende:
[..]
Moraalriddertje.
Wij zijn hier met geldige tickets naar een uitwedstrijdje gekomen, en dan gaan zij ons een stadionverbodje aansmeren omdat wij op de thuistribune zitten?
De Heilige Drie-eenheid Johannes, Alors en Grifte lust de ME rauw.
[ afbeelding ]
mwhaa.. meer van Arie Slobquote:Op maandag 10 februari 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet trouwens de favoriete Olympische sporters van Buma (en het is niet Stekelenburg)
http://www.eo.nl/beam/gel(...)hel-mulder-over-god/
Hier heeft ze net iets te veel make-up. Maar die andere gifjes zijn heel mooiquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik zwicht niet voor het regime.
Come at me Fok!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
Het gaat om het politieke statement he. Door wat extra uiterlijke vertoning probeer ik de aandacht van de media op dit probleem te vestigen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier heeft ze net iets te veel make-up. Maar die andere gifjes zijn heel mooi
Ik probeer met mijn posts de hypocrisie in de huidige samenleving aan te kaarten, en gezien de publiciteit denk ik dat het aardig gelukt is. Ik twijfel er niet aan dat Pauw en Witteman dit vanavond zullen behandelen.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het gaat om het politieke statement he. Door wat extra uiterlijke vertoning probeer ik de aandacht van de media op dit probleem te vestigen.
Ik naai niemand een ban aan. Ik wijs er slechts op dat het promoten van ad-blockers doorgaans niet zo wordt gewaardeerd op dit forum. Heb echt geen topic report geplaatst hoor...quote:Op maandag 10 februari 2014 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Probeer je nu je mede-users een ban aan te naaien?
Vandaag zullen Karina en ik de discussie in goede banen leiden, maar zulk soort opmerkingen kunnen de sfeer natuurlijk onmogelijk ten goede komen.
Over twee weken thema uitzending bij DWDD.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:05 schreef Evertjan het volgende:
ze gaan toch geen uur lang praten over Els Borst mag ik hopen
Nee dit is een paar uur eerder opgenomen omdat ze anders de veiligheid van Mart niet kunnen garanderen.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:05 schreef Evertjan het volgende:
ze gaan toch geen uur lang praten over Els Borst mag ik hopen
2 maanden nationale rouw is ons deel.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:08 schreef Specularium het volgende:
Zou wat zijn als Mart nu ineens tijdens de uitzending komt te overlijden.
Je mag het zeggen, maar het slaat nergens op.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij is Mart afgevallen. Mag ik dat zeggen?
Ik wel. Daar ben ik hartstikke eerlijk in.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:08 schreef Mani89 het volgende:
Zou ik huilen als ik hoor dat Mart Smeets is overleden? Vraag ik mij ineens af.
Mart Smeets? Die kent u niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:08 schreef Mani89 het volgende:
Zou ik huilen als ik hoor dat Mart Smeets is overleden? Vraag ik mij ineens af.
Soit, TSJENG TSENGquote:Op maandag 10 februari 2014 23:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je mag het zeggen, maar het slaat nergens op.
Mart acteert Mart Smeets. Ik ken de echte Mart Smeets niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
Hij praat een beetje als bij een samenvatting van een touretappe
Nee. Mart is vies dik.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij is Mart afgevallen. Mag ik dat zeggen?
Mart is in de Mart Smeets-rol.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
Hij praat een beetje als bij een samenvatting van een touretappe
Er zal dan ook nooit een nieuwe Mart Smeets komen. Er was ook geen Mart Smeets voor Mart Smeets. Mart is Mart. Uniek.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wel. Daar ben ik hartstikke eerlijk in.
Vies dikquote:Op maandag 10 februari 2014 23:10 schreef Zipportal het volgende:
BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP
[ afbeelding ]
Ik zeg: Vies dik. Kunt u zich dat nog herinneren dames en heren? Daar hebben wij een, wat heet, filmpje van. Start, het filmpje.?quote:
Volgende week zondag bij Studio Voetbal, ik zit er klaar voor.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:10 schreef Zipportal het volgende:
BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP BERGKAMP
[ afbeelding ]
Ik denk stiekem ook dat Mart onsterfelijk is. Laten WE dat allemaal hopen.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er zal dan ook nooit een nieuwe Mart Smeets komen. Er was ook geen Mart Smeets voor Mart Smeets. Mart is Mart. Uniek.
Het zal een mooi gevoel zijn om te leven in 13 na Mart. Christus kan wel inpakken.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er zal dan ook nooit een nieuwe Mart Smeets komen. Er was ook geen Mart Smeets voor Mart Smeets. Mart is Mart. Uniek.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:12 schreef Specularium het volgende:
Buma wint altijd met een neuslengte verschil.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:12 schreef Specularium het volgende:
Buma wint altijd met een neuslengte verschil.
Heel goed van je Johannes, ik ben trots op je!quote:Op maandag 10 februari 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dat stelletje raaskallen in dit topic onder controle gehouden.
de memoriam van de Kneet live door de telefoon in een boekenwinkel in Boston was legendarischquote:Op maandag 10 februari 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mart kan als de beste dit soort In memoriam berichten vertellen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dat stelletje raaskallen in dit topic onder controle gehouden.
Dit is zo oneerlijk, dit heeft hij namelijk nooit getypt.quote:
Maar nu hoor je het van Mart en daar gaan WE naar luisteren.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
Rusland.
Dit verhaal hoorde ik vanmiddag ook al ergens.
Volgens mij hang jij permanent net onder zijn randje.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:18 schreef Evertjan het volgende:
Iedereen hangt aan deMart aan zijn lippen
Ik vond het jammer dat hij niet zei: U kent hem niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar nu hoor je het van Mart en daar gaan WE naar luisteren.
Wel als een dorpsidioot constant de laatste Bueno uit de automaat haalt.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit is zo oneerlijk, dit heeft hij namelijk nooit getypt.
Hier zit een Ria Visser grap in.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:18 schreef Evertjan het volgende:
Iedereen hangt aan deMart aan zijn lippen
DeMart weet.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:13 schreef Zipportal het volgende:
Buma heeft nog op een blauwe maandag de Elfstedentocht verreden.
Gemeenteverkiezingen.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:20 schreef alors het volgende:
Wat een wandelend clichéboek is het ook. Stop er gewoon mee. Doe dat licht uit.
Het is al heel wat dat hij tijdens een OS gewoon bij P&W aan tafel zitquote:Op maandag 10 februari 2014 23:20 schreef alors het volgende:
Wat een wandelend clichéboek is het ook. Stop er gewoon mee. Doe dat licht uit.
Een paar notes meer of minder word ik niet minder van.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zipportal heeft het niet zo op oorzaak / gevolg redenaties.
Hij leest dat artikel wat ik postte over het geloof van Michel en Ronald Mulder.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:22 schreef Specularium het volgende:
Marcod3j ligt nu zeker met een potje vaseline op de bank?
Wat wonderlijk eigenlijk om tegelijkertijd met de messias te leven.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zal een mooi gevoel zijn om te leven in 13 na Mart. Christus kan wel inpakken.
Zo een CDA bidon erin.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:22 schreef Specularium het volgende:
Marcod3j ligt nu zeker met een potje vaseline op de bank?
Alle profetieën komen uit en er kraait geen haan naar. Hier moet Buma wat mee gaan doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat wonderlijk eigenlijk om tegelijkertijd met de messias te leven.
Nederland koopt ook medailles met Gaisah.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zo zijn de oliestaten toch ook al jaren bezig
En dan voor het zingen de kerk uit.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:25 schreef alors het volgende:
Marcod3j zou met het meisje achter Buma naar de kerk gaan.
Dat wist ik al lang al pik.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij leest dat artikel wat ik postte over het geloof van Michel en Ronald Mulder.
Nieuwe bezems vegen schoonquote:Op maandag 10 februari 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat ik maar op tijd naar bed ga. Morgen moeten we er vroeg uit voor het curlen.
Hij wordt ouder, en je kunt niet eeuwig wild en midden 20 proberen te blijven lijken zonder dat het een uiteindelijk gewoon povertjes wordt.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:25 schreef Karina het volgende:
Ligt het aan mij of ziet Pauw er elke keer nog sjofeler uit?
Bezemquote:Op maandag 10 februari 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat ik maar op tijd naar bed ga. Morgen moeten we er vroeg uit voor het curlen.
Dan kent Jeroen de tijgerprint nog niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij wordt ouder, en je kunt niet eeuwig wild en midden 20 proberen te blijven lijken zonder dat het een uiteindelijk gewoon povertjes wordt.
Ik heb hem nog steeds aan hoorquote:Op maandag 10 februari 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan kent Jeroen de tijgerprint nog niet.
Ik vind haar niet zo mooi.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:25 schreef alors het volgende:
Marcod3j zou met het meisje achter Buma naar de kerk gaan.
Nee die hadden ze helaas niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je ook een giraffenprint?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan kent Jeroen de tijgerprint nog niet.
Ik kan haar niet zo goed zien eigenlijk.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Is Alors gesignaleerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze 70 is welquote:Op maandag 10 februari 2014 23:32 schreef alors het volgende:
Ik vind haar wel mooi voor haar leeftijd.
Dan vind ik haar niet zo mooi eigenlijk.quote:
TatjanaGodquote:Op maandag 10 februari 2014 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind de Paay er beter uitzien eigenlijk
Tot drie jaar terug wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind de Paay er beter uitzien eigenlijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Haar opening is minderquote:Op maandag 10 februari 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Angela wil de nieuwe Ria worden.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:34 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:34 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:Op maandag 10 februari 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Mart als jonge God was een hele aantrekkelijke man.
Oud nieuwsquote:Op maandag 10 februari 2014 23:35 schreef arjan1112 het volgende:
Angela is 54. geboren in 1959 heb het op Wikipedia opgezocht
Dankjewel. Het was hier pas 3 keer gezegd en ze had het zelf ook nog een keer verteld.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:35 schreef arjan1112 het volgende:
Angela is 54. geboren in 1959 heb het op Wikipedia opgezocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |