Heel goed van je Johannes, ik ben trots op je!quote:Op maandag 10 februari 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dat stelletje raaskallen in dit topic onder controle gehouden.
de memoriam van de Kneet live door de telefoon in een boekenwinkel in Boston was legendarischquote:Op maandag 10 februari 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mart kan als de beste dit soort In memoriam berichten vertellen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dat stelletje raaskallen in dit topic onder controle gehouden.
Dit is zo oneerlijk, dit heeft hij namelijk nooit getypt.quote:
Maar nu hoor je het van Mart en daar gaan WE naar luisteren.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:17 schreef Karina het volgende:
Rusland.
Dit verhaal hoorde ik vanmiddag ook al ergens.
Volgens mij hang jij permanent net onder zijn randje.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:18 schreef Evertjan het volgende:
Iedereen hangt aan deMart aan zijn lippen
Ik vond het jammer dat hij niet zei: U kent hem niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar nu hoor je het van Mart en daar gaan WE naar luisteren.
Wel als een dorpsidioot constant de laatste Bueno uit de automaat haalt.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit is zo oneerlijk, dit heeft hij namelijk nooit getypt.
Hier zit een Ria Visser grap in.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:18 schreef Evertjan het volgende:
Iedereen hangt aan deMart aan zijn lippen
DeMart weet.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:13 schreef Zipportal het volgende:
Buma heeft nog op een blauwe maandag de Elfstedentocht verreden.
Gemeenteverkiezingen.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:20 schreef alors het volgende:
Wat een wandelend clichéboek is het ook. Stop er gewoon mee. Doe dat licht uit.
Het is al heel wat dat hij tijdens een OS gewoon bij P&W aan tafel zitquote:Op maandag 10 februari 2014 23:20 schreef alors het volgende:
Wat een wandelend clichéboek is het ook. Stop er gewoon mee. Doe dat licht uit.
Een paar notes meer of minder word ik niet minder van.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zipportal heeft het niet zo op oorzaak / gevolg redenaties.
Hij leest dat artikel wat ik postte over het geloof van Michel en Ronald Mulder.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:22 schreef Specularium het volgende:
Marcod3j ligt nu zeker met een potje vaseline op de bank?
Wat wonderlijk eigenlijk om tegelijkertijd met de messias te leven.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zal een mooi gevoel zijn om te leven in 13 na Mart. Christus kan wel inpakken.
Zo een CDA bidon erin.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:22 schreef Specularium het volgende:
Marcod3j ligt nu zeker met een potje vaseline op de bank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |