SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hij heeft zich iig kunnen voortplanten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:55 schreef arjan1112 het volgende:
Zo een dikke heeft meestal wel een enorm lekkere vriendin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Sven reed goed maar werd verkeerd gestuurd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:57 schreef luxerobots het volgende:
Sven nam de verkeerde afslag. Sven is echt een domme kracht.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:59 schreef alors het volgende:
Dat is zijn broer Stephan toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, it’s not a lie if you believe it.
Ja, je moet vooral niet je eigen verstand gebruiken. Ik heb ook geschaatst, en van baan wisselen is zo simpel als schakelen voor een autocoureur.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:59 schreef alors het volgende:
[..]
Sven reed goed maar werd verkeerd gestuurd.
Ohja klopt, googlefaal. Maar dan nog.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:59 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dat is zijn broer Stephan toch?
Oh je hebt geschaatst, nou dan zul jij idd wel weten wat het isquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, je moet vooral niet je eigen verstand gebruiken. Ik heb ook geschaatst, en van baan wisselen is zo simpel als schakelen voor een autocoureur.
Zo goed was ik niet hoor. Maar wisselen was geen probleem.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:02 schreef alors het volgende:
[..]
Oh je hebt geschaatst, nou dan zul jij idd wel weten wat het is
Vijf miljoen wereldwijd?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:04 schreef LudoSanders het volgende:
Vijf miljoen kijkers, ik kan me dat niet zo goed voorstellen eigenlijk. Lijkt helemaal niet zo te leven?
Die 3 kilometer van 3.34quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:05 schreef marcodej het volgende:
Joeskov heeft inderdaad nog helemaal niets laten zien, Mart.
Dat niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:06 schreef alors het volgende:
Als Sven een goede dag heeft kan hij zelf met val nog wel winnen.
In 2010 5,4 miljoen, om 23:00 's avonds.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:04 schreef LudoSanders het volgende:
Vijf miljoen kijkers, ik kan me dat niet zo goed voorstellen eigenlijk. Lijkt helemaal niet zo te leven?
Alsof hij de enige schaatser is voor Nederlandquote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:07 schreef luxerobots het volgende:
Ik weet het niet of ik automatisch voor Nederland moet zijn, vind Sven Kramer maar weinig sympathiek.
Is een gebruikelijkere tijd om tv te kijken dan om half een volgens mij. Daarnaast was het toen ook niet de allereerste dag van de spelen volgens mij.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
In 2010 5,4 miljoen, om 23:00 's avonds.
Ok. Dan ga ik die andere flapdrollen maar aanmoedigen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:08 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof hij de enige schaatser is voor Nederland
Alle knopjes zijn af en toe ook kapot nu.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:11 schreef Grifte het volgende:
Godverdomme de pagina update niet meer automatisch, moet 3x laden om te quoten.
En dat alleen maar vanwege het gebruik van de addblocker.
#AgainstModernFok
Adblocker uitzetten...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 00:11 schreef Grifte het volgende:
Godverdomme de pagina update niet meer automatisch, moet 3x laden om te quoten.
En dat alleen maar vanwege het gebruik van de addblocker.
#AgainstModernFok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |