Alle profetieën komen uit en er kraait geen haan naar. Hier moet Buma wat mee gaan doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat wonderlijk eigenlijk om tegelijkertijd met de messias te leven.
Nederland koopt ook medailles met Gaisah.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zo zijn de oliestaten toch ook al jaren bezig
En dan voor het zingen de kerk uit.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:25 schreef alors het volgende:
Marcod3j zou met het meisje achter Buma naar de kerk gaan.
Dat wist ik al lang al pik.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij leest dat artikel wat ik postte over het geloof van Michel en Ronald Mulder.
Nieuwe bezems vegen schoonquote:Op maandag 10 februari 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat ik maar op tijd naar bed ga. Morgen moeten we er vroeg uit voor het curlen.
Hij wordt ouder, en je kunt niet eeuwig wild en midden 20 proberen te blijven lijken zonder dat het een uiteindelijk gewoon povertjes wordt.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:25 schreef Karina het volgende:
Ligt het aan mij of ziet Pauw er elke keer nog sjofeler uit?
Bezemquote:Op maandag 10 februari 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat ik maar op tijd naar bed ga. Morgen moeten we er vroeg uit voor het curlen.
Dan kent Jeroen de tijgerprint nog niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij wordt ouder, en je kunt niet eeuwig wild en midden 20 proberen te blijven lijken zonder dat het een uiteindelijk gewoon povertjes wordt.
Ik heb hem nog steeds aan hoorquote:Op maandag 10 februari 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan kent Jeroen de tijgerprint nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |