Dan vind ik haar niet zo mooi eigenlijk.quote:
TatjanaGodquote:Op maandag 10 februari 2014 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind de Paay er beter uitzien eigenlijk
Tot drie jaar terug wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind de Paay er beter uitzien eigenlijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Haar opening is minderquote:Op maandag 10 februari 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Angela wil de nieuwe Ria worden.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:34 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:34 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neequote:Op maandag 10 februari 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
Mart als jonge God was een hele aantrekkelijke man.
Oud nieuwsquote:Op maandag 10 februari 2014 23:35 schreef arjan1112 het volgende:
Angela is 54. geboren in 1959 heb het op Wikipedia opgezocht
Dankjewel. Het was hier pas 3 keer gezegd en ze had het zelf ook nog een keer verteld.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:35 schreef arjan1112 het volgende:
Angela is 54. geboren in 1959 heb het op Wikipedia opgezocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |