Ik voel me geloof ik niet fit genoeg om hoge verwachtingen te hebben - ik was al moe en biertjes smaakten goed gisterenquote:Op zondag 9 februari 2014 09:03 schreef Quoi het volgende:
Zo zie je maar Fok! Vriendjes, als je wedstrijd even niet gaat zoals gewenst, kun je altijd zeggen dat dat kwam omdat ik niet kwam kijken
Schoorl-lopers: succes!! Hats voor de snelste 10k ooit?
Ik zou vandaag 10 kms op de teller bij moeten schrijven en denk daar nog ff over na
Ik denk echt dat een shirt genoeg is. En anders loop je maar wat harderquote:Op zondag 9 februari 2014 09:11 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ja twijfel nog een beetje.. jasje is snel warm en ik stoor mij enorm aan dat wapperen van die capouchon en *slif slif slif* geluid tijdens het bewegen, misschien gewoon een tshirt aan doen dus. 2 over elkaar kan ook nog.
Dat is een goed teken. Je kunt de afstand dus al prima aan, en we zijn nog bijna een maand voor de CPC. Zorgen dat je enkel niet gevoeliger wordt, verder heel blijven en je kilometers maken. Dan gaat de CPC helemaal goed komen Mossel!quote:Op zondag 9 februari 2014 09:18 schreef mosselmossel het volgende:
Zelf niet echt veel spierpijn na die 19km van gister. Beetje stijf, maar that's it
Probeer het!quote:Op zondag 9 februari 2014 11:41 schreef Murmeli het volgende:
Buhhhh!
Had ik eerst een week pauze genomen omdat ik mezelf had overvraagd met lopen, loop ik daarna 1x, word ik snipverkouden.
Voelde me gisteren wat beter dus wilde vandaag weer gaan lopen maar nou voel ik me weer slechter, vooral heel moe
What to do? Toch klein stukje lopen (bijv 2 of 3 km, mijn laatste loopje afgelopen dinsdsg was bijna 7 en normaal loop ik op zondag 10 km), of eerst helemaal beter worden? Of juist toch proberen meer dan een klein stukje te lopen?
Ga je op de fiets naar Schoorl? Ik heb een buskaartjequote:Op
zondag 9 februari 2014 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Lang-lang plus regenbroek voor de heenreis.
Aangenomen dat ik niet van de fiets waai straks.
Juist simpel toch met dit weer? Gewoon lang-lang.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:04 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind het altijd zo lastig om te bepalen wat ik aan zal trekken
Kun je je hartslag alvast vooraf naar de top jagen met fietsen. Succes / veel plezier met je 10!quote:Op zondag 9 februari 2014 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Één lang shirt? Ik heb meestal wel 2 lagen aan..quote:Op zondag 9 februari 2014 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit in Faalmeer, naar het station fietsen word ik net zo nat van en dan moet ik nog in een bus gaan plakken ook.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:10 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ga je op de fiets naar Schoorl? Ik heb een buskaartjeAl moet ik evengoed ook nog wel een eindje fietsen naar het station
En ik heb geen regenbroek
Jij ook alquote:Op zondag 9 februari 2014 12:16 schreef YUR het volgende:
Geen loop voor mij vandaag. Lekker lui op de bank met heel veel eten, drinken en sport op de schermen
Ik ben net geweest! Dus geen schuldgevoel hier! Nu klaar zitten voor de 3km dames en in de dweilpauze douchenquote:Op zondag 9 februari 2014 12:16 schreef YUR het volgende:
Geen loop voor mij vandaag. Lekker lui op de bank met heel veel eten, drinken en sport op de schermen
Ik ben een kachel, met teveel kleding ga ik het veel te warm krijgen.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Één lang shirt? Ik heb meestal wel 2 lagen aan..
Mr Q komt nu terug als een echte man.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:19 schreef Quoi het volgende:
Best geinig. Mr Q is bezig met een ZLDL (Zeer Lange Duur Loop) en ik kijk nu voor de gein eens via Google+ naar zijn locatie. Loopt 'ie op de Balijbrug te Zoetermeer. Arme jongen!
Als 'ie terugkomt natuurlijkquote:Op zondag 9 februari 2014 12:25 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Mr Q komt nu terug als een echte man.
Dat is soms ook goed voor je!quote:Op zondag 9 februari 2014 12:16 schreef YUR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zaten uiteindelijk een goede 400 hoogtemeters in en die zorgden wel voor vermoeidheid, zat op het einde af en toe tegen de kramp aan, maar het was wel tof.Erdinger bij de finish was ook nice (wel alkoholfrei
)!
Denk dat ik op zich wel wat meer van dit soort races wil doen, voor de afwisseling is het wel vet. Sommige dingen vind ik echter een beetje overdreven van het hele trail gebeuren, zoals die hele hordes mensen met rugzakken en drinksystemen, kom op zeg, het was 16 kilometer (al was er ook een race van 24 km).![]()
Verder vond ik persoonlijk de focus wel heel erg liggen op het 'volbrengen' van de route bij een hoop mensen, het leek bijna alsof ze je het kwalijk namen dat je zo snel mogelijk over delen van het parcours wilde knallen...Voor trails zoals de Kepler snap ik dat het volbrengen wel het voornaamste doel is, maar op zo'n wedstrijd als gisteren had ik het wel iets competitiever verwacht of zo.
Maar het waren wel allemaal liefhebbers aan de start en de overall sfeer en organisatie was leuk!
Jack does it in real time...
Huidige/ verwachte temperatuur +10 doen en dan kijken wat je daar normaal op zou aantrekken. Het is hier nu ca. 7 graden. +10 = 17 graden. Normaal zou ik dan een lange broek en t-shirt aantrekken.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:04 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind het altijd zo lastig om te bepalen wat ik aan zal trekken
Same here. Na gisteren een enorme migraine te hebben gehad (fijn, een paar biertjes die zo`n migraine zonder problemen opwekt) vandaag lekker een rustig dagje. Schaatsen kijken, wat Duits leren voor volgende week. Ga morgen wel weer lekker hobbelenquote:Op zondag 9 februari 2014 12:16 schreef YUR het volgende:
nog nooit onder de 23 gelopen? En jij noemt jezelf een hardloper?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:11 schreef Devv het volgende:
Ik ben er helemaal klaar voor om volgende week mijn PR op de 5km te verbeteren. Het moet nu toch wel eens lukken om onder de 23 minuten te duiken.
Jawel, maar alleen tijdens de training dus dat telt niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:14 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
nog nooit onder de 23 gelopen? En jij noemt jezelf een hardloper?
Dan weet ik zeker dat je nog nooit bij mij hebt gekekenquote:Op zondag 9 februari 2014 09:03 schreef Quoi het volgende:
Zo zie je maar Fok! Vriendjes, als je wedstrijd even niet gaat zoals gewenst, kun je altijd zeggen dat dat kwam omdat ik niet kwam kijken
Schoorl-lopers: succes!! Hats voor de snelste 10k ooit?
Ik zou vandaag 10 kms op de teller bij moeten schrijven en denk daar nog ff over na
Herstelsnel.nl.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:27 schreef CaLeX het volgende:
Gister 4,5km met vriendin gelopen, nergens last van.
Vandaag had ik een 10+ in de planning staan met een vriend, maar ben ik na 2.3km weer omgedraait en naar huis gewandeld.![]()
Een kennis met medische achtergrond had het over een niet goed sporende knie, dus van de week maar eens een fysio opzoeken. Als er iemand een tip heeft in het centrum van Den Haag.
Thnx, die ga ik morgen dan even bellenquote:Op zondag 9 februari 2014 14:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Herstelsnel.nl.Heb ik Yuki ook naartoe gestuurd
Ik had een prima hoofdlamp op maar desondanks was het voor mij bijzonder onduidelijk waar in de glimmende blubber de kuilen en gaten zaten. Maar beetje voorzichtig doen en een paar keer glijden gelukkig heel gebleven. Leuk evenement maar mijn volgende off-Road gaat weer bij daglicht.quote:Op zondag 9 februari 2014 08:58 schreef Nirak het volgende:
Veel plezier in Schoorl en Delft vandaag! En bijzonder veel plezier Wolven en Moblo met de HM! Ik hoop dat het daar niet zo stormt als hier..
[..]
Dit klinkt als een leuke trail. Zou je als extra ondersteuning niets hebben aan een hoofdlampje, dat je dan beter diepte ziet? Of is dat juist niet de bedoeling?
Onder de 50 welquote:Op zondag 9 februari 2014 16:10 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ga de 10 in Schoorl niet meer lopen. Voornamelijk vanwege logistieke rompslomp: de sporthal is te klein. Heel veel te klein. En businessrunners een kwartier eerder laten starten was een leuk gebaar, maar ze liepen nog steeds erg in de weg.
Anyway, voor de start voelde ik mn voeten al niet meer vanwege de kou, halverwege kreeg ik zere voeten en aan het eind voelden ze weer een beetje normaal. En met snelheid zit het wel goed, duurvermogen moet ik echt wel meer trainen, want na 8km was ik er wel een beetje erg klaar mee. Wel 48:05 geklokt, dus nieuw PR!
Mooie verbetering!quote:Op zondag 9 februari 2014 16:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik had al eens 49:34 gelopen, maar toen moest ik nog een kilometer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |