Thnx - U-writequote:
volgens mij wel, en anders kun je misschien de bands tellen ipv de songsquote:Op zondag 23 februari 2014 16:42 schreef methodmich het volgende:
Maar eens tellen of er nog iets dubbels te vinden is.
Geldt ook voor mij, als ik dacht 'ik doe een wat bekendere band' dan komt er commentaar van 'ik ken alleen de hits' (ja, daarom koos ik die juist) en als ik een minder bekende band deed was het van 'wie' en 'nooit van gehoord', tja, dan maar niet hoor...quote:Op zondag 2 maart 2014 09:23 schreef fripper het volgende:
Tellen was voor mij overigens niet het grootste probleem, maar het werd wel steeds lastiger om onderwerpen te bedenken die ik zelf leuk vind, en ook wat meer mensen aanspreken.
Geen idee bij deze. Debbie Harry is nog geen 70 en bovendien is de muziek die ze nu maakt ook niet geweldig meer (understatement), dan houdt het snel op.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:40 schreef Beregd het volgende:
dus lijstjes met 70+ ers die op hun leeftijd nog optreden / muziek uitbrengen
Ondertussen is het topic 2 jaar oud, kan ook geen kwaad om sommige top 5'en te hernemen, denk ik dan.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Geldt ook voor mij, als ik dacht 'ik doe een wat bekendere band' dan komt er commentaar van 'ik ken alleen de hits' (ja, daarom koos ik die juist) en als ik een minder bekende band deed was het van 'wie' en 'nooit van gehoord', tja, dan maar niet hoor...
Tja, maar als niemand wil tellen en onderwerpen met meer lijstjes daardoor een week open staan, is het topic toch wel aardig dood. Want dat 'hoort er bij', zoals het ooit is begonnen. Maar goed, wie weet komt er een soort van doorstart. Wilde natuurlijk ook wel kijken of er nog wat reactie zou komen door het zo te stellen. En gelukkig kwam er nog wat los.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:28 schreef Beregd het volgende:
komop zeg, laatste lijstje waren er 14 deelnemers. Topic is dus niet dood, er zijn er gewoon erg weinig die tijd willen steken in het tellen.
Ik tel deze wel ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |