quote:
Op haar blote voetenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou wel verklaren waarom ze zo graag naar huis loopt![]()
Wat slecht
Hé Typ PEC drie keer achter elkaar gewonnen en de laatste twee speelrondes won verder bijna niemand onderinquote:
heb de eerste helft gekeken, moest 2 keer kijken naar de eind uitslagquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé Typ PEC drie keer achter elkaar gewonnen en de laatste twee speelrondes won verder bijna niemand onderinAllemaal verloren van topclubs of gelijk tegen elkaar
Wel goed gematst vandaagquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hé Typ PEC drie keer achter elkaar gewonnen en de laatste twee speelrondes won verder bijna niemand onderinAllemaal verloren van topclubs of gelijk tegen elkaar
Ik was onderweg naar huis, moest ook twee keer kijken. Tering, wat was PEC slecht en wat had Utrecht veel kansenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb de eerste helft gekeken, moest 2 keer kijken naar de eind uitslag
Vorige week tegen Roda al een dubieuze strafschop en de week daarvoor tegen NAC een doelpunt uit een bal die uit wasquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel goed gematst vandaag. Ook echt maar een opleving van 4 minuten daarna zakte het weer in
Zei het jequote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik was onderweg naar huis, moest ook twee keer kijken. Tering, wat was PEC slecht en wat had Utrecht veel kansen
Redt hun hachje wel. Den Haag gaat morgen weer met de billen bloot tegen Vitesse, gegarandeerdquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vorige week tegen Roda al een dubieuze strafschop en de week daarvoor tegen NAC een doelpunt uit een bal die uit was![]()
![]()
![]()
Zou er voor tekenen als het Feyenoord was.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vorige week tegen Roda al een dubieuze strafschop en de week daarvoor tegen NAC een doelpunt uit een bal die uit was![]()
![]()
![]()
Een specifieke belchinees wil Zwolle graag in de Eredivisie houdenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niet echt. Eerste helft werd Groningen letterlijk vernederd. Het is dat De Jong scheef is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou er voor tekenen als het Feyenoord was.
Ajax weer gelukkig gewonnen, Grunn had op zijn minst een gelijkspelletje verdiend.
Naja als het in de tweede helft 1-1 staat en Groningen is niet minder vind ik het een gelukkig overwinning voor ajax.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Eerste helft werd Groningen letterlijk vernederd. Het is dat De Jong scheef is.
Heb je wel gekeken?
Ze zijn echt vaak goed weggekomen hoor 2de helftquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt. Eerste helft werd Groningen letterlijk vernederd. Het is dat De Jong scheef is.
Heb je wel gekeken?
Maar als je kansen blijft missen kan hij er ook zo in gaan aan de andere kant. Kijk naar Feyenoord - ADO, RCK - PSV, enz.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken?
Ja en Ajax raakt de paal/lat en miste ook nog open kansen in de tweede helftquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zijn echt vaak goed weggekomen hoor 2de helft
Klopt. Al waren dit nog wel een stuk grotere en ergere missers dan in die wedstrijden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar als je kansen blijft missen kan hij er ook zo in gaan aan de andere kant. Kijk naar Feyenoord - ADO, RCK - PSV, enz.
Meeste fans van de grote clubs wel. Constante gezeik op elkaar en zelf geen kritiek kunnen verdragenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajacieden op FOK! zijn overigens stuk voor stuk randdebielen op FOK!.
geniet van je nachtrustquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn posts lukken niet meer, te moe.
dag
trusten jongenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn posts lukken niet meer, te moe.
dag
Ik vond hem ook wel nice jaquote:
Heerlijk, ruzies in Liveverslagenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meeste fans van de grote clubs wel. Constante gezeik op elkaar en zelf geen kritiek kunnen verdragen
daarom club topics vermijden die niet van je eigen clubje zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meeste fans van de grote clubs wel. Constante gezeik op elkaar en zelf geen kritiek kunnen verdragen
Er zijn wel topics waar mensen serieus kunnen reageren, het is alleen niet het PSV, Feyenoord of Ajax-topic.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
daarom club topics vermijden die niet van je eigen clubje zijn
tenzij je zin hebt om te discussiëren of te kutten
Zoals GGMM na elke nederlaag van Feyenoord in desbetreffende topic komt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
daarom club topics vermijden die niet van je eigen clubje zijn
tenzij je zin hebt om te discussiëren of te kutten
Ligt er maar net aan welke personen je treft ook, als is het PSV topic wel het diepte punt wat mij betreft.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn wel topics waar mensen serieus kunnen reageren, het is alleen niet het PSV, Feyenoord of Ajax-topic.
Precies.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals GGMM na elke nederlaag van Feyenoord in desbetreffende topic komt.
Bij het PSV topic hebben alle trolls veel serieuze mensen weggejaagd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn wel topics waar mensen serieus kunnen reageren, het is alleen niet het PSV, Feyenoord of Ajax-topic.
Gadverdammequote:
Tompsvquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bij het PSV topic hebben alle trolls veel serieuze mensen weggejaagd.
ze spuiten water naar benedenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik snap deze foto nietWaar kijk ik naar. Help mijn hoofd
Stel je voor dat je over de rand van de Hoover-dam hangt, een foto maakt naar beneden en die 180 graden draait.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik snap deze foto nietWaar kijk ik naar. Help mijn hoofd
wowquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stel je voor dat je over de rand van de Hoover-dam hangt, een foto maakt naar beneden en die 180 graden draait.
[ afbeelding ]
Heb niet veel op zijn posts gelet. Wat voor schamende dingen post ie dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tompsvplaatsvervangende schaamte als ik hem zie posten
ik heb hier te veel voor gedronken om dit te begrijpenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stel je voor dat je over de rand van de Hoover-dam hangt, een foto maakt naar beneden en die 180 graden draait.
[ afbeelding ]
Ja, gewoon selectief geblaat. En de hele tijd dat gecalimero van sommige vbl`ersquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb niet veel op zijn posts gelet. Wat voor schamende dingen post ie dan?
Bedoel je calimero'en zelf of dat plaatje posten? Beide is irritantquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, gewoon selectief geblaat. En de hele tijd dat gecalimero van sommige vbl`ers
Gefeliciteerd met je promotie trouwens.quote:
zelfquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bedoel je calimero'en zelf of dat plaatje posten? Beide is irritant
Ik ben er ook niet helder genoeg voor. Dus ik heb de foto opgeslagen en 180 graden gedraaid.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb hier te veel voor gedronken om dit te begrijpen
ik bewaar deze post voor morgen
wow volgens mij is dit de eerste keer dat ik onder invloed post op FOK!
moet goed komen, al heb ik het wel even met de baas besproken natuurlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je promotie trouwens.
Verwacht je nog wel voor Shell te kunnen werken met deze drukke baan?
niet bepaaldquote:
ik heb al trusten tegen je gezegdquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet helder genoeg voor. Dus ik heb de foto opgeslagen en 180 graden gedraaid.
Mijn vermoeide brein kan weer rusten. Nu echt weg. Kut National Geographic
Maar eerlijk is eerlijk. Ik was lang geleden redelijk actief in PSV topic. Maar elke maand moest er opgeruimd worden in het topicquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, gewoon selectief geblaat. En de hele tijd dat gecalimero van sommige vbl`ers
PSV'ers moeten ook gewoon niet zo janken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:25 schreef Tchock het volgende:
Als militairen het veld van PSV bestormen en het halve team gijzelen en PSV verliest daardoor zouden er VBL'ers nog steeds beweren dat het calimero is.
Klopt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk. Ik was lang geleden redelijk actief in PSV topic. Maar elke maand moest er opgeruimd worden in het topicdat is ook echt alleen maar in het PSV topic zo erg.
Dat was ik debielquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Koop een fles? Zorg dat je iets in huis hebt voor deze momenten. Net FL ook al, tering joh
Maar maar maar daar heb ik nu niks aan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Koop een fles? Zorg dat je iets in huis hebt voor deze momenten. Net FL ook al, tering joh
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar maar maar daar heb ik nu niks aan.Ik koop nooit frisdrank. Daarnaast heb ik nog maar iets van drie euro over voor deze week.
Davy is een goede kerel ja. IRL ookquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt.
Ik vind Davy wel goeie psv-user overigens.
Zondag heb ik vier weken en twee dagen gedaan. Maar een paar dagen (avondeten alleen eigenlijk) telden niet. En ik heb een paar dagen gebruik gemaakt van Aldeau's en mijn ouders' keuken. Dus dat is eigenlijk niet eerlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:29 schreef Tchock het volgende:
[..]Hoe lang moet je nog met je rampenplan?
soms heb je gewoon zinquote:
Ken je veel gasten in het echt dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Davy is een goede kerel ja. IRL ook
EIgenlijk alleen davyquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken je veel gasten in het echt dan?
Ik zal maar niet zeggen wie ik echt kut vind in VBL
Ook samen naar PSV enzo?quote:
hoezoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken je veel gasten in het echt dan?
Ik zal maar niet zeggen wie ik echt kut vind in VBL
Mijn teller staat nog maar op 2, maar daar komen als het goed is snel 5 bijquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zelfs miin teller staat hoger qua vbl userts
sletquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zelfs miin teller staat hoger qua vbl userts
ja ik kan het niet onderbouwenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoezo
daar is vbl juist een van de beste fora voor
mits je het een beetje onderbouwt
oh, ik las wat andersquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja ik kan het niet onderbouwenGewoon manier van posten wat ik kut vind.
Wat dan?quote:
Let op je taalgebruik, ja.quote:
Hoezo komen er 5 bij? Of beter gezegd wat ga je doen dat er vijf erbij komen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn teller staat nog maar op 2, maar daar komen als het goed is snel 5 bij
FOK!-orgiequote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo komen er 5 bij? Of beter gezegd wat ga je doen dat er vijf erbij komen?
naar Aviciiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Let op je taalgebruik, ja.
[..]
Hoezo komen er 5 bij? Of beter gezegd wat ga je doen dat er vijf erbij komen?
Ach boeiend, ik zeg het gewoon ookquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
weet niet meer
[..]
hoezo
ACCEPTEER MIJ EENS ZOALS IK BEN JA?!
Oh vet gaaf.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
naar Aviciidat is +3 en daarna nog meeten met +2
Dat had ik niet achter fok-it gezocht.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoezo
Vast wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh vet gaaf.En als er geen flikkrr aan de users is, dan ken je nog genieten van de muziek.
[..]
Dat had ik niet achter fok-it gezocht.
vervelend dat je mijn woorden gebruikt om op mij te reagerenquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
vervelend dat je mijn woorden gebruikt om op mij te reageren
ik kan dit niet aan
quote:
flips houdt dossiers bij over elke FOK!er die ze eens gequote heeftquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vast wel.
En hoezo? Ken jij mij dan?
JE HOEFT NIET GELIJK ZO TE SCHREEUWEN JA. IK ACCEPTEER AL TE VEEL VAN JE.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
weet niet meer
[..]
hoezo
En dat terwijl de NSA ook nog eens fok doorzoekt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
flips houdt dossiers bij over elke FOK!er die ze eens gequote heeft
eng wel
nietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JE HOEFT NIET GELIJK ZO TE SCHREEUWEN JA. IK ACCEPTEER AL TE VEEL VAN JE.
Doagquote:
Kennen is een groot woord. Ik lurk wel eens meequote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vast wel.
En hoezo? Ken jij mij dan?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:41 schreef Fok-it het volgende:
Zal wel komen doordat de meeste users alleen in deze SC posten, en ik overal wel een beetje.
quote:
Die mening mag jij hebben.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
flips houdt dossiers bij over elke FOK!er die ze eens gequote heeft
eng wel
Hou eens op Kutezellquote:
Oh kijk aan! Ik schaam mij trouwens voor mijn huidige Miley UI nu we het over Miley en schamen hebben.quote:
nee, bij knapste fok!'erquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:44 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga Ezell straks nomineren als meest vervelende fok-user bij de fokawards
doe een pelle uiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh kijk aan! Ik schaam mij trouwens voor mijn huidige Miley UI nu we het over Miley en schamen hebben.
Goed idee ansich wel.quote:
zelfs je az ui is beter ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh kijk aan! Ik schaam mij trouwens voor mijn huidige Miley UI nu we het over Miley en schamen hebben.
concurrentiestrijd met spijkerbroek tochquote:
ik zit vol met goede ideeënquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed idee ansich wel.
Een gifje waarin hij zijn shirt uittrekt of dat ie net gescoord heeft ofzo
heb je niet stiekem een hartje ontwikkeld voor feyenoordquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AZIk wil weten wanneer die kaartjes voor de bekerwedstrijd te koop komen te staan
Mijn papa kon zaterdag naar feyenoord - nec. Hij kon iemand zijn seizoenskaarten lenen. Hij vroeg aan mij of ik mee wilde Toen zei ik: Vraag maar aan mijn zusje want die is echt voor feyenoord.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
heb je niet stiekem een hartje ontwikkeld voor feyenoord?
óke oke je hart ligt dus toch op de goede plek.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn papa kon zaterdag naar feyenoord - nec. Hij kon iemand zijn seizoenskaarten lenen. Hij vroeg aan mij of ik mee wilde Toen zei ik: Vraag maar aan mijn zusje want die is echt voor feyenoord.
En mijn zusje zei jaIk
![]()
Ik ben dus voor AZ. Ofzo.
Dat ligt mijn hart gelukkig sowieso wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
óke oke je hart ligt dus toch op de goede plek.
huehuequote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ligt mijn hart gelukkig sowieso wel.
Link?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:55 schreef Fok-it het volgende:
Er bestaat een officiële FOK!-quiz op internet
Oh laat maar, hij heeft ook andere vragen erin en hij is al wel oudquote:
Ik weet nog niet hoe ik over deze kleine deceptie heen ga komen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh laat maar, hij heeft ook andere vragen erin en hij is al wel oud
Hier zijn ooit allemaal quizjes gepost door mensen van deze SC om te kijken hoe goed iedereen elkaar kendequote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe ik over deze kleine deceptie heen ga komen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier zijn ooit allemaal quizjes gepost door mensen van deze SC om te kijken hoe goed iedereen elkaar kende
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik wilde dit gifje posten en deze post is het meest geschikt
einde bericht
Opzich wel grappigquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier zijn ooit allemaal quizjes gepost door mensen van deze SC om te kijken hoe goed iedereen elkaar kende
wat?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Opzich wel grappigAlleen het maken van die quizjes, tsja.
ik post hier ook nog niet zo langquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Die van jou heb ik toen niet zien langskomen trouwens.
Tijd voor een vernieuwde quiz.quote:
Wat bedoel je? Je maakt hem over jezelf he, dus dan mag je toch ook de antwoorden hebben?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je de vragen en antwoorden al hebt
Oh ik doelde op een algemene quizquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Je maakt hem over jezelf he, dus dan mag je toch ook de antwoorden hebben?
http://www.quizyourfriend(...)401171411359601&a=1"e:Op vrijdag 7 februari 2014 03:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ik doelde op een algemene quiz
Trustenquote:
40 %quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.quizyourfriend(...)401171411359601&a=1&
Doe die van mij maar
[..]
Trusten
En wist je die 40 procent ook was het goed gegokt?quote:
De optie never happened bij When did I lose my virginityquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.quizyourfriend(...)401171411359601&a=1&
Doe die van mij maar
[..]
Trusten
hehequote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De optie never happened bij When did I lose my virginity
Inschattingsvermogen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wist je die 40 procent ook was het goed gegokt?
Slechtquote:
Je durft gewoon niet toe te geven dat het een serieuze overweging was.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het grapje verlaagde wel mijn score.
Nee, toen ik in een eerdere vraag zag hoe oud je was, was not happened geen optie meer.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je durft gewoon niet toe te geven dat het een serieuze overweging was.
Had best gekund toch, ben niet voor niets een fokkertquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, toen ik in een eerdere vraag zag hoe oud je was, was not happened geen optie meer.
True.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had best gekund toch, ben niet voor niets een fokkert
Nee toen had ik een zeer vruchtbare periode, dat is nu toch wel ff andersquote:
Dan zoek je toch gewoon iemand van het forum. Er is vast genoeg gewillige/makkelijke lui.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee toen had ik een zeer vruchtbare periode, dat is nu toch wel ff anders
Ik ben behoorlijk pickyquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zoek je toch gewoon iemand van het forum. Er is vast genoeg gewillige/makkelijke lui.
Ja dan ken je me nog nietquote:
'Jammer' dat FOK! geen datingsite is. Wie weet had een topic ofzo kunnen helpen. Of een soort Tinderachtige subforum. Al werken al die hoe zie je er nu uit en userfoto's topics ook mee.quote:
Last van stress. Ik moet nog bericht krijgen van school. Dat zou ik gisteren al te horen krijgen :")quote:
Dat zou opzich wel grappig zijn jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
'Jammer' dat FOK! geen datingsite is. Wie weet had een topic ofzo kunnen helpen. Of een soort Tinderachtige subforum. Al werken al die hoe zie je er nu uit en userfoto's topics ook mee.
Oei oei betekent dit dat het bericht mss niet goed is?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Last van stress. Ik moet nog bericht krijgen van school. Dat zou ik gisteren al te horen krijgen :")
Wat doe je voor studie?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Last van stress. Ik moet nog bericht krijgen van school. Dat zou ik gisteren al te horen krijgen :")
nice paas ff je anti slaap pillen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan ken je me nog niet
Ik slaap nooit
Daar ben ik niet bekend mee. Ik weet wel dat er ooit een soort Boe-boek/topic was. Waarin een soort spin stond van welke FOK! Ker met welke FOK! Ker neukte en dus met wie diegene indirect geneukt heeftquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou opzich wel grappig zijn jamaar volgens mij is het al ooit eens geprobeerd op fok
mag anti deprressiva ook?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nice paas ff je anti slaap pillen.
Haha fucking geniaalquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bekend mee. Ik weet wel dat er ooit een soort Boe-boek/topic was. Waarin een soort spin stond van welke FOK! Ker met welke FOK! Ker neukte en dus met wie diegene indirect geneukt heeft
Een hbo studie in de economiequote:
Ik heb geen idee wat het betekentquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oei oei betekent dit dat het bericht mss niet goed is?
Oh die heb ik lang geleden eens gezien ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bekend mee. Ik weet wel dat er ooit een soort Boe-boek/topic was. Waarin een soort spin stond van welke FOK! Ker met welke FOK! Ker neukte en dus met wie diegene indirect geneukt heeft
Te veel werk en werd te ingewikkeld denk ikquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha fucking geniaalWaarom is dat er niet meer
Hoelang?quote:
Wow 6 jaar al bijna. Weinig berichten danquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kijk naar mijn registratiedatum dushi.
Ben niet alle jaren heel actief geweest.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wow 6 jaar al bijna. Weinig berichten dan
Had ik ook, ik vond het ook een kutforum eerstquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ben niet alle jaren heel actief geweest.
Ik lurkte eerst ook een tijdje meequote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had ik ook, ik vond het ook een kutforum eerstzo onoverzichtelijk en shit, eerste jaar, maar iets van 20 posts ofzo, en toen 60 misschien, en daarna gelijk in 1,5 jaar 55k
Hahaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik lurkte eerst ook een tijdje meeik keek een paar keer wel eens terug naar mijn posts van vroeger en dan denk ik van FL_Freak
Mijn smileygebruik was on te jankenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik lurkte eerst ook een tijdje meeik keek een paar keer wel eens terug naar mijn posts van vroeger en dan denk ik van FL_Freak
Sws in het begin gebruikte in vrijwel geen PI'squote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn smileygebruik was on te jankenmijn gevoel voor posten ook.
Haha omgquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:51 schreef FL_Freak het volgende:
KLB / Buurman is een pauper en een zeikerd (+ beijws)
En mijn post hier toen ik nog niet wist wat een lemming was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |