Maar eerlijk is eerlijk. Ik was lang geleden redelijk actief in PSV topic. Maar elke maand moest er opgeruimd worden in het topicquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, gewoon selectief geblaat. En de hele tijd dat gecalimero van sommige vbl`ers
PSV'ers moeten ook gewoon niet zo janken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:25 schreef Tchock het volgende:
Als militairen het veld van PSV bestormen en het halve team gijzelen en PSV verliest daardoor zouden er VBL'ers nog steeds beweren dat het calimero is.
Klopt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk. Ik was lang geleden redelijk actief in PSV topic. Maar elke maand moest er opgeruimd worden in het topicdat is ook echt alleen maar in het PSV topic zo erg.
Dat was ik debielquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Koop een fles? Zorg dat je iets in huis hebt voor deze momenten. Net FL ook al, tering joh
Maar maar maar daar heb ik nu niks aan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Koop een fles? Zorg dat je iets in huis hebt voor deze momenten. Net FL ook al, tering joh
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar maar maar daar heb ik nu niks aan.Ik koop nooit frisdrank. Daarnaast heb ik nog maar iets van drie euro over voor deze week.
Davy is een goede kerel ja. IRL ookquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt.
Ik vind Davy wel goeie psv-user overigens.
Zondag heb ik vier weken en twee dagen gedaan. Maar een paar dagen (avondeten alleen eigenlijk) telden niet. En ik heb een paar dagen gebruik gemaakt van Aldeau's en mijn ouders' keuken. Dus dat is eigenlijk niet eerlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:29 schreef Tchock het volgende:
[..]Hoe lang moet je nog met je rampenplan?
soms heb je gewoon zinquote:
Ken je veel gasten in het echt dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Davy is een goede kerel ja. IRL ook
EIgenlijk alleen davyquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken je veel gasten in het echt dan?
Ik zal maar niet zeggen wie ik echt kut vind in VBL
Ook samen naar PSV enzo?quote:
hoezoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken je veel gasten in het echt dan?
Ik zal maar niet zeggen wie ik echt kut vind in VBL
Mijn teller staat nog maar op 2, maar daar komen als het goed is snel 5 bijquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zelfs miin teller staat hoger qua vbl userts
sletquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zelfs miin teller staat hoger qua vbl userts
ja ik kan het niet onderbouwenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoezo
daar is vbl juist een van de beste fora voor
mits je het een beetje onderbouwt
oh, ik las wat andersquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja ik kan het niet onderbouwenGewoon manier van posten wat ik kut vind.
Wat dan?quote:
Let op je taalgebruik, ja.quote:
Hoezo komen er 5 bij? Of beter gezegd wat ga je doen dat er vijf erbij komen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn teller staat nog maar op 2, maar daar komen als het goed is snel 5 bij
FOK!-orgiequote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo komen er 5 bij? Of beter gezegd wat ga je doen dat er vijf erbij komen?
naar Aviciiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Let op je taalgebruik, ja.
[..]
Hoezo komen er 5 bij? Of beter gezegd wat ga je doen dat er vijf erbij komen?
Ach boeiend, ik zeg het gewoon ookquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
weet niet meer
[..]
hoezo
ACCEPTEER MIJ EENS ZOALS IK BEN JA?!
Oh vet gaaf.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
naar Aviciidat is +3 en daarna nog meeten met +2
Dat had ik niet achter fok-it gezocht.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoezo
Vast wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh vet gaaf.En als er geen flikkrr aan de users is, dan ken je nog genieten van de muziek.
[..]
Dat had ik niet achter fok-it gezocht.
vervelend dat je mijn woorden gebruikt om op mij te reagerenquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
vervelend dat je mijn woorden gebruikt om op mij te reageren
ik kan dit niet aan
quote:
flips houdt dossiers bij over elke FOK!er die ze eens gequote heeftquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vast wel.
En hoezo? Ken jij mij dan?
JE HOEFT NIET GELIJK ZO TE SCHREEUWEN JA. IK ACCEPTEER AL TE VEEL VAN JE.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
weet niet meer
[..]
hoezo
En dat terwijl de NSA ook nog eens fok doorzoekt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
flips houdt dossiers bij over elke FOK!er die ze eens gequote heeft
eng wel
nietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JE HOEFT NIET GELIJK ZO TE SCHREEUWEN JA. IK ACCEPTEER AL TE VEEL VAN JE.
Doagquote:
Kennen is een groot woord. Ik lurk wel eens meequote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vast wel.
En hoezo? Ken jij mij dan?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:41 schreef Fok-it het volgende:
Zal wel komen doordat de meeste users alleen in deze SC posten, en ik overal wel een beetje.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |