Er zijn wel topics waar mensen serieus kunnen reageren, het is alleen niet het PSV, Feyenoord of Ajax-topic.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
daarom club topics vermijden die niet van je eigen clubje zijn
tenzij je zin hebt om te discussiėren of te kutten
Zoals GGMM na elke nederlaag van Feyenoord in desbetreffende topic komt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
daarom club topics vermijden die niet van je eigen clubje zijn
tenzij je zin hebt om te discussiėren of te kutten
Ligt er maar net aan welke personen je treft ook, als is het PSV topic wel het diepte punt wat mij betreft.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn wel topics waar mensen serieus kunnen reageren, het is alleen niet het PSV, Feyenoord of Ajax-topic.
Precies.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals GGMM na elke nederlaag van Feyenoord in desbetreffende topic komt.
Bij het PSV topic hebben alle trolls veel serieuze mensen weggejaagd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn wel topics waar mensen serieus kunnen reageren, het is alleen niet het PSV, Feyenoord of Ajax-topic.
Gadverdammequote:
Tompsvquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bij het PSV topic hebben alle trolls veel serieuze mensen weggejaagd.
ze spuiten water naar benedenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik snap deze foto nietWaar kijk ik naar. Help mijn hoofd
Stel je voor dat je over de rand van de Hoover-dam hangt, een foto maakt naar beneden en die 180 graden draait.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik snap deze foto nietWaar kijk ik naar. Help mijn hoofd
wowquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stel je voor dat je over de rand van de Hoover-dam hangt, een foto maakt naar beneden en die 180 graden draait.
[ afbeelding ]
Heb niet veel op zijn posts gelet. Wat voor schamende dingen post ie dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tompsvplaatsvervangende schaamte als ik hem zie posten
ik heb hier te veel voor gedronken om dit te begrijpenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stel je voor dat je over de rand van de Hoover-dam hangt, een foto maakt naar beneden en die 180 graden draait.
[ afbeelding ]
Ja, gewoon selectief geblaat. En de hele tijd dat gecalimero van sommige vbl`ersquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb niet veel op zijn posts gelet. Wat voor schamende dingen post ie dan?
Bedoel je calimero'en zelf of dat plaatje posten? Beide is irritantquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, gewoon selectief geblaat. En de hele tijd dat gecalimero van sommige vbl`ers
Gefeliciteerd met je promotie trouwens.quote:
zelfquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bedoel je calimero'en zelf of dat plaatje posten? Beide is irritant
Ik ben er ook niet helder genoeg voor. Dus ik heb de foto opgeslagen en 180 graden gedraaid.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb hier te veel voor gedronken om dit te begrijpen
ik bewaar deze post voor morgen
wow volgens mij is dit de eerste keer dat ik onder invloed post op FOK!
moet goed komen, al heb ik het wel even met de baas besproken natuurlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je promotie trouwens.
Verwacht je nog wel voor Shell te kunnen werken met deze drukke baan?
niet bepaaldquote:
ik heb al trusten tegen je gezegdquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet helder genoeg voor. Dus ik heb de foto opgeslagen en 180 graden gedraaid.
Mijn vermoeide brein kan weer rusten. Nu echt weg. Kut National Geographic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |