Teringpleuris ik zit verdomme al de hele dag met aldi bier op mijn bank, en wat loopt er mijn tuinpad op?
Heeft mijn leuke zoontje lekker zitten graven, en perongeluk van die eikel hiernaast zijn tuin een beetje gemold, komt die gast klagen!
Ik dacht bij mezelf, wtf, nouja hij zeikt altijd al, maar hij moet het natuurlijk weer melden, zodat ie denkt dat ik mijn grote kerel een berisping geef, hij zal vast denken dat het de verhouding goedmaakt, maar vroeg of laat steek ik ehm nog neer!
Nou hij belt aan, ik moet verdomme uit me luie stoel, weg van SBS6, doe open, begint ie te slijmen over de vakantie en begint ineens weer te zeiken:
"nou je zoon heeft een beetje enthousiast zitten graven achter in de tuin en de latjes van't ijzerdraad van m'n schuttinkje gemold, die liggen daar om de stenen tegen te houden zodat ze niet bij jou in de tuin vallen"
Toen zei ik: WAT LOOP JE TE ZEIKEN TERIGN LEIJER!!!1!!1!
Zegt ie: nou repareer ik het wel, dat je niet komt kijken joh!
Nou toen zei ik: Je hebt een pauper tuin hush ga weg!
Daarna rende ie huilend weg en riep nog: ik maak hier een topix over
Ik vind het maar een triest ventje die gast, maar mijn zoon word volgende week 7, dus geef ik hem een mini graafmachine zodat die azijnpisser echt wat te zeiken heeft.
Wat zouden jullie eigenlijk doen?
Zijn schade:
![]()
Mini graafmachine
![]()
Tuin van buurman