Je durft gewoon niet toe te geven dat het een serieuze overweging was.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het grapje verlaagde wel mijn score.
Nee, toen ik in een eerdere vraag zag hoe oud je was, was not happened geen optie meer.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je durft gewoon niet toe te geven dat het een serieuze overweging was.
Had best gekund toch, ben niet voor niets een fokkertquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, toen ik in een eerdere vraag zag hoe oud je was, was not happened geen optie meer.
True.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had best gekund toch, ben niet voor niets een fokkert
Nee toen had ik een zeer vruchtbare periode, dat is nu toch wel ff andersquote:
Dan zoek je toch gewoon iemand van het forum. Er is vast genoeg gewillige/makkelijke lui.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee toen had ik een zeer vruchtbare periode, dat is nu toch wel ff anders
Ik ben behoorlijk pickyquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan zoek je toch gewoon iemand van het forum. Er is vast genoeg gewillige/makkelijke lui.
Ja dan ken je me nog nietquote:
'Jammer' dat FOK! geen datingsite is. Wie weet had een topic ofzo kunnen helpen. Of een soort Tinderachtige subforum. Al werken al die hoe zie je er nu uit en userfoto's topics ook mee.quote:
Last van stress. Ik moet nog bericht krijgen van school. Dat zou ik gisteren al te horen krijgen :")quote:
Dat zou opzich wel grappig zijn jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
'Jammer' dat FOK! geen datingsite is. Wie weet had een topic ofzo kunnen helpen. Of een soort Tinderachtige subforum. Al werken al die hoe zie je er nu uit en userfoto's topics ook mee.
Oei oei betekent dit dat het bericht mss niet goed is?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Last van stress. Ik moet nog bericht krijgen van school. Dat zou ik gisteren al te horen krijgen :")
Wat doe je voor studie?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Last van stress. Ik moet nog bericht krijgen van school. Dat zou ik gisteren al te horen krijgen :")
nice paas ff je anti slaap pillen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan ken je me nog niet
Ik slaap nooit
Daar ben ik niet bekend mee. Ik weet wel dat er ooit een soort Boe-boek/topic was. Waarin een soort spin stond van welke FOK! Ker met welke FOK! Ker neukte en dus met wie diegene indirect geneukt heeftquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou opzich wel grappig zijn jamaar volgens mij is het al ooit eens geprobeerd op fok
mag anti deprressiva ook?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nice paas ff je anti slaap pillen.
Haha fucking geniaalquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bekend mee. Ik weet wel dat er ooit een soort Boe-boek/topic was. Waarin een soort spin stond van welke FOK! Ker met welke FOK! Ker neukte en dus met wie diegene indirect geneukt heeft
Een hbo studie in de economiequote:
Ik heb geen idee wat het betekentquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oei oei betekent dit dat het bericht mss niet goed is?
Oh die heb ik lang geleden eens gezien ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bekend mee. Ik weet wel dat er ooit een soort Boe-boek/topic was. Waarin een soort spin stond van welke FOK! Ker met welke FOK! Ker neukte en dus met wie diegene indirect geneukt heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |