Te veel werk en werd te ingewikkeld denk ikquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha fucking geniaalWaarom is dat er niet meer
Hoelang?quote:
Wow 6 jaar al bijna. Weinig berichten danquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kijk naar mijn registratiedatum dushi.
Ben niet alle jaren heel actief geweest.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wow 6 jaar al bijna. Weinig berichten dan
Had ik ook, ik vond het ook een kutforum eerstquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ben niet alle jaren heel actief geweest.
Ik lurkte eerst ook een tijdje meequote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had ik ook, ik vond het ook een kutforum eerstzo onoverzichtelijk en shit, eerste jaar, maar iets van 20 posts ofzo, en toen 60 misschien, en daarna gelijk in 1,5 jaar 55k
Hahaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik lurkte eerst ook een tijdje meeik keek een paar keer wel eens terug naar mijn posts van vroeger en dan denk ik van FL_Freak
Mijn smileygebruik was on te jankenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik lurkte eerst ook een tijdje meeik keek een paar keer wel eens terug naar mijn posts van vroeger en dan denk ik van FL_Freak
Sws in het begin gebruikte in vrijwel geen PI'squote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn smileygebruik was on te jankenmijn gevoel voor posten ook.
Haha omgquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:51 schreef FL_Freak het volgende:
KLB / Buurman is een pauper en een zeikerd (+ beijws)
En mijn post hier toen ik nog niet wist wat een lemming was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |