Die mening mag jij hebben.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
flips houdt dossiers bij over elke FOK!er die ze eens gequote heeft
eng wel
Hou eens op Kutezellquote:
Oh kijk aan! Ik schaam mij trouwens voor mijn huidige Miley UI nu we het over Miley en schamen hebben.quote:
nee, bij knapste fok!'erquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:44 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga Ezell straks nomineren als meest vervelende fok-user bij de fokawards
doe een pelle uiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh kijk aan! Ik schaam mij trouwens voor mijn huidige Miley UI nu we het over Miley en schamen hebben.
Goed idee ansich wel.quote:
zelfs je az ui is beter ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh kijk aan! Ik schaam mij trouwens voor mijn huidige Miley UI nu we het over Miley en schamen hebben.
concurrentiestrijd met spijkerbroek tochquote:
ik zit vol met goede ideeënquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed idee ansich wel.
Een gifje waarin hij zijn shirt uittrekt of dat ie net gescoord heeft ofzo
heb je niet stiekem een hartje ontwikkeld voor feyenoordquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AZIk wil weten wanneer die kaartjes voor de bekerwedstrijd te koop komen te staan
Mijn papa kon zaterdag naar feyenoord - nec. Hij kon iemand zijn seizoenskaarten lenen. Hij vroeg aan mij of ik mee wilde Toen zei ik: Vraag maar aan mijn zusje want die is echt voor feyenoord.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
heb je niet stiekem een hartje ontwikkeld voor feyenoord?
óke oke je hart ligt dus toch op de goede plek.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn papa kon zaterdag naar feyenoord - nec. Hij kon iemand zijn seizoenskaarten lenen. Hij vroeg aan mij of ik mee wilde Toen zei ik: Vraag maar aan mijn zusje want die is echt voor feyenoord.
En mijn zusje zei jaIk
![]()
Ik ben dus voor AZ. Ofzo.
Dat ligt mijn hart gelukkig sowieso wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
óke oke je hart ligt dus toch op de goede plek.
huehuequote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ligt mijn hart gelukkig sowieso wel.
Link?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:55 schreef Fok-it het volgende:
Er bestaat een officiële FOK!-quiz op internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |