SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2014 21:34:25 ]
1-1quote:
Gaat zo scoren met mijn manboobquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:30 schreef VMSDKR het volgende:
Wacht maar tot Zeefuik er straks inkomt.
En Twente had rood kunnen hebben door Bjelland.quote:
Ja, smakelijk gelachen om je.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, je hebt het teruggelezen?
Dit klopt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mexicano kan bevestigen dat het clublied altijd in de 19:13e minuut word gezongen.
Straks valt FOK! nog zomaar uit!quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Twente had rood kunnen hebben door Bjelland.
PSV had 6-2 kunnen verliezen
De bal kon zomaar in Turkije in het water vallen
zomaar, zomaar zomaar
Ik vind het wel grappig dat je je zó druk maakt om een persoon op internetquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja, smakelijk gelachen om je.
Dit boeit echt niemand.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat je je zó druk maakt om een persoon op internet.
Om maar eens een Davy-uitspraak erin te gooien: ''Het zit diep''.
Waarschijnlijk worden er dan vanavond aardschokken in Amsterdam gemeten en komen ze erachter dat de boringen van de NAM er niets mee te maken hebben.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gaat zo scoren met mijn manboob
Ja. En Riedewald afbranden gaat te ver, maar erg gelukkig is hij nog niet...quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:33 schreef Mansjester het volgende:
Ajax speelt niet slecht.Gewoon zo door voetballen, dan komt het vanzelf goed
Denken dat ik speciaal voor jou even de SC teruglees.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat je je zó druk maakt om een persoon op internet.
Om maar eens een Davy-uitspraak erin te gooien: ''Het zit diep''.
Voor beide doeleinden geschiktquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Net weer acht miljoen gevangen voor Matavz. Reverse gif dus aub.
Is ie opgerot ja?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat is deze, niet zo praten over de grootste talent die NL te bieden heeft.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:36 schreef Ultimate_Original het volgende:
[..]
Stedentrippie, Camp nou bezoeken dit dat
Ik weiger dit te geloven.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Snavels rennen altijd door een LEEG stadion.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom worden die hoofdletters eigk altijd verwisseld?
Snap er niets van
Niet weten dat je drie keer GGMM moet zeggen in de spiegel als Ajax speeltquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
gvd, nu heb je mijn lokpoging naar GGMM verneukt, dank
contact = penaltyquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:38 schreef sonnyspek het volgende:
'Bojan maakt goed gebruik van het been van Bottegin.' Normaal gesproken noemen we dat dus gewoon een schwalbe.
Ik snap je zin niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Niet weten dat je die keer GGMM moet zeggen in de spiegel als Ajax speelt
In het stadion uiteraard...quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu je het toch over hem hebt, waar is 'ie?
nou nou nouquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een tering vette vuile schwalbe van die spaanse jood.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
sjongejongejongequote:Op donderdag 6 februari 2014 21:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Even op je woorden letten jij, niet zo praten over onze aller ajaksquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb geen flauw idee, zal wel een ongeluk hebben gehad denk ik.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu je het toch over hem hebt, waar is 'ie?
Dan gaan we wel in de SC verderquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Hopelijk sluit GGMM deze reeks.
Ex PSVers spelen altijd bazig, net als Strootgod.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Robbengod trouwens een heerlijke tor
Toine maakte in de rust van Utrecht - Zwolle wel paar geweldige grappen anders.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:42 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb liever Humberto Tan dan Toine
wanneer?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Robbengod trouwens een heerlijke tor
Koooolllquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef GGMM het volgende:
Mensen die in plaats van goal tor zeggen zijn toch wel zo debiel.
Hij is inderdaad de minste op het veld, manquote:
Zijn concentratie is hij in ieder geval wel kwijt na de winterstop. Gelukkig heeft Ajax Moisandergod nog lopen om de meeste fouten te coachen.quote:
Lachman.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
BMI, de Vrij, Bruma, Rekik, Denswil, Veltman... wat zal de volgende hype zijn?
Nee. Sorry, nog altijd brak. Geen nut om met je te cammen terwijl ik lusteloos benquote:
http://mypinkfriday.com/news/200853quote:
Mighty Mike.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Thefirstrow googlenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:46 schreef Prof_Hoax het volgende:
Iemand een online linkje om te volgen? Ben opgeroepen voor werk en kan nu niet thuis van m'n abo genieten
Blind.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ok, dan doen we het een andere keer.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Sorry, nog altijd brak. Geen nut om met je te cammen terwijl ik lusteloos ben![]()
is gras groen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die Wijnaldum is niet zo heel erg slim he?
Ze delen een kamer tegenwoordigquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zit GGMM op Doublepains account?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die Wijnaldum is niet zo heel erg slim he?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:50 schreef StefanDeVrij het volgende:
Hoop dat die prutser van een Veltman niet mee gaat naar het WK, beschamend om die zo te zien stuntelen.
Die kende ik al, maar nog steeds:quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:50 schreef StefanDeVrij het volgende:
Hoop dat die prutser van een Veltman niet mee gaat naar het WK, beschamend om die zo te zien stuntelen.
Ik hoop dat jij niet meegaat, heb geen zin om al jouw geprutst te moeten opknappen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:50 schreef StefanDeVrij het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:52 schreef Kevin_Strootman het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij niet meegaat, heb geen zin om al jouw geprutst te moeten opknappen.
Kloon.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:50 schreef StefanDeVrij het volgende:
Wat een schijtlol.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:52 schreef Kevin_Strootman het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij niet meegaat, heb geen zin om al jouw geprutst te moeten opknappen.
Vrouwen die vanuit de keuken op Fok! zitten moeten niet te veel posten natuurlijkquote:
Wat een bazige username is dit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:52 schreef Kevin_Strootman het volgende:
[..]
Die negerquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die kende ik al, maar nog steeds:
Hou maar weer op........quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:52 schreef Kevin_Strootman het volgende:
[..]
of macciequote:Op donderdag 6 februari 2014 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Riedewald wil naar de Burger King
Nee.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
COME ON YOU BOYS IN GREEN
WIJ ZIJN GRONINGEN WIJ ZIJN DE BESTE
[ afbeelding ]
Waar was je.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax is de beste dus dit heeft geen nut.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat nog net niet, al zijn ze wel veel beter geworden sinds Maaskantquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mafkeesquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:52 schreef Kevin_Strootman het volgende:
[..]
Laten we afspreken die vervloekte naam nooit meer uit te spreken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat nog net niet, al zijn ze wel veel beter geworden sinds Maaskant![]()
![]()
er niet meer is.
Ben jij voor Groningen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Bij lange na niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef editoor het volgende:
Dit is de slechtste wedstrijd van Ajakkes dit seizoen.
0 dagen - 1 postquote:
Dan moet Groningen wel een beetje water bij de Wijnaldum doenquote:
Nee het is de echte Martins Indi.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
0 dagen - 1 post
zou dit een kloon zijn?
geslacht: Niet ingevuld. Jammerquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
0 dagen - 1 post
zou dit een kloon zijn?
Doe normaal over Strootgod, dat is een held die af en toe langskomt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef Cavaliers het volgende:
Kap eens met die Stefan de Vrij, Kevin Strootman, Martins Indi gimmicks. Mongool.
Hoe ben jij begonnen danquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
0 dagen - 1 post
zou dit een kloon zijn?
Bedankt Leo Driessen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet Groningen wel een beetje water bij de Wijnaldum doen
Voor wie? Bojan speelt goed maar die krijgt de bal nauwelijks meer aangespeeld.... eerste helft de hele tijdquote:
Die van Derksen is wél scherp.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:58 schreef Stiggie het volgende:
Blind zn passes zijn ook niet zo scherp nog
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe ben jij begonnen dan
Waarom ben jij nou weer voor Ajaxquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eens met je post, Ajax moet wel winnen vandaag!
Achja Johannes, soms zit het mee of tegen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sta op als je voor Groningen bent!
nee ik zit netquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sta op als je voor Groningen bent!
Ajax is de beste van allemaal!quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom ben jij nou weer voor Ajax
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Groningen is de concurrent voor de zesde plaatsquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom ben jij nou weer voor Ajax
Kan niet meerquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:59 schreef Ooku het volgende:
Veltman Klaassen Van Rhijn per direct terug zetten naar Jong Ajax. Ajax-onwaardig
Uh okéquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax is de beste van allemaal!
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:00 schreef Momo... het volgende:
Hup groningen,
Groetjes van een Feyenoordfan.
uh okequote:Op donderdag 6 februari 2014 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uh oké
Je bent wel even fanatiek als GGMM, dat moet ik je nageven.
'Twentefan'.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:00 schreef Momo... het volgende:
Hup groningen,
Groetjes van een twentefan.
Groningen zit er aan te denken Robben terug te halen, wist je dat?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Achja Johannes, soms zit het mee of tegen.
Hup groningen,
Groetjes van een cambuurfan
Ok.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:00 schreef PizzaGeit het volgende:
Bal op de lat van Groningen, meest onterechte penalty van het seizoen 2013/2014 voor Ajax.
Het zal ook eens niet
Haten op Momoquote:
Vergeet anders ff die 2 ballen op de lat van Ajax ja, kut troll.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:00 schreef PizzaGeit het volgende:
Bal op de lat van Groningen, meest onterechte penalty van het seizoen 2013/2014 voor Ajax.
Het zal ook eens niet
Ja dat wist ik. Daar denken ze iedere dag aan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen zit er aan te denken Robben terug te halen, wist je dat?
Hup groningen,
Groetjes van een Jefferson Farfan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |