Dan gaan we wel in de SC verderquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Hopelijk sluit GGMM deze reeks.
Ex PSVers spelen altijd bazig, net als Strootgod.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Robbengod trouwens een heerlijke tor
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een tering vette vuile schwalbe van die spaanse jood.
Toine maakte in de rust van Utrecht - Zwolle wel paar geweldige grappen anders.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:42 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb liever Humberto Tan dan Toine
wanneer?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Robbengod trouwens een heerlijke tor
Koooolllquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:44 schreef GGMM het volgende:
Mensen die in plaats van goal tor zeggen zijn toch wel zo debiel.
Hij is inderdaad de minste op het veld, manquote:
Zijn concentratie is hij in ieder geval wel kwijt na de winterstop. Gelukkig heeft Ajax Moisandergod nog lopen om de meeste fouten te coachen.quote:
Lachman.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
BMI, de Vrij, Bruma, Rekik, Denswil, Veltman... wat zal de volgende hype zijn?
Nee. Sorry, nog altijd brak. Geen nut om met je te cammen terwijl ik lusteloos benquote:
http://mypinkfriday.com/news/200853quote:
Mighty Mike.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Thefirstrow googlenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:46 schreef Prof_Hoax het volgende:
Iemand een online linkje om te volgen? Ben opgeroepen voor werk en kan nu niet thuis van m'n abo genieten
Blind.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ok, dan doen we het een andere keer.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Sorry, nog altijd brak. Geen nut om met je te cammen terwijl ik lusteloos ben![]()
is gras groen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die Wijnaldum is niet zo heel erg slim he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |