Ik hoop dat jij niet meegaat, heb geen zin om al jouw geprutst te moeten opknappen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:50 schreef StefanDeVrij het volgende:
Hoop dat die prutser van een Veltman niet mee gaat naar het WK, beschamend om die zo te zien stuntelen.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:52 schreef Kevin_Strootman het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij niet meegaat, heb geen zin om al jouw geprutst te moeten opknappen.
Kloon.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:50 schreef StefanDeVrij het volgende:
Hoop dat die prutser van een Veltman niet mee gaat naar het WK, beschamend om die zo te zien stuntelen.
Wat een schijtlol.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:52 schreef Kevin_Strootman het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij niet meegaat, heb geen zin om al jouw geprutst te moeten opknappen.
Vrouwen die vanuit de keuken op Fok! zitten moeten niet te veel posten natuurlijkquote:
Wat een bazige username is dit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:52 schreef Kevin_Strootman het volgende:
[..]
Die negerquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die kende ik al, maar nog steeds:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |