is gras groen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die Wijnaldum is niet zo heel erg slim he?
Ze delen een kamer tegenwoordigquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zit GGMM op Doublepains account?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die Wijnaldum is niet zo heel erg slim he?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:50 schreef StefanDeVrij het volgende:
Hoop dat die prutser van een Veltman niet mee gaat naar het WK, beschamend om die zo te zien stuntelen.
Die kende ik al, maar nog steeds:quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:50 schreef StefanDeVrij het volgende:
Hoop dat die prutser van een Veltman niet mee gaat naar het WK, beschamend om die zo te zien stuntelen.
Ik hoop dat jij niet meegaat, heb geen zin om al jouw geprutst te moeten opknappen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:50 schreef StefanDeVrij het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:52 schreef Kevin_Strootman het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij niet meegaat, heb geen zin om al jouw geprutst te moeten opknappen.
Kloon.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:50 schreef StefanDeVrij het volgende:
Wat een schijtlol.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:52 schreef Kevin_Strootman het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij niet meegaat, heb geen zin om al jouw geprutst te moeten opknappen.
Vrouwen die vanuit de keuken op Fok! zitten moeten niet te veel posten natuurlijkquote:
Wat een bazige username is dit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:52 schreef Kevin_Strootman het volgende:
[..]
Die negerquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die kende ik al, maar nog steeds:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |