Volgens mij wel jaquote:
Ego is de molquote:
Ik vermoed van wel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:11 schreef Felagund het volgende:
Als je goede antwoorden geeft, krijg je info over de mol?
Dan mag jenaar binnen denk ikquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:11 schreef Felagund het volgende:
Ik denk het.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:12 schreef essnhills het volgende:
Aaf heeft dus 1 goed antwoord gegeven
Logisch toch?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:13 schreef nattermann het volgende:
Vingerafdrukken, rotsen en paarden
Goed als zijnde: ze heeft hetzelfde antwoord gegeven als op de test. Dat is niet noodzakelijk correct.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:12 schreef essnhills het volgende:
Aaf heeft dus 1 goed antwoord gegeven
Ja, de vraag is alleen of het om goede antwoorden gaat of eerlijke antwoorden?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:11 schreef Felagund het volgende:
Ja dat bedoel ik. Ze heeft de vraag naar waarheid beantwoord, de vraag is namelijk wat heb JIJ de vorige test gezegd..quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Goed als zijnde: ze heeft hetzelfde antwoord gegeven als op de test. Dat is niet noodzakelijk correct.
Eerlijke antwoorden, dus die je hebt gegeven op de test.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:14 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, de vraag is alleen of het om goede antwoorden gaat of eerlijke antwoorden?
Als er iemand 2 goed zou hebben zou je de mol al weten anders.
Het lijkt mij ook. Anders mocht Tygo waarschijnlijk geen knop indrukken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eerlijke antwoorden, dus die je hebt gegeven op de test.
Ik dacht ze ook te zien jaquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:17 schreef d4v1d het volgende:
Die filmpjes van de groene vrijstelling en het geld snapte ik.. maar wat zijn dke vingerafdrukken nou?
quote:
Wellicht dat ze in een toekomstige opdracht daar iets mee moeten doenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:17 schreef d4v1d het volgende:
Die filmpjes van de groene vrijstelling en het geld snapte ik.. maar wat zijn dke vingerafdrukken nou?
waarschijnlijk iets dat je nodig hebt in de volgende opdrachtquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:17 schreef d4v1d het volgende:
Die zullen wel van belang zijn voor een opdracht?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:17 schreef d4v1d het volgende:
Ja ik zat ook al te kijkenquote:
Alleen die R zegt niet heel veel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:20 schreef essnhills het volgende:
Wel idd 5 kandidaten op een rij die een filmpje mochten kijken. Alleen Freek mocht niet naar binnen en die was de eerste
Dat hadden we niet aan zien komen.quote:
Nee echt verrassend!!quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat hadden we niet aan zien komen.
Het zal vast ook nog wel deel uit maken van een groter geheel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Alleen die R zegt niet heel veel.
R van Roodbeenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Alleen die R zegt niet heel veel.
quote:
quote:
Ik heb tot nu toe nog 0 punten in de pronoquote:
Ik doe voor de eerste week eens geen Aaf, want die blijft er te lang in. Zul je zien dat ze er nu uit gaat.quote:
Ik doe al weken Aaf. Zal je zien dat ze wint.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik doe voor de eerste week eens geen Aaf, want die blijft er te lang in. Zul je zien dat ze er nu uit gaat.
Ja ik heb elke week behalve deze haar gekozen. Heb zo'n vermoeden dat dat ook nog wel eens zo kan zijn ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik doe al weken Aaf. Zal je zien dat ze wint.
Zou idd kunnen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:21 schreef Eerin het volgende:
JW staat de hele aflevering al als vijfde in de rij, en dat is ook de titel. Te opvallend? Ik zit in een soort Gotthardtunnel op JW.
ik heb dr als winnaar. Mja. Ook maar een gok.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik doe al weken Aaf. Zal je zien dat ze wint.
Susan koos de 5e knop van de rij...quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:21 schreef Eerin het volgende:
JW staat de hele aflevering al als vijfde in de rij, en dat is ook de titel. Te opvallend? Ik zit in een soort Gotthardtunnel op JW.
quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef marcodej het volgende:
Ik dacht dat hij een bruin scherm zou krijgen.
Ik had net haar knop niet gezien door m'n notities, maar dat is ruk. Nou twijfel ik ook over Susan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Susan koos de 5e knop van de rij...
Dat was aan het begin wel steeds zo, maar nu lijkt ieder muziekje zo te zijnquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef iBenny het volgende:
Aan de muziek te horen dacht ik dat-ie eruit zou gaan
Dat dacht ik ook, zullen ze wel bewust hebben gedaan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:24 schreef iBenny het volgende:
Aan de muziek te horen dacht ik dat-ie eruit zou gaan
ik kan niet gokken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ik heb dr als winnaar. Mja. Ook maar een gok.
Gelukkig.quote:
Jenniffer dan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:26 schreef iBenny het volgende:
Zal dr niet missen.
Eigenlijk zijn de leukere nu wel over
Volgende week vliegen er hooguit wat schaatsers uit de bocht.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:26 schreef alors het volgende:
![]()
![]()
![]()
Volgende week hopelijk JW, dan kan er weer serieus gespeeld worden.
Ohjaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende week vliegen er hooguit wat schaatsers uit de bocht.
Afleidingsmanoeuvre.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:26 schreef Eerin het volgende:
Oké JW is dus de mol. Al is het wel te opvallend dat hij het zo duidelijk zegt dat al zijn mollen eruit gaan. Want dit is natuurlijk kansloos, hij had er al lang een keer uit moeten gaan.
Nou snap ik alleen de ABC hints niet meer.
Voor het spel zelf niet heel erg. Meest fanatieke kandidaten zitten er nu nog in.quote:
"Wel jammer"? "Wel jammer"?!!! Doodzondequote:
Als hij de mol is, dan monteren ze dit toch niet zo?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:26 schreef Eerin het volgende:
Oké JW is dus de mol. Al is het wel te opvallend dat hij het zo duidelijk zegt dat al zijn mollen eruit gaan. Want dit is natuurlijk kansloos, hij had er al lang een keer uit moeten gaan.
Nou snap ik alleen de ABC hints niet meer.
Als hij het is dan is het dit seizoen echt WIDM voor Dummies, ook dat ie zelf de hint nog zo benadrukt iedere weekquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:26 schreef Eerin het volgende:
Oké JW is dus de mol. Al is het wel te opvallend dat hij het zo duidelijk zegt dat al zijn mollen eruit gaan.
Maar waarom dan Rij.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:27 schreef essnhills het volgende:
5 groene schermen op een Rij, en daarna een Rode
Geen ideequote:
Mag wat?quote:
??quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:32 schreef svann het volgende:
Ik houd Jan-Willem en Tygo zo slecht uit elkaar.
Sofie is Utrecht iig.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:30 schreef Eerin het volgende:
Is er iemand die mij kan vertellen wat de woonplaatsen zijn van de huidige kandidaten? Ivm de eerste test met Amsterdam, Utrecht en Veenendaal.
Whutquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:31 schreef -0- het volgende:
Whehe, gesprek ging hier zo:
- Eindelijk die ouwe taart eruit
+ Ouwe taart? Die is toch helemaal niet zou oud.
- Jawel joh die is volgens mij al 45 - 50 misschien wel boven de 50
+ Nee hoor wikipedia zegt 38
- Neee dat kan echt niet
En tygo Amsterdam? Dacht ik? Wikipedia geeft alleen de geboorteplaats. Ik dacht dat iemand eerder het had gehad over JW en Veenendaal namelijk. Geen idee of dat klopt. Zou dat een hint zijn voor de finalisten?quote:
Ach, bij mij op stage zijn ze allemaal vol overtuigd van dat Sofie het is. Zo overduidelijk is het dus lang niet voor iedereen blijkbaar. En we lachen ons kapot natuurlijk als het JW niet is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:35 schreef Eerin het volgende:
[..]
En tygo Amsterdam? Dacht ik? Wikipedia geeft alleen de geboorteplaats. Ik dacht dat iemand eerder het had gehad over JW en Veenendaal namelijk. Geen idee of dat klopt. Zou dat een hint zijn voor de finalisten?
Over mensen die eerder reageerden op mijn JW bericht: ja het zou te obvious zijn, maar Case had iedereen vorig jaar ook al gelijk door, dus overduidelijkheid is niet iets dat WIDM schuwt geloof ik.
Volgens mij wel, hij is ook heel vaak bij Moltalk, dat is ook in Amsterdam.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:35 schreef Eerin het volgende:
[..]
En tygo Amsterdam? Dacht ik? Wikipedia geeft alleen de geboorteplaats. Ik dacht dat iemand eerder het had gehad over JW en Veenendaal namelijk. Geen idee of dat klopt. Zou dat een hint zijn voor de finalisten?
Over mensen die eerder reageerden op mijn JW bericht: ja het zou te obvious zijn, maar Case had iedereen vorig jaar ook al gelijk door, dus overduidelijkheid is niet iets dat WIDM schuwt geloof ik.
5 typische molacties van JW vandaag.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:30 schreef essnhills het volgende:
Of de 5e op een rij die JW Roodbeen als mol selecteerde?
ik weiger gewoon te geloven dat het JW is, zou een grote teleurstelling zijnquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach, bij mij op stage zijn ze allemaal vol overtuigd van dat Sofie het is. Zo overduidelijk is het dus lang niet voor iedereen blijkbaar. En we lachen ons kapot natuurlijk als het JW niet is.
Heb ik bij de prono op FOkquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:41 schreef Slobeend het volgende:
Herpes, ik had in de Molapp vier afleveringen afleveringen achter elkaar Aaf als afvaller, nu voor het eerst een ander gedaan, gaat ze er uit!
Ik vul wel elke keer in JW als mol bij de prono, maar als hij het is zou het wel een teleurstelling zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik weiger gewoon te geloven dat het JW is, zou een grote teleurstelling zijn
Arme Aafquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:27 schreef essnhills het volgende:
5 groene schermen op een Rij, en daarna een Rode
Freek komt uit Tilburg.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:35 schreef Eerin het volgende:
Foto van Aaf grijs makenquote:
Ja maar Freek wist die eerste niet meer volgensmij dus gaf hij per ongeluk het verkeerde antwoord. Dus 2 fout.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:37 schreef Mansjester het volgende:
Net teruggekeken. Wanneer kreeg je nou dat filmpje te zien? Want Tygo en Freek logen beide bij 1 vraag zeiden ze, terwijl Tygo het filmpje wel mocht zien en Freek niet
ik heb ook geen hekel aan haar!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:05 schreef roos94 het volgende:
waarom is iedereen hier anti aafzij is juist grappig.
Oh, ik ben niet anti Aaf hoor. Maar ze is wel afgevallen. Dus haar foto hoort grijs te zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:05 schreef roos94 het volgende:
waarom is iedereen hier anti aafzij is juist grappig.
Ah op die manier.Bedanktquote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar Freek wist die eerste niet meer volgensmij dus gaf hij per ongeluk het verkeerde antwoord. Dus 2 fout.
Da's logisch.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik heb ook geen hekel aan haar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |