Volgens mij wel jaquote:
Ego is de molquote:
Ik vermoed van wel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:11 schreef Felagund het volgende:
Als je goede antwoorden geeft, krijg je info over de mol?
Dan mag jenaar binnen denk ikquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:11 schreef Felagund het volgende:
Ik denk het.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:12 schreef essnhills het volgende:
Aaf heeft dus 1 goed antwoord gegeven
Logisch toch?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:13 schreef nattermann het volgende:
Vingerafdrukken, rotsen en paarden
Goed als zijnde: ze heeft hetzelfde antwoord gegeven als op de test. Dat is niet noodzakelijk correct.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:12 schreef essnhills het volgende:
Aaf heeft dus 1 goed antwoord gegeven
Ja, de vraag is alleen of het om goede antwoorden gaat of eerlijke antwoorden?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:11 schreef Felagund het volgende:
Ja dat bedoel ik. Ze heeft de vraag naar waarheid beantwoord, de vraag is namelijk wat heb JIJ de vorige test gezegd..quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Goed als zijnde: ze heeft hetzelfde antwoord gegeven als op de test. Dat is niet noodzakelijk correct.
Eerlijke antwoorden, dus die je hebt gegeven op de test.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:14 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, de vraag is alleen of het om goede antwoorden gaat of eerlijke antwoorden?
Als er iemand 2 goed zou hebben zou je de mol al weten anders.
Het lijkt mij ook. Anders mocht Tygo waarschijnlijk geen knop indrukken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eerlijke antwoorden, dus die je hebt gegeven op de test.
Ik dacht ze ook te zien jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |