Ik zie geen derde zitplaats, jij wel?quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:41 schreef kanovinnie het volgende:
Moet je met 3 man op die voorbank
Van welke film is dat ook alweerquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:47 schreef Deshain het volgende:
WTF
Luchtkussentjes...
[ afbeelding ]
Interieur vind ik inderdaad ook wel mooi ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:50 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vind hem wel grappig, en het interieur vind ik erg mooi.
Ik heb zo'n vermoeden dat deze dat wel aan kan, met name door zijn gewicht.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:40 schreef goed_volk het volgende:
Kek wagentje, hoewel ik wel vaak vraagtekens heb bij zogenaamde offroadmodellen. Is dit ook een auto waarmee je een zandpad af gaat rijden, of even over het strand crosst, of is het meer "urban style"?
Dude where's my carquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:50 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vind hem wel grappig, en het interieur vind ik erg mooi.
[..]
Van welke film is dat ook alweer?
Nou, het lijkt er wel bijna op.Vind vooral het gebrek aan een middenconsole storend.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zie geen derde zitplaats, jij wel?
Het zijn wel extra brede voorstoelen, gebaseerd op een sofa.
Hij heeft toch een middenconsole? Alleen loopt ie niet door tot tussen de stoelenquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, het lijkt er wel bijna op.Vind vooral het gebrek aan een middenconsole storend.
Vind 't maar lelijk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij heeft toch een middenconsole? Alleen loopt ie niet door tot tussen de stoelen.
En ik heb zo'n vermoeden dat je het middelste gedeelte (onder) omhoog kunt klappen.
En het middelste gedeelte (boven) omlaag kunt klappen, zodat je een armsteun hebt.
alles na de het xantiaquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:41 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Hydraulische vering? Zo niet, dan is het een kutCitroën!![]()
Verder wel grappig, maar ik ben bang dat het niet tijdloos genoeg is.
dat is niet helemaal waar, de C5 is nog hydraulisch!quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:02 schreef kawa4 het volgende:
[..]
alles na de het xantia/ XM
tijdperk, is toch geen echte Citroën meer
ja ok maar ik heb het niet alleen over de vering, ( C6 had dat toch ook btw?)quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:05 schreef Wouzziej het volgende:
[..]
dat is niet helemaal waar, de C5 is nog hydraulisch!
Laatste XM hier in de familie is net gesneuveld.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:02 schreef kawa4 het volgende:
[..]
alles na de het xantia/ XM
tijdperk, is toch geen echte Citroën meer
quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:47 schreef Deshain het volgende:
WTF
Luchtkussentjes...
[ afbeelding ]
Voor vrouwen moet de hele auto van rubber zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:21 schreef Life2.0 het volgende:
handig voor vrouwen (blijft een citroen) zon stootrandje
zo veel vaseline hebben ze niet op zakquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Voor vrouwen moet de hele auto van rubber zijn.
Jammer dat ie wokkels heeftquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:19 schreef 2cv het volgende:
Ik vind het erg tof dat het echt wat anders dan anders is, wat dat betreft érg Citroën.
Maar verder word ik er niet heel warm van. Het uiterlijk boeit me (nog) niet zo (misschien over een paar jaar wel hoor) en op technisch gebied is alleen de airbag bijzonder.
Ook erg jammer uiteraard.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |