Voor vrouwen moet de hele auto van rubber zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:21 schreef Life2.0 het volgende:
handig voor vrouwen (blijft een citroen) zon stootrandje
zo veel vaseline hebben ze niet op zakquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Voor vrouwen moet de hele auto van rubber zijn.
Jammer dat ie wokkels heeftquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:19 schreef 2cv het volgende:
Ik vind het erg tof dat het echt wat anders dan anders is, wat dat betreft érg Citroën.
Maar verder word ik er niet heel warm van. Het uiterlijk boeit me (nog) niet zo (misschien over een paar jaar wel hoor) en op technisch gebied is alleen de airbag bijzonder.
Ook erg jammer uiteraard.quote:
voor jou zijn die lelijke dingen wel handig ja, voor de rest niet.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:43 schreef Roadtrip het volgende:
Wauw. Ik vind hem echt helemaal geweldig. Het is de eerste keer dat ik van een auto in dat segment helemaal onder de indruk ben.
Het ziet er heel kek uit, maar het is ook heel praktisch. Die bumpers zodat je lekker kunt "touchparken" zonder dat je bang hoeft te zijn dat je iets moeit, dat interieur, etc. Het is een perfecte stadsauto, en je kunt ermee op vakantie.
Ik heb hem echt nodig. In dat felle groen.
En dat interieur...![]()
Zou je niet beter zoiets kopen?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:43 schreef Roadtrip het volgende:
Wauw. Ik vind hem echt helemaal geweldig. Het is de eerste keer dat ik van een auto in dat segment helemaal onder de indruk ben.
Het ziet er heel kek uit, maar het is ook heel praktisch. Die bumpers zodat je lekker kunt "touchparken" zonder dat je bang hoeft te zijn dat je iets moeit, dat interieur, etc. Het is een perfecte stadsauto, en je kunt ermee op vakantie.
Ik heb hem echt nodig. In dat felle groen.
En dat interieur...![]()
Mensen die graag touchparken kunnen het beter bij een fiets latenquote:Op zondag 9 februari 2014 17:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zou je niet beter zoiets kopen?
[ afbeelding ]
Ik vind hem oprecht mooi. Veel leuker dan een polo ofzo.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:02 schreef -niemand- het volgende:
[..]
voor jou zijn die lelijke dingen wel handig ja, voor de rest niet.
Er zitten bumpers op je auto om een reden.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zou je niet beter zoiets kopen?
[ afbeelding ]
Hallo roest, ,hallo windgeruis, hallo hogere categorie wegenbelasting, dag inruilwaarde, dag acceleratie.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:21 schreef Pap89 het volgende:
Die zwarte zooi + het volk die het handig/praktisch schijnt te vinden
Koop dan een random auto en popnagel er ff 10cm dikke rubber strips om de gehele auto heen.
Ik prefereer het toch ze niet te gebruikenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:18 schreef Roadtrip het volgende:
Er zitten bumpers op je auto om een reden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |