Das wat anders denk ik...?quote:Op zondag 9 februari 2014 21:44 schreef Cue_ het volgende:
Zo he, wat heeft een filmpje weer es veel aangezet hier. Toch ben ik zelf het grotendeels eens met s_e. Dergelijke filmpjes doen me weinig. Vind het wel een goed instructiefilmpje / uitlegfilmpje voor mensen die het allemaal niet zo snappen. Maar emotioneel ofzo? Nee echt totaal niet.
Maargoed, ieder zo zijn ding
Ik denk dat het goed is om in te zien dat die ''zwarte hond'' op een gegeven moment je helemaal ''overgenomen'' heeft.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:44 schreef Cue_ het volgende:
Zo he, wat heeft een filmpje weer es veel aangezet hier. Toch ben ik zelf het grotendeels eens met s_e. Dergelijke filmpjes doen me weinig. Vind het wel een goed instructiefilmpje / uitlegfilmpje voor mensen die het allemaal niet zo snappen. Maar emotioneel ofzo? Nee echt totaal niet.
Maargoed, ieder zo zijn ding
He shit man, das balen. Ik ken dat gevoel, je zit al op je laatste restjes te lopen, moet je -weer- nog langer wachten -_-quote:Op maandag 10 februari 2014 17:42 schreef Mistico het volgende:
Ik zou vanmorgen mijn tweede intakegesprek hebben na 3 weken wachten, gaat de afspraak opeens niet door.Ik had zo graag mijn verhaal willen doen. Nu kan ik zeker weer een paar weken wachten.
Precies. Ik keek er eigenlijk wel naar uit.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He shit man, das balen. Ik ken dat gevoel, je zit al op je laatste restjes te lopen, moet je -weer- nog langer wachten -_-
Sterkte Mistico
wat klote! Heb je wel al een nieuwe datum?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:42 schreef Mistico het volgende:
Ik zou vanmorgen mijn tweede intakegesprek hebben na 3 weken wachten, gaat de afspraak opeens niet door.Ik had zo graag mijn verhaal willen doen. Nu kan ik zeker weer een paar weken wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
Jeetje, Detroit. Heftig hoor. En ik vind dat je manager niet zoveel inlevingsvermogen heeft. Gelukkig dat de bedrijfarts verstandiger lijktquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:25 schreef Detroit het volgende:
Alles goed hier?
En nu officieel overspannen..
Lang-verhaal-in-spoiler-om-even-van-mij-af-te-schrijven
-knip-
Thanks! De bedrijfsarts liet me ook beloven om iedere dag een uurtje naar buiten te gaan om wat aan lichaamsbeweging te doen. Die zit ook meer op jouw lijn. Gelukkig soms een meevallertje.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:43 schreef rainbowwarrior het volgende:
[..]
Jeetje, Detroit. Heftig hoor. En ik vind dat je manager niet zoveel inlevingsvermogen heeft. Gelukkig dat de bedrijfarts verstandiger lijkt. Je gaf volgens mij een tijdje geleden ook al aan dat je daar niet wil blijven werken... Jammer dat het nu eerst zover heeft moeten komen, maar aan de andere kant ook goed. Je lichaam zegt stop dus nu moet je (eerst) wel stoppen. Neem de komende weken echt de tijd om tot rust te komen en om dingen te doen die goed voor je zijn. Als ik gestresst ben of me overbelast voel, moet ik ook veel rustiger aan doen. Ik ga dan bijvoorbeeld graag naar de sauna of zo. Veel succes en sterkte in ieder geval.
Die angsten zullen neem ik aan juist naar voren komen omdat je met zoveel dingen bezig bent toch? Ik bedoel, twee keer therapie, werken, liefdesverdriet, en dan ook nog oeverloos negatief denken.quote:Hmm ja, met mij gaat het niet zo goed eigenlijk op het moment. De AD lijkt te werken in de zin van dat ik me niet meer zo erg depressief voel, maar nu komen de angsten (zoals Minthy ook schreef) zeer sterk naar boven en nu ben ik weer gestresst en begin weer steeds negatiever te denken (vooral over mezelf). Nou ja, nu heb ik ook sinds de kerstvakantie al weer bijna vier weken therapie gehad, wat op dit moment ook intensief is omdat ik nu weer ipv 1x per week, 2x per week therapie heb. Dit in combinatie met (voor mijn doen) veel werken en een beetje liefdesverdriet, is niet zo goed.
Vandaag neem ik maar een baaldag. Ik denk dat ik later nog maar de sauna in duik of zo.
Natuurlijk niet. Dit is het d&a topicquote:
quote:En nu officieel overspannen..
Lang-verhaal-in-spoiler-om-even-van-mij-af-te-schrijvenAwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een rotsituatie zeg. Fijn dat je familie je steunt en dat je opgelucht bent. Ik hoop dat je wat tot rust kunt komen de komende weken.
Hoe voel je je nu?Why are you wearing that stupid man suit?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:25 schreef Detroit het volgende:
Alles goed hier?
Lang-verhaal-in-spoiler-om-even-van-mij-af-te-schrijvenGefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk een kogel door de kerk, en even niet op je tenen lopen. Tijd voor jezelf nemen erkennen dat je ziek bent.
Ik heb over het algemeen alleen maar goede ervaringen met bedrijfsartsen, ik hoop dat jij dat ook krijgt.Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
Bij jou vraag ik me altijd af of de therapie niet meer kwaad dan goed doet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:43 schreef rainbowwarrior het volgende:
[..]
Jeetje, Detroit. Heftig hoor. En ik vind dat je manager niet zoveel inlevingsvermogen heeft. Gelukkig dat de bedrijfarts verstandiger lijkt. Je gaf volgens mij een tijdje geleden ook al aan dat je daar niet wil blijven werken... Jammer dat het nu eerst zover heeft moeten komen, maar aan de andere kant ook goed. Je lichaam zegt stop dus nu moet je (eerst) wel stoppen. Neem de komende weken echt de tijd om tot rust te komen en om dingen te doen die goed voor je zijn. Als ik gestresst ben of me overbelast voel, moet ik ook veel rustiger aan doen. Ik ga dan bijvoorbeeld graag naar de sauna of zo. Veel succes en sterkte in ieder geval.
Hmm ja, met mij gaat het niet zo goed eigenlijk op het moment. De AD lijkt te werken in de zin van dat ik me niet meer zo erg depressief voel, maar nu komen de angsten (zoals Minthy ook schreef) zeer sterk naar boven en nu ben ik weer gestresst en begin weer steeds negatiever te denken (vooral over mezelf). Nou ja, nu heb ik ook sinds de kerstvakantie al weer bijna vier weken therapie gehad, wat op dit moment ook intensief is omdat ik nu weer ipv 1x per week, 2x per week therapie heb. Dit in combinatie met (voor mijn doen) veel werken en een beetje liefdesverdriet, is niet zo goed.
Vandaag neem ik maar een baaldag. Ik denk dat ik later nog maar de sauna in duik of zo.
Rot dat het op deze manier moet en dat het dan zo slecht gaat, maar goed dat je er nu even weg bent. Hopelijk kan je het straks weer op een goede manier oppakken (als inquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:25 schreef Detroit het volgende:
Alles goed hier?
-weg-
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:00 schreef kuolema het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dit is het d&a topic![]()
[..]
AwWat een rotsituatie zeg. Fijn dat je familie je steunt en dat je opgelucht bent. Ik hoop dat je wat tot rust kunt komen de komende weken.
Hoe voel je je nu?
Thanks!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:00 schreef seasushi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Eindelijk een kogel door de kerk, en even niet op je tenen lopen. Tijd voor jezelf nemen erkennen dat je ziek bent.
Ik heb over het algemeen alleen maar goede ervaringen met bedrijfsartsen, ik hoop dat jij dat ook krijgt.
Ja beweging en frisse lucht is goedquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:48 schreef Detroit het volgende:
[..]
Thanks! De bedrijfsarts liet me ook beloven om iedere dag een uurtje naar buiten te gaan om wat aan lichaamsbeweging te doen. Die zit ook meer op jouw lijn. Gelukkig soms een meevallertje.
Ja, die angsten komen naar voren omdat ik er mee bezig ben, maar ook omdat ik nu weer meer energie en ruimte heb om dingen te gaan doen. Als het bij mij om dingen doen gaat (daarmee bedoel ik eigenlijk mijn leven leven), komen meteen grote angsten naar boven.quote:Die angsten zullen neem ik aan juist naar voren komen omdat je met zoveel dingen bezig bent toch? Ik bedoel, twee keer therapie, werken, liefdesverdriet, en dan ook nog oeverloos negatief denken.
Jups, die negatieve gedachten zijn een bitch. Zeker als je ze moeilijk tegen kunt houden en ze je alleen maar verder naar beneden trekken.
Sauna is wel altijd geweldig, een paar keer in die warmte op een dag zorgt er wel voor dat je van een gitzwart humor naar een relatief positief gemoed kunt gaan. Have a good one!
Thanks.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:12 schreef kvd het volgende:
[..]
Rot dat het op deze manier moet en dat het dan zo slecht gaat, maar goed dat je er nu even weg bent. Hopelijk kan je het straks weer op een goede manier oppakken (als indit werk). Maar eerst is het zaak goed voor jezelf te zorgen.
Ben trouwens wel jaloers op je familie
Wat, jij wilt ook Detroit als familielid?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:12 schreef kvd het volgende:
[..]
Rot dat het op deze manier moet en dat het dan zo slecht gaat, maar goed dat je er nu even weg bent. Hopelijk kan je het straks weer op een goede manier oppakken (als indit werk). Maar eerst is het zaak goed voor jezelf te zorgen.
Ben trouwens wel jaloers op je familie
Je hoeft ze niet te geloven hoor, zij kunnen immers ook niet weten of het goed komt. Ik heb er een hekel aan als mensen dat zeggen. Tenzij er sprake is van wetenschappelijk onderbouwde argumenten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:12 schreef Detroit het volgende:
[..]. Ik vraag ook naar de bekende weg in een D&A-topic.
Thanks. Ik heb zelf niet altijd even veel vertrouwen in het feit dat het goed komt, maar iedereen in mijn omgeving zegt dat dat wel zo is dus ik geloof hun maar. Enniehoe, ik ben mijzelf nu enigszins positief aan het houden door zoveel mogelijk positieve gedachtes te herhalen, beter dan dat slijk waar ik mijzelf normaliter mee bekogel. Dus het gaat enigszins, laat ik het houden op een gespannen enigszins positieve houding.
Hoe is het met jou?
Hoi Burdiequote:
En Detroid, ik weet het niet maar ergens denk ik dat dit er wel aan zat te komen. Ben in elk geval blij voor je dat je nu tenminste wat meer duidelijkheid hebt, ook al had je denk ik veel liever in een andere positie verkeerd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:25 schreef Detroit het volgende:
Alles goed hier?
-knip-
Die reactie kan ik wel goed begrijpen en ik heb dat een tijdje terug ook gedacht.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:01 schreef kuolema het volgende:
[..]
Bij jou vraag ik me altijd af of de therapie niet meer kwaad dan goed doet.
Yep, ik hoor hier ook eigenlijk nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:30 schreef Detroit het volgende:
[..]
Hoi Burdie![]()
. Thanks.
. Leuk jou hier weer eens te zien! Nog immer klachtenvrij?
Absoluut. Soms zie je die muren in volle vaart op je afkomen maar knal je er toch tegenop omdat je op bepaalde redenen niet durft af te remmen. Jammer dat het op deze manier is gegaan, maar in ieder geval blij met de tijdelijke rust.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En Detroid, ik weet het niet maar ergens denk ik dat dit er wel aan zat te komen. Ben in elk geval blij voor je dat je nu tenminste wat meer duidelijkheid hebt, ook al had je denk ik veel liever in een andere positie verkeerd.
Thanks! Het gaat laaangzaam maar zeker de goeie kant op bij mijquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:46 schreef Detroit het volgende:
[..]
Absoluut. Soms zie je die muren in volle vaart op je afkomen maar knal je er toch tegenop omdat je op bepaalde redenen niet durft af te remmen. Jammer dat het op deze manier is gegaan, maar in ieder geval blij met de tijdelijke rust.
Wel tof dat het nu relatief goed met jou gaat, props!
Wat je familie betreft; waarom verwacht je dat ze naar je vragen? Het is elke keer weer een teleurstelling als dat niet gebeurt. Heb je ze al eens verteld dat je het prettig zou vinden als ze zich om je bekommeren, of gevraagd waarom ze dat niet doen? Zo ja, misschien is het dan handig om die verwachtingen los te laten. Zoals Satchidananda zei, 'expectation means problem'.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:17 schreef kvd het volgende:
En hier? Ik heb geen idee meer. Ik baal van het gesprek en uitkomst van vorige week met de psych.
Hoorde dingen terug die ik gezegd zou hebben en niet meer weet. Of dingen die ik gezegd heb die ineens zo hard overkomen.
Snap het stukje ASS even helemaal niet meer. Of, ik snap dat hij eraan denkt, maar zou het zelf niet onder ASS plaatsen, maar echt als overlevingsmechanisme.
Zie de toekomst slecht in, geen vertrouwen in mezelf. Ben moe, zelfs boodschappen doen is weer teveel. Slaap slecht. Veel hoofdpijnen, darmproblemen, Gestrest, het idee geen adem meer te kunnen halen. Lichamelijke pijnen, knieën die verdraaien, door enkels heen enzo).
Baal van familie die gewoon nergens naar informeren (had toch wel verwacht dat mijn moeder sinds ik 2 maanden geleden met de intake ben begonnen inmiddels wel eens zou hebben gevraagd hoe het gaat). Sta in dubio of ik dingen ga vertellen (we 'vieren' dit weekend mijn verjaardag...anderhalve maand na dato).
Probeer een beetje afleiding te zoeken hier op fok, beetje bezig met breien en mezelf aan het leren haken (frustrerend als dat ook nog niet helemaal gaat zoals je wilt). Volg half wat series.
Naar buiten is echt alleen boodschappen en dat vliegt me soms al aan. Af en toe het idee om dat om te lopen, maar dat scheelt maar 5 minuten, dus dat is eigenlijk ook niks.
Dat verklaart veel. Eerst deed je dingen niet omdat je je niet goed voelde, waardoor je je nog slechter voelde wsl, nu doe je ze wel maar dat is heel confronterend. En het is goed dat je hierbij ondersteuning hebt zodat het uiteindelijk hopelijk wat makkelijker gaat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:19 schreef rainbowwarrior het volgende:
[..]
Ja beweging en frisse lucht is goed. Ja soms moet je ook gewoon een beetje geluk met zoiets hebben..
[..]
Ja, die angsten komen naar voren omdat ik er mee bezig ben, maar ook omdat ik nu weer meer energie en ruimte heb om dingen te gaan doen. Als het bij mij om dingen doen gaat (daarmee bedoel ik eigenlijk mijn leven leven), komen meteen grote angsten naar boven.
Ik word me steeds bewuster van mijn negatieve gedachtes en wanneer die opduiken, ben er nu ook mee bezig om dat te veranderen / daar anders mee om te gaan.
Jij ook bedankt voor je reactie.
Ik vind het niet vaag hoor. We hebben het hier ook al eerder over gehad. Maar dan lees ik dus weer een klein stukje van het veel grotere verhaal waardoor het allemaal misschien slechter lijkt dan het is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:32 schreef rainbowwarrior het volgende:
[..]
Die reactie kan ik wel goed begrijpen en ik heb dat een tijdje terug ook gedacht.
Ik kan me voorstellen dat hoe ik hier overkom en vertel over mijn therapie, dat vaak als niet zo positief overkomt, maar ik heb zelf wel degelijk de indruk dat ik me positief aan het veranderen ben. Het gaat wel heel erg met vallen en opstaan.
Ik merk dat ik het lastig vind om mijn problematiek te omschrijven en hoe tot nu toe mijn therapeutisch proces is verlopen. Toen ik met mijn therapie begon was ik dusdanig geblokkeerd en ver van mezelf verwijderd dat eigenlijk bijna niets meer ging. Ik heb lang nodig gehad om me te openen en over mezelf te kunnen vertellen. Ik heb jarenlang zoveel shit weggestopt dat het voor mij logisch is dat wanneer ik daar naar ga graven en alles omhoog haal, het eerst maar slechter met me gaat als daarvoor. Toch denk ik dat het voor mij belangrijk is er zo mee om te gaan.
Mij wordt nu bijvoorbeeld steeds duidelijker wat voor erg negatief zelfbeeld ik heb, hoe slecht ik mezelf vind, onzeker en angstig ben/was voor alles, dat ik niet lief voor mezelf kan zijn, hoe gesloten ik ben, etc. En dat ik dat al zo heb ik sinds ik kind ben. Maar door dit voor iedereen weg te stoppen en te doen alsof alles wel okee gaat (bijna 25 jaar lang), breekt een keer op. Het is vanaf ongeveer mijn 17e wel vaker opgebroken, maar nog nooit zo heftig als +- 3 maanden geleden. Eigenlijk ben ik blij dat deze heftige depressie tijdens mijn therapie is gekomen, omdat ik er dit keer niet alleen voor sta/stond, in tegenstelling tot andere keren.
Dit wordt me nu pas allemaal zo duidelijk (ik wist het natuurlijk ergens wel) en kan het alles vanuit een ander perspectief zien dan voorheen. Ik vind het namelijk heel erg en ik vind het ook erg dat ik zo hard en negatief tegenover mezelf ben. Desondanks dat mijn leven tot nu toe best wel kut verlopen is, heb ik nog steeds de wil en ook hoop dat het beter kan worden. Daarom ga ik ook door met de therapie.
Hmm ja, ik heb de indruk dat het een beetje vaag verhaal is, maar beter kan ik het op dit moment niet omschrijven...
3 afspraken met hulpverleners?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nou, dan kan ik gelijk ook maar even invallen. Had gisteren niet minder dan 3 afspraken achter elkaar en 1tje was bij m'n nieuwe psychiater. En ik moet zeggen dat m'n 1e indruk heel positief is! Deze psychiater heeft gelijk de puntjes op de i gezet en m'n diagnoses meteen even rechtgezet. Ik had 1 diagnose waar ik niet echt veel voor voelde en die is nu geschrapt (ik laat verder in het midden welke dat was, das verder ook niet van belang).
We hebben het gehad over m'n medicatie en besloten dat ik op m'n huidige niveau blijf omdat dat me best wel prima bevalt zo
Ja, ik was dan ook "redelijk" gebroken toen ik eenmaal thuis was, moest eerst een uurtje op de bank bijpittenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:57 schreef kuolema het volgende:
[..]
3 afspraken met hulpverleners?![]()
Klinkt goed allemaal
had dat van die diagnose dan niet gezegd, nu maak je me nieuwsgierig:P
Ja hoor, ik wilde altijd al graag een broer(tje?) voor Sint, kerst en verjaardag, maar die heb ik nooit gekregenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:27 schreef kuolema het volgende:
[..]
Wat, jij wilt ook Detroit als familielid?
Ik heb eigenlijk geen idee waarom. Misschien omdat ik wel altijd van alles aan het navragen was en nog steeds doe. Misschien omdat het (iig met mijn moeder) altijd wel anders is geweest, we voorheen altijd aan de telefoon hingen en ze alles van me wist (en ik van haar).quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:52 schreef kuolema het volgende:
[..]
Wat je familie betreft; waarom verwacht je dat ze naar je vragen? Het is elke keer weer een teleurstelling als dat niet gebeurt. Heb je ze al eens verteld dat je het prettig zou vinden als ze zich om je bekommeren, of gevraagd waarom ze dat niet doen? Zo ja, misschien is het dan handig om die verwachtingen los te laten. Zoals Satchidananda zei, 'expectation means problem'.
Wanneer heb je weer een afspraak met de psych? Want je bent nu de hele tijd aan het piekeren over je mogelijke diagnoses in je eentje maar het zou wel fijn zijn als je dit met diegene kunt bespreken zo snel mogelijk.
Dat niet buiten komen heb ik ook. En het is toch echt zo dat dat niet goed is voor je stemming. Bij mij tenminste. Maar nu ga ik twee keer per week naar college, dat scheelt wel. En vrijdag en zaterdag werken. Ik merk dat ik me meestal beter voel op de dagen dat ik afspraken heb/iets te doen heb. Afspraken maken met anderen werkt bij mij goed, anders heb ik niet de motivatie om eruit te gaan.
[..]
Maar niet ongewenst!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:37 schreef Murmeli het volgende:
D![]()
Maar zoals de rest en jij zelf eigenlijk ook zegt: voor nu ff beter zo
Burdie![]()
Jij hoort hier nog wel joh, gewoon als ervaringsdeskundige
Ik ben hier ook redelijk illegaal
Nee.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:18 schreef kvd het volgende:
[..]
wat klote! Heb je wel al een nieuwe datum?
Zit wat in...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:17 schreef Murmeli het volgende:
Wat onwijs fijn dat je je mentaal zo goed voelt gewoonmezelf!super!
Ik denk: baadt het niet dan schaadt het niet. het is een fijne terugvaloptie voor als er toch nog een wat moeilijker periode komt, onverwacht. Ik vind het wel fijn dat het er is. Stel dat je toch in een dip was geraakt dan is deze groep natuurlijk fijn. En wie weet wat je er nog oppikt?
Het lijkt me niet geheel onverstandig. Weet niet hoe het zit met postnatale depressies, of depressieve mensen/mensen met angststoornissen die vaker hebben (en weet ook niet wat jouw diagnose is natuurlijk). Maar een beetje ondersteuning en voorbereiding is echt niet erg. Ik lurk aardig mee in OUD maar ik zie wat angst en onzekerheid met moeders doet en roze wolken die er niet zijn enzovoort, ondanks dat het kindje super gewenst en geliefd is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vanaf donderdag start de POP-poli therapie! Heb over de therapie zelf een goed gevoel, is echt gericht op.contact met je kindje, voorbereiden op de geboorte enz, maar ook aandacht voor mij als moeder.
Is vooral een vervolg op de standaard therapie ivm medicatie.
Ik ben alleen iedere keer zo vreselijk moe en denk vaak, joh ik zie niet tegen de bevalling op, ons kind is meer dan welkom, ik voel me al heel lang niet meer depressief... Moet ik nou echt weer groepstherapie volgen...
Tips iemand?!
Sorry moest even van me af schrijven.
En wie weet komt die muur niet....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Zit wat in...![]()
Mn zwangerschap heeft een onwijze klik in mn hoofd gemaakt, waardoor ik mij mentaal heel veel beter voel, en dat is soms ook wel eng... Want er komt vast ergens n muur of een val denk ik dan...
Maar uk voelt gewoon als het allerbelangrijkste en met mij komt het allemaal best in orde
Hoe is t met jou?
Mijn officiele diagnose was: burnout met depressie en pleinvrees... Dat uitte zich toen vooral in paniekaanvallen... Ik weet ook niet of de kans op n pnd groter is of niet...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:32 schreef kvd het volgende:
[..]
Het lijkt me niet geheel onverstandig. Weet niet hoe het zit met postnatale depressies, of depressieve mensen/mensen met angststoornissen die vaker hebben (en weet ook niet wat jouw diagnose is natuurlijk). Maar een beetje ondersteuning en voorbereiding is echt niet erg. Ik lurk aardig mee in OUD maar ik zie wat angst en onzekerheid met moeders doet en roze wolken die er niet zijn enzovoort, ondanks dat het kindje super gewenst en geliefd is.
Misschien voel je je nu juist goed omdat je zwanger bent, iets met hormonen enzo...
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:25 schreef Detroit het volgende:
Alles goed hier?
Lang-verhaal-in-spoiler-om-even-van-mij-af-te-schrijvenGoed dat je nu gepusht wordt aan jezelf te werken. Hopelijk kan je hierdoor een baan vinden die bij je past en waar je geen stress, maar energie en plezier uithaalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je manager moet beter weten als manager; zo ga je niet met je werknemers medewerkers om. Ik niet iig.
Problem?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
En *POEF* weg is s_e's post weer. Net stond ie er nog, beetje vaag wel.
Alleen als je er een probleem mee hebt, want nu kom je passief-agressief over. Heb je er een probleem mee, kaart het dan aan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Problem with my "problem"?
s_e komt op mij vaag over. Waarom zou iemand steeds zijn eigen posts gaan wissen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:57 schreef Gray het volgende:
[..]
Alleen als je er een probleem mee hebt, want nu kom je passief-agressief over. Heb je er een probleem mee, kaart het dan aan.
Wel mee eens! En omdat s_e Mod is kan hij t ook nog eens helemaal weghalen... Post dan niet... Of denk eerst na wat je wilt posten...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
s_e komt op mij vaag over. Waarom zou iemand steeds zijn eigen posts gaan wissen?
Dat mag toch gewoon gezegd worden? Dus Gray, waarvan jouw plotslinge passief-agressief-overkomende houding jegens mij?
Maar goed, dus bij deze, kan s_e misschien of zijn posts gewoon laten staan...of gewoon niet meer posten als hij toch van plan is zijn post na 3 minuten weer weg te halen?
Zo, is dat ook weer gezegd
Natuurlijk mag je wat zeggen van wat je observeert, zeker als je ergens een probleem mee hebt. Maar wil je het probleem opgelost hebben, dan is het verstandig ook dat aan te geven. Anders komt de boodschap zeurderig over en wordt het gezien als zeuren en niet het aankaarten van een probleem. Zeker wanneer het herhaaldelijk gebeurt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
s_e komt op mij vaag over. Waarom zou iemand steeds zijn eigen posts gaan wissen?
Dat mag toch gewoon gezegd worden? Dus Gray, waarvan jouw plotslinge passief-agressief-overkomende houding jegens mij?
Makkelijk toch?quote:Maar goed, dus bij deze, kan s_e misschien of zijn posts gewoon laten staan...of gewoon niet meer posten als hij toch van plan is zijn post na 3 minuten weer weg te halen?
Zo, is dat ook weer gezegd
Ik weet niet of s_e zeurderig overkomt met zijn herhaalde acties, misschien komt ie op jou zo over, geen idee, maar ik houd het denk ik in elk geval maar gewoon eventjes bij "vaag"quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:11 schreef Gray het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je wat zeggen van wat je observeert, zeker als je ergens een probleem mee hebt. Maar wil je het probleem opgelost hebben, dan is het verstandig ook dat aan te geven. Anders komt de boodschap zeurderig over en wordt het gezien als zeuren en niet het aankaarten van een probleem. Zeker wanneer het herhaaldelijk gebeurt.
Nee, ik doelde op jouw reacties op de acties van S_E die zeurderig overkomen. Het is een terechte klacht, dus goed om aan te kaarten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet of s_e zeurderig overkomt met zijn herhaalde acties, misschien komt ie op jou zo over, geen idee, maar ik houd het denk ik in elk geval maar gewoon eventjes bij "vaag"
Hierzo.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wacht geduldig af wat s_e in te brengen heeft, ben namelijk eigenlijk wel benieuwd wat er in zijn gevoelswereld afspeelt
Je komt een beetje denigrerend over in je post. En ik snap sowieso niet waarom je zo reageert want bij mijn weten is S_E gewoon een volwassen vent die ook heel goed zelf kan reageren (mits hij z'n posts dus idd niet weghaaltquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:11 schreef Gray het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je wat zeggen van wat je observeert, zeker als je ergens een probleem mee hebt. Maar wil je het probleem opgelost hebben, dan is het verstandig ook dat aan te geven. Anders komt de boodschap zeurderig over en wordt het gezien als zeuren en niet het aankaarten van een probleem. Zeker wanneer het herhaaldelijk gebeurt.
[..]
Makkelijk toch?
Ik zie niet waar mijn post denigrerend overkomt, zo was die ook helemaal niet bedoeld.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:26 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je komt een beetje denigrerend over in je post. En ik snap sowieso niet waarom je zo reageert want bij mijn weten is S_E gewoon een volwassen vent die ook heel goed zelf kan reageren (mits hij z'n posts dus idd niet weghaalt).
Helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:35 schreef minthy het volgende:
Kan al dit gemekker, gezever en gejammer over wie nu wel of niet zijn/haar posts veelvuldig edit/weghaalt/zijn of haar kont ermee afveegt en ander geneuzel niet fijn in dm/pm?
En gewoon weer ontopic posten? Waarvoor dit topic ook bedoeld is?
Ah je bedoelt net als dat gedoe over de sfeer die ineens veranderde? Dat was ook zo fijn ontopic inderdaad. Ik zie niet hoe dit anders is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:35 schreef minthy het volgende:
Kan al dit gemekker, gezever en gejammer over wie nu wel of niet zijn/haar posts veelvuldig edit/weghaalt/zijn of haar kont ermee afveegt en ander geneuzel niet fijn in dm/pm?
Dit is precies weer zo'n voorbeeld.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ah je bedoelt net als dat gedoe over de sfeer die ineens veranderde? Dat was ook zo fijn ontopic inderdaad. Ik zie niet hoe dit anders is.
Ja inderdaad. Want als een ander wat zegt is het gemekker en gezeur maar als jij het zegt is het feedback?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit is precies weer zo'n voorbeeld.
Ik zie niet hoe dit offtopic is btw. Posts van het topic weghalen lijkt mij best wel ontopic verder.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:35 schreef minthy het volgende:
Ga ergens anders zuigen, ik hap niet meer.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Want als een ander wat zegt is het gemekker en gezeur maar als jij het zegt is het feedback?
Zo komt het op mij ook een beetje over.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Want als een ander wat zegt is het gemekker en gezeur maar als jij het zegt is het feedback?
Ik blijf waar ik benquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga ergens anders zuigen, ik hap niet meer.
Van mij hoeft het geknetter dan weer niet, ik vind het jammer. Er lijkt hier een soort van persoonlijke hetze te ontstaan tegen s_e. Hij kan een reden hebben om zijn posts weg te halen. DM hem, in het topic krijg je daar toch geen antwoord op (anders zou hij niet alles weghalenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe dit offtopic is btw. Posts van het topic weghalen lijkt mij best wel ontopic verder.
En volgens mij was iemand die het met je eens is, wel van mening dat het af en toe mocht knetteren...dus bij deze?
Goed ik dm hem welquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Van mij hoeft het geknetter dan weer niet, ik vind het jammer. Er lijkt hier een soort van persoonlijke hetze te ontstaan tegen s_e. Hij kan een reden hebben om zijn posts weg te halen. DM hem, in het topic krijg je daar toch geen antwoord op (anders zou hij niet alles weghalen).
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Van mij hoeft het geknetter dan weer niet, ik vind het jammer. Er lijkt hier een soort van persoonlijke hetze te ontstaan tegen s_e. Hij kan een reden hebben om zijn posts weg te halen. DM hem, in het topic krijg je daar toch geen antwoord op (anders zou hij niet alles weghalen).
Maar laten we eerlijk zijn: Posts die verdwijnen, TT's die verdwijnen, tis zo net een soort goedkope fok!horror aan het worden ofzoquote:
Zolang we zelf maar niet verdwijnen toch? Dan wordt het pas écht zorgelijk!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Maar laten we eerlijk zijn: Posts die verdwijnen, TT's die verdwijnen, tis zo net een soort goedkope fok!horror aan het worden ofzo
Nou nu je het zegt, er zijn hier wel eens rare vogelsmensen verdwenen, alleen mag dat niet op fok besproken worden dit datquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Zolang we zelf maar niet verdwijnen toch? Dan wordt het pas écht zorgelijk!
Samen illegaal hierquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:37 schreef Murmeli het volgende:
D![]()
Maar zoals de rest en jij zelf eigenlijk ook zegt: voor nu ff beter zo
Burdie![]()
Jij hoort hier nog wel joh, gewoon als ervaringsdeskundige
Ik ben hier ook redelijk illegaal
That'd be awesome.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Zolang we zelf maar niet verdwijnen toch? Dan wordt het pas écht zorgelijk!
Lekker gezopen ook?quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:08 schreef Murmeli het volgende:
Borrel was leuk
Nou wil ik ook bij de mensa maar ik ga die test niet halen denk ik hahaha.
Faalangst adhd dit dat.
Ennieweez ik heb een leuke abindt gehad en ben best wel blij en hyper
Gelukkig vrij morgen
hahaha 3 wijntjes op maar dat was er toch 1 teveel ja. nu ben ik brakquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:35 schreef kuolema het volgende:
[..]
That'd be awesome.
[..]
Lekker gezopen ook?
Ben blij voor je![]()
Nooit een test doen, dan heb je geen bewijs dat je het niet kunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |