abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136601930
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:25 schreef Detroit het volgende:
Alles goed hier?

En nu officieel overspannen. :(.
Lang-verhaal-in-spoiler-om-even-van-mij-af-te-schrijven

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed dat je nu gepusht wordt aan jezelf te werken. Hopelijk kan je hierdoor een baan vinden die bij je past en waar je geen stress, maar energie en plezier uithaalt. :)

En je manager moet beter weten als manager; zo ga je niet met je werknemers medewerkers om. Ik niet iig.
pi_136601966
En *POEF* weg is s_e's post weer. Net stond ie er nog, beetje vaag wel.
pi_136602225
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
En *POEF* weg is s_e's post weer. Net stond ie er nog, beetje vaag wel.
Problem?
pi_136602572
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:57 schreef Gray het volgende:

[..]

Problem?
Problem with my "problem"? :P
pi_136605434
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 21:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Problem with my "problem"? :P
Alleen als je er een probleem mee hebt, want nu kom je passief-agressief over. Heb je er een probleem mee, kaart het dan aan.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 21:59:01 #131
414674 Mistico
Good Moaning
pi_136605528
pi_136609076
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 21:57 schreef Gray het volgende:

[..]

Alleen als je er een probleem mee hebt, want nu kom je passief-agressief over. Heb je er een probleem mee, kaart het dan aan.
s_e komt op mij vaag over. Waarom zou iemand steeds zijn eigen posts gaan wissen?
Dat mag toch gewoon gezegd worden? Dus Gray, waarvan jouw plotslinge passief-agressief-overkomende houding jegens mij?

Maar goed, dus bij deze, kan s_e misschien of zijn posts gewoon laten staan...of gewoon niet meer posten als hij toch van plan is zijn post na 3 minuten weer weg te halen?

Zo, is dat ook weer gezegd :)
pi_136609261
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

s_e komt op mij vaag over. Waarom zou iemand steeds zijn eigen posts gaan wissen?
Dat mag toch gewoon gezegd worden? Dus Gray, waarvan jouw plotslinge passief-agressief-overkomende houding jegens mij?

Maar goed, dus bij deze, kan s_e misschien of zijn posts gewoon laten staan...of gewoon niet meer posten als hij toch van plan is zijn post na 3 minuten weer weg te halen?

Wel mee eens! En omdat s_e Mod is kan hij t ook nog eens helemaal weghalen... Post dan niet... Of denk eerst na wat je wilt posten...
S. 2014
J. 2016
pi_136609790
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je wat zeggen van wat je observeert, zeker als je ergens een probleem mee hebt. Maar wil je het probleem opgelost hebben, dan is het verstandig ook dat aan te geven. Anders komt de boodschap zeurderig over en wordt het gezien als zeuren en niet het aankaarten van een probleem. Zeker wanneer het herhaaldelijk gebeurt.

quote:

Makkelijk toch? ;)
pi_136610029
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:11 schreef Gray het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je wat zeggen van wat je observeert, zeker als je ergens een probleem mee hebt. Maar wil je het probleem opgelost hebben, dan is het verstandig ook dat aan te geven. Anders komt de boodschap zeurderig over en wordt het gezien als zeuren en niet het aankaarten van een probleem. Zeker wanneer het herhaaldelijk gebeurt.
Ik weet niet of s_e zeurderig overkomt met zijn herhaalde acties, misschien komt ie op jou zo over, geen idee, maar ik houd het denk ik in elk geval maar gewoon eventjes bij "vaag" :P

Edit:En nu ik er over denk, ik (en nog een paar anderen meen ik me te herinneren) vroeg me (eer?)gister ook al af waar zijn gedrag vandaan kwam...naja, in elk geval vroeg ik me af hoe goed s_e nou werkelijk in zijn vel zat, zeker gezien zijn gevoelswereld. Misschien hebben die 2 met elkaar te maken?
Daar heeft hij alleen nog geen antwoord op gegeven, jammer wel

Ik ga even m'n eigen quote terugzoeken want zo precies weet ik het ook niet meer...

[ Bericht 18% gewijzigd door magnetronkoffie op 11-02-2014 23:22:04 ]
pi_136610319
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik weet niet of s_e zeurderig overkomt met zijn herhaalde acties, misschien komt ie op jou zo over, geen idee, maar ik houd het denk ik in elk geval maar gewoon eventjes bij "vaag" :P
Nee, ik doelde op jouw reacties op de acties van S_E die zeurderig overkomen. Het is een terechte klacht, dus goed om aan te kaarten.
pi_136610517
Gevonden
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wacht geduldig af wat s_e in te brengen heeft, ben namelijk eigenlijk wel benieuwd wat er in zijn gevoelswereld afspeelt :)
Hierzo.

En dan vooral hoe s_e momenteel met zijn gevoelens omgaat.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 23:26:15 #138
47102 Elvi
miemkwien
pi_136610519
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:11 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

Makkelijk toch? ;)
Je komt een beetje denigrerend over in je post. En ik snap sowieso niet waarom je zo reageert want bij mijn weten is S_E gewoon een volwassen vent die ook heel goed zelf kan reageren (mits hij z'n posts dus idd niet weghaalt :') ).
pi_136610920
Kan al dit gemekker, gezever en gejammer over wie nu wel of niet zijn/haar posts veelvuldig edit/weghaalt/zijn of haar kont ermee afveegt en ander geneuzel niet fijn in dm/pm?

En gewoon weer ontopic posten? Waarvoor dit topic ook bedoeld is?
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_136610966
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:26 schreef Elvi het volgende:

[..]

Je komt een beetje denigrerend over in je post. En ik snap sowieso niet waarom je zo reageert want bij mijn weten is S_E gewoon een volwassen vent die ook heel goed zelf kan reageren (mits hij z'n posts dus idd niet weghaalt :') ).
Ik zie niet waar mijn post denigrerend overkomt, zo was die ook helemaal niet bedoeld. :?

quote:
13s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:35 schreef minthy het volgende:
Kan al dit gemekker, gezever en gejammer over wie nu wel of niet zijn/haar posts veelvuldig edit/weghaalt/zijn of haar kont ermee afveegt en ander geneuzel niet fijn in dm/pm?

Helemaal met je eens. ^O^
  dinsdag 11 februari 2014 @ 23:36:59 #141
47102 Elvi
miemkwien
pi_136610996
quote:

Ah je bedoelt net als dat gedoe over de sfeer die ineens veranderde? Dat was ook zo fijn ontopic inderdaad. Ik zie niet hoe dit anders is.
pi_136611037
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:36 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ah je bedoelt net als dat gedoe over de sfeer die ineens veranderde? Dat was ook zo fijn ontopic inderdaad. Ik zie niet hoe dit anders is.
Dit is precies weer zo'n voorbeeld.
Tante minthy!! O+
  dinsdag 11 februari 2014 @ 23:39:40 #143
47102 Elvi
miemkwien
pi_136611125
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:37 schreef minthy het volgende:

[..]

Dit is precies weer zo'n voorbeeld.
Ja inderdaad. Want als een ander wat zegt is het gemekker en gezeur maar als jij het zegt is het feedback?

:{w
pi_136611154
quote:

Ik zie niet hoe dit offtopic is btw. Posts van het topic weghalen lijkt mij best wel ontopic verder.
En volgens mij was iemand die het met je eens is, wel van mening dat het af en toe mocht knetteren...dus bij deze? :P
pi_136611169
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:39 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Want als een ander wat zegt is het gemekker en gezeur maar als jij het zegt is het feedback?

Ga ergens anders zuigen, ik hap niet meer.
Tante minthy!! O+
pi_136611178
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:39 schreef Elvi het volgende:

[..]

Zo komt het op mij ook een beetje over.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 23:42:01 #147
47102 Elvi
miemkwien
pi_136611229
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:40 schreef minthy het volgende:

[..]

Ga ergens anders zuigen, ik hap niet meer.
Ik blijf waar ik ben :) Maar voel je vrij om een ander topic op te zoeken ;)
pi_136611300
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik zie niet hoe dit offtopic is btw. Posts van het topic weghalen lijkt mij best wel ontopic verder.
En volgens mij was iemand die het met je eens is, wel van mening dat het af en toe mocht knetteren...dus bij deze? :P
Van mij hoeft het geknetter dan weer niet, ik vind het jammer. Er lijkt hier een soort van persoonlijke hetze te ontstaan tegen s_e. Hij kan een reden hebben om zijn posts weg te halen. DM hem, in het topic krijg je daar toch geen antwoord op (anders zou hij niet alles weghalen :P).
Tante minthy!! O+
pi_136611342
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:43 schreef minthy het volgende:

[..]

Van mij hoeft het geknetter dan weer niet, ik vind het jammer. Er lijkt hier een soort van persoonlijke hetze te ontstaan tegen s_e. Hij kan een reden hebben om zijn posts weg te halen. DM hem, in het topic krijg je daar toch geen antwoord op (anders zou hij niet alles weghalen :P).
Goed ik dm hem wel
pi_136611402
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Goed ik dm hem wel
Top!
Tante minthy!! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: