abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136611527
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:43 schreef minthy het volgende:

[..]

Van mij hoeft het geknetter dan weer niet, ik vind het jammer. Er lijkt hier een soort van persoonlijke hetze te ontstaan tegen s_e. Hij kan een reden hebben om zijn posts weg te halen. DM hem, in het topic krijg je daar toch geen antwoord op (anders zou hij niet alles weghalen :P).
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:45 schreef minthy het volgende:

[..]

Top!
Maar laten we eerlijk zijn: Posts die verdwijnen, TT's die verdwijnen, tis zo net een soort goedkope fok!horror aan het worden ofzo :P

Pff vergeten te vermelden, DM is gestuurd.
pi_136611553
Pffft kunnen t onderhand beter Depressie, angst en Drama noemen.

Ik heb mn portie wel weer gehad! Succes allemaal
S. 2014
J. 2016
pi_136611590
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

Maar laten we eerlijk zijn: Posts die verdwijnen, TT's die verdwijnen, tis zo net een soort goedkope fok!horror aan het worden ofzo :P
Zolang we zelf maar niet verdwijnen toch? Dan wordt het pas écht zorgelijk! :+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_136611686
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:49 schreef minthy het volgende:

[..]

Nou nu je het zegt, er zijn hier wel eens rare vogelsmensen verdwenen, alleen mag dat niet op fok besproken worden dit dat :P

Maar anyway, back on topic :Y Tis wel weer mooi geweest zo.
  woensdag 12 februari 2014 @ 00:08:15 #155
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_136612363
Borrel was leuk :)
Nou wil ik ook bij de mensa maar ik ga die test niet halen denk ik hahaha.
Faalangst adhd dit dat.
Ennieweez ik heb een leuke abindt gehad en ben best wel blij en hyper :)
Gelukkig vrij morgen :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 12 februari 2014 @ 00:33:11 #156
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136613085
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:37 schreef Murmeli het volgende:
D -O- :*
Maar zoals de rest en jij zelf eigenlijk ook zegt: voor nu ff beter zo :Y

Burdie *O*
Jij hoort hier nog wel joh, gewoon als ervaringsdeskundige ;)
Ik ben hier ook redelijk illegaal :@
Samen illegaal hier O+.
Ik post wel weer eens mee als ik mijn kuiken op de wereld heb gezet, heb er nu te weinig energie voor ;).
KuikenGuppy
pi_136613141
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:49 schreef minthy het volgende:

[..]

That'd be awesome.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 00:08 schreef Murmeli het volgende:
Borrel was leuk :)
Nou wil ik ook bij de mensa maar ik ga die test niet halen denk ik hahaha.
Faalangst adhd dit dat.
Ennieweez ik heb een leuke abindt gehad en ben best wel blij en hyper :)
Gelukkig vrij morgen :)
Lekker gezopen ook? :P
Ben blij voor je :)
Nooit een test doen, dan heb je geen bewijs dat je het niet kunt. :Y
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_136615292
Rapapa. De langverwachte terugval kwam hier gisteravond. Alleen niet in de vorm van een goeiige zwarte hond, maar in die van de wolf uit The Never ending Story die me mee Het Niets in wilde slepen. :P

Het was wel typisch dat ik.voor het eerst echt negatieve gedachten over mezelf had. Voorheen was ik eigenlijk alleen vreselijk geagiteerd; ik gunde mezelf niet eens de tijd voor zulke gedachten. Komt mss omdat ik toch meer ontspannen ben.

Vandaag weer een dag. Ik ga er proberen wat van te maken. Zonder te hoge eisen te stellen, want als het dan niet lukt word ik fatalistisch.

Jullie een fijne dag! Plezier en sterkte voor wie het nodig heeft.
  woensdag 12 februari 2014 @ 10:18:43 #159
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_136617641
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 00:35 schreef kuolema het volgende:

[..]

That'd be awesome.

[..]

Lekker gezopen ook? :P
Ben blij voor je :)
Nooit een test doen, dan heb je geen bewijs dat je het niet kunt. :Y
hahaha 3 wijntjes op maar dat was er toch 1 teveel ja. nu ben ik brak :(
dat heb ik dus ook met die test. Als ik hem dan niet haal dan weet ik zeker dat k minder slim ben dan veel van mijn vrienden en dat wil ik niet :@ Hoewel het nergens op slaat want eerlijk gezegd weet ik wel dat ik net zo slim ben als zij maar dat het gewoon goed zou kunnen dat ik die test zelf niet haal ondanks dat ik slim genoeg ben. Ik doe nooit puzzeltjes want ik heb er een onwijze hekel aan en die test bestaat juist uit puzzeltjes. dus mja hahaha.
maar ja de vriend met wie ik gisteren mee was weet zeker dat ik het wél zou halen haha. heeft er in ieder geval iemand vertrouwen he ;)
Als ik me vandaag nog wat fitter ga voelen ga ik die online test wel weer eens invullen. kijken of ik hem weer beter maak dan de vorige keer whahahaha (ik ging qua uitslag in 7 jaar tijd van "bij de hoogste 10%" naar "bij de hoogste 2,5%" erg grappig. denk dat ik dat moet wijten aan mijn adhd meds ofzo. of gewoon ouder en wijzer whahahahahaha)
/lief dagboek

@spring: succes vandaag. Ik vind het goed van je hoe je erin staat om er vandaag een zo goed mogelijke dag van te maken.

Hier is vandaag een kutdag trouwens. 2 jaar geleden pleegde een ex van mij zelfmoord. Ik zag hem niet zoveel meer maar gaf (geef) nog wel veel om hem. gewoon vriendschappelijk wel ofzo hoor, maar net een beetje meer omdat een ex gewoon toch een wat specialer iemand is dan gewoon een vriend of kennis. En ik heb een beetje een hekel aan mijn overbuurmeisje, die precies op die dag geboren is :@ Ik heb het kind nog nooit gezien hoor, maar ergens neem ik het haar kwalijk ofzo. slaat nergens op en ik zal het nooit aan haar zelf laten merken hoor, het ligt volledig aan mij en ik doe gewoon stom enzo ;)
  woensdag 12 februari 2014 @ 10:47:57 #160
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136618466
Murm, dat is zeker heftig :{ :*.
KuikenGuppy
  woensdag 12 februari 2014 @ 11:09:03 #161
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_136619079
Nu drie dagen bezig met mijn stage en het valt allemaal enorm mee. Het gaat best goed en ik lijk wel weer gewoon te kunnen werken! Ben er heel erg blij mee! Ik heb zowel de mensen hier als mijn begeleidster van de studie duidelijk gemaakt dat dit mijn eerste fulltime ding is na het overspannen geweest zijn en ze hadden er (wederom) enorm veel begrip voor. Het realiseren dat ik alle stappen die ik zou 'moeten' doorlopen om beter te worden, goed doorlopen heb en het feit dat als ik genoeg rust voor mezelf houd ik dit prima kan doen heeft de zenuwen ook enorm aan banden gelegd.

Er is nog wel de angst voor de toekomst. Zal het goed gaan? Herken ik situaties tijdig? Dit soort zaken. Ik zie echter in dat dit angst is die praat, accepteer het en probeer dicht bij de realiteit te blijven. Ik weet nu dat ik probleemsituaties kan herkennen en aanpakken en dit tel ik zwaarder dan de angstige stemmetjes die voortdurend allemaal doemscenario's in mijn hoofd pushen. Het einde is wellicht, na 1,5 jaar, eindelijk daar lijkt het. Ik kan ergens wel janken van geluk, maar ik blijf het vanaf nu lekker rustig aan doen en ik kies voor mezelf. :)

Zo, moest ook even. Eindelijk kan ik een keer een blijde boodschap plaatsen! :)
Ignorance is bliss
pi_136620665
Mooi :)

Hier lichamelijke brakheid aka verkoudheidsellende :{
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
  woensdag 12 februari 2014 @ 12:21:44 #163
414674 Mistico
Good Moaning
pi_136621265
Ik had naast mijn psychische klachten ook last van een fysiek probleem, daarvan is de behandeling sinds vandaag stopgezet omdat ik er geen last meer van heb en er dus geen reden is om de behandeling voort te zetten. Aan de ene kant zou ik daar heel blij mee moeten zijn maar ik vond het eigenlijk altijd wel fijn om met deze behandelaar te spreken (je bouwt toch een band op). Ik voel me nu zo vervelend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:00 schreef zomertje het volgende:
Mooi :)

Hier lichamelijke brakheid aka verkoudheidsellende :{
Beterschap!
  woensdag 12 februari 2014 @ 12:50:56 #164
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_136622075
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 11:09 schreef duracellkonijntje het volgende:
Nu drie dagen bezig met mijn stage en het valt allemaal enorm mee. Het gaat best goed en ik lijk wel weer gewoon te kunnen werken! Ben er heel erg blij mee! Ik heb zowel de mensen hier als mijn begeleidster van de studie duidelijk gemaakt dat dit mijn eerste fulltime ding is na het overspannen geweest zijn en ze hadden er (wederom) enorm veel begrip voor. Het realiseren dat ik alle stappen die ik zou 'moeten' doorlopen om beter te worden, goed doorlopen heb en het feit dat als ik genoeg rust voor mezelf houd ik dit prima kan doen heeft de zenuwen ook enorm aan banden gelegd.

Er is nog wel de angst voor de toekomst. Zal het goed gaan? Herken ik situaties tijdig? Dit soort zaken. Ik zie echter in dat dit angst is die praat, accepteer het en probeer dicht bij de realiteit te blijven. Ik weet nu dat ik probleemsituaties kan herkennen en aanpakken en dit tel ik zwaarder dan de angstige stemmetjes die voortdurend allemaal doemscenario's in mijn hoofd pushen. Het einde is wellicht, na 1,5 jaar, eindelijk daar lijkt het. Ik kan ergens wel janken van geluk, maar ik blijf het vanaf nu lekker rustig aan doen en ik kies voor mezelf. :)

Zo, moest ook even. Eindelijk kan ik een keer een blijde boodschap plaatsen! :)
*O* super bericht! leuk!
  woensdag 12 februari 2014 @ 13:11:40 #165
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_136622722
zomertje en mistico: sterkte :*
pi_136623373
Ik merk dat ik een beetje begin terug te vallen in mn depressie. :{

Ik dacht dat, omdat het nu wel een stuk beter ging, ik wel klaar was om weer te gaan zoeken naar een baan en naar een eigen huis. Ja stom natuurlijk want er is niks veranderd behalve dat ik nu een gat in mn cv heb :') dus na een paar dagen zoeken voel ik me weer net zo hopeloos als aan het begin van mn laatste depressie -O- Het blijft een vicieuze cirkel en het lukt me niet om m te doorbreken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136624466
quote:
13s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:33 schreef Elvi het volgende:

Ik dacht dat, omdat het nu wel een stuk beter ging, ik wel klaar was om weer te gaan zoeken naar een baan en naar een eigen huis. Ja stom natuurlijk want er is niks veranderd behalve dat ik nu een gat in mn cv heb :') dus na een paar dagen zoeken voel ik me weer net zo hopeloos als aan het begin van mn laatste depressie -O- Het blijft een vicieuze cirkel en het lukt me niet om m te doorbreken.

SPOILER
lastig zeg. Misschien als je schema therapie gaat doen dat dat je wat kan helpen om je beter te voelen. Bij mij helpt t wel. Maar ik heb nu ook een wat mindere periode, ik hoop tijdelijk.
-Albert Camus.
  woensdag 12 februari 2014 @ 14:06:26 #168
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_136624485
quote:

SPOILER
Heeee mede NAO-er! *O* welkom bij de club *O*
niet dat je daar wat aan hebt natuurlijk ;)

maar wel vet klote dat je een terugslag hebt zeg. Misschien helpt het je om je eerst op 1 ding te richten? Als ik mezelf bekijk zou ik het heel lastig vinden om én een juiste behandeling én een huis én een baan te gaan zoeken. ik zou zelf heel erg de rust nodig hebben van eerst een behandelplan en daarna een fijne woonplek, voordat ik weer van die prestatiegerichte dingen kan gaan doen zoals werken.
Maar dat ben ik natuurlijk, ik kan niet voor jou spreken.

Wel fijn om te lezen dat je gelijk hebt gekregen in je gevoel dat je geen borderline hebt. Dat lijkt me best een lastige stoornis. Je hebt nu volgens mij qua diagnose best veel met mij overeenkomstig en daar is prima mee te leren omgaan ;)
pi_136624488
quote:

SPOILER
Kun je niets vinden wat je leuk lijkt, of waar je de opleiding voor hebt? Of heb je al gesolliciteerd? De enige manier om dat gat op te vullen is door iets te gaan doen. Wat ben ik blij dat ik nog studeer zeg :P Ik kan me voorstellen dat je daar niet bepaald blij van wordt. Maar misschien helpt als je het niet als je hoofddoel maakt, maar wel blijft zoeken zonder dat je er druk achter zet of verwachtingen hebt.

Die dagbehandeling vinden ze niet bij je passen omdat je nog niet eerst individueel hebt geprobeerd? Of waarom? Ik heb dezelfde (voorlopige) diagnose maar herken me wel heel erg in ontwijkend en obsessief-compulsief. Ik vond het ook fijn om te horen dat ze bij mij niet denken aan borderline ondanks bepaalde trekken.
pi_136625029
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 10:18 schreef Murmeli het volgende:

[..]

hahaha 3 wijntjes op maar dat was er toch 1 teveel ja. nu ben ik brak :(
dat heb ik dus ook met die test. Als ik hem dan niet haal dan weet ik zeker dat k minder slim ben dan veel van mijn vrienden en dat wil ik niet :@ Hoewel het nergens op slaat want eerlijk gezegd weet ik wel dat ik net zo slim ben als zij maar dat het gewoon goed zou kunnen dat ik die test zelf niet haal ondanks dat ik slim genoeg ben. Ik doe nooit puzzeltjes want ik heb er een onwijze hekel aan en die test bestaat juist uit puzzeltjes. dus mja hahaha.
maar ja de vriend met wie ik gisteren mee was weet zeker dat ik het wél zou halen haha. heeft er in ieder geval iemand vertrouwen he ;)
Als ik me vandaag nog wat fitter ga voelen ga ik die online test wel weer eens invullen. kijken of ik hem weer beter maak dan de vorige keer whahahaha (ik ging qua uitslag in 7 jaar tijd van "bij de hoogste 10%" naar "bij de hoogste 2,5%" erg grappig. denk dat ik dat moet wijten aan mijn adhd meds ofzo. of gewoon ouder en wijzer whahahahahaha)
/lief dagboek

@spring: succes vandaag. Ik vind het goed van je hoe je erin staat om er vandaag een zo goed mogelijke dag van te maken.
Kan ik me heel goed voorstellen hoor, dat je bang bent dat het dan lijkt alsof je minder slim bent dan je vrienden. De meeste van mijn vrienden zijn slimmer dan ik en presteren beter, wat me vaak onzeker maakt.
Maar nu ben je oud en aan het aftakelen dus kleine kans dat je weer hoger scoort _O-
quote:
Hier is vandaag een kutdag trouwens. 2 jaar geleden pleegde een ex van mij zelfmoord. Ik zag hem niet zoveel meer maar gaf (geef) nog wel veel om hem. gewoon vriendschappelijk wel ofzo hoor, maar net een beetje meer omdat een ex gewoon toch een wat specialer iemand is dan gewoon een vriend of kennis. En ik heb een beetje een hekel aan mijn overbuurmeisje, die precies op die dag geboren is :@ Ik heb het kind nog nooit gezien hoor, maar ergens neem ik het haar kwalijk ofzo. slaat nergens op en ik zal het nooit aan haar zelf laten merken hoor, het ligt volledig aan mij en ik doe gewoon stom enzo ;)
Dat is wel heftig ja ... Misschien moet je eens je buurmeisje opzoeken.
pi_136625277
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:21 schreef Mistico het volgende:
Ik had naast mijn psychische klachten ook last van een fysiek probleem, daarvan is de behandeling sinds vandaag stopgezet omdat ik er geen last meer van heb en er dus geen reden is om de behandeling voort te zetten. Aan de ene kant zou ik daar heel blij mee moeten zijn maar ik vond het eigenlijk altijd wel fijn om met deze behandelaar te spreken (je bouwt toch een band op). Ik voel me nu zo vervelend.

SPOILER
[..]

Beterschap!
Dat is lastig maar zo zal dat ook gaan met je psychologische behandeling straks. Je bouwt een band op (of niet) maar op een gegeven moment gaat het beter en dan scheiden de wegen. Bedenk wel dat het iets heel positiefs is, ook al is het moeilijk.
pi_136626269
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:05 schreef zomertje het volgende:

[..]

lastig zeg. Misschien als je schema therapie gaat doen dat dat je wat kan helpen om je beter te voelen. Bij mij helpt t wel. Maar ik heb nu ook een wat mindere periode, ik hoop tijdelijk.
Ik had vorig jaar al gevraagd om schematherapie maar mijn toenmalige psychologe heeft dat nooit opgepakt. Ik heb ook goeie hoop dat deze therapie me gaat helpen.

Klote zijn die mindere periodes he... Ik vraag me ook soms af of het met het weer te maken heeft omdat er vaak periodes zijn dat meerdere mensen er last van hebben.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:06 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Heeee mede NAO-er! *O* welkom bij de club *O*
niet dat je daar wat aan hebt natuurlijk ;)

maar wel vet klote dat je een terugslag hebt zeg. Misschien helpt het je om je eerst op 1 ding te richten? Als ik mezelf bekijk zou ik het heel lastig vinden om én een juiste behandeling én een huis én een baan te gaan zoeken. ik zou zelf heel erg de rust nodig hebben van eerst een behandelplan en daarna een fijne woonplek, voordat ik weer van die prestatiegerichte dingen kan gaan doen zoals werken.
Maar dat ben ik natuurlijk, ik kan niet voor jou spreken.

Wel fijn om te lezen dat je gelijk hebt gekregen in je gevoel dat je geen borderline hebt. Dat lijkt me best een lastige stoornis. Je hebt nu volgens mij qua diagnose best veel met mij overeenkomstig en daar is prima mee te leren omgaan ;)
Werk is wel heel belangrijk want ik leef nu n jaar van mn spaargeld (en bij mn ouders :') ) en het houdt me ook tegen in mn herstel. Dus het is wel iets wat samenhangt met de depressie en wat ik gewoon nodig heb tegelijkertijd met een behandeling.

Ik herkende me gewoon niet in de kenmerken van borderline, en het was meer dat ik last had van anderen die er vreemd op reageerden dan dat ik last had van de stoornis zelf _O- Logisch, want ik heb het ook niet :P

quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:06 schreef kuolema het volgende:

[..]

Kun je niets vinden wat je leuk lijkt, of waar je de opleiding voor hebt? Of heb je al gesolliciteerd? De enige manier om dat gat op te vullen is door iets te gaan doen. Wat ben ik blij dat ik nog studeer zeg :P Ik kan me voorstellen dat je daar niet bepaald blij van wordt. Maar misschien helpt als je het niet als je hoofddoel maakt, maar wel blijft zoeken zonder dat je er druk achter zet of verwachtingen hebt.

Die dagbehandeling vinden ze niet bij je passen omdat je nog niet eerst individueel hebt geprobeerd? Of waarom? Ik heb dezelfde (voorlopige) diagnose maar herken me wel heel erg in ontwijkend en obsessief-compulsief. Ik vond het ook fijn om te horen dat ze bij mij niet denken aan borderline ondanks bepaalde trekken.
Waar ik voor gestudeerd heb en wat ik leuk vind heb ik allang losgelaten :') Ik heb tijdens mn studie de verkeerde richting gekozen vrees ik (kunst, cultuur en educatie). Ik ben nu 2 keer afgewezen voor een baan bij de McDonals, ik ben afgewezen voor alle schoonmaakbedrijven in de regio en ik heb niks meer gehoord van de 2 krantenwijken waar ik me vor had aangemeld. Om het gat nog een beetje op te vullen heb ik me nu aangemeld voor vrijwilligerswerk bij n ziekenhuis.

De dagbehandeling vonden ze niet passen omdat ik een stuk verder ben dan de mensen bij wie ik in de groep zou komen. Ik heb mezelf een soort van therapie gegeven waar ze in het team heel erg van onder de indruk waren :') Dus om dan in een dagbehandeling te komen zou voor mij een paar stappen terug zijn. En inderdaad is schematherapie nooit geprobeerd dus mijn adviesgesprek is meteen ook een exitgesprek geworden.

Ik heb overigens volgende week een afspraak bij de huisarts voor een verwijzing naar de GGZ in mn woonplaats omdat ik toch moet stoppen bij mn huidige psychologe.
pi_136627546
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:58 schreef Elvi het volgende:
[..]

Waar ik voor gestudeerd heb en wat ik leuk vind heb ik allang losgelaten :') Ik heb tijdens mn studie de verkeerde richting gekozen vrees ik (kunst, cultuur en educatie). Ik ben nu 2 keer afgewezen voor een baan bij de McDonals, ik ben afgewezen voor alle schoonmaakbedrijven in de regio en ik heb niks meer gehoord van de 2 krantenwijken waar ik me vor had aangemeld. Om het gat nog een beetje op te vullen heb ik me nu aangemeld voor vrijwilligerswerk bij n ziekenhuis.

De dagbehandeling vonden ze niet passen omdat ik een stuk verder ben dan de mensen bij wie ik in de groep zou komen. Ik heb mezelf een soort van therapie gegeven waar ze in het team heel erg van onder de indruk waren :') Dus om dan in een dagbehandeling te komen zou voor mij een paar stappen terug zijn. En inderdaad is schematherapie nooit geprobeerd dus mijn adviesgesprek is meteen ook een exitgesprek geworden.

Ik heb overigens volgende week een afspraak bij de huisarts voor een verwijzing naar de GGZ in mn woonplaats omdat ik toch moet stoppen bij mn huidige psychologe.
Bij de meeste ongeschoolde baantjes willen ze alleen scholieren en zo. Geldt dat ook voor die schoonmaakbedrijven? Of weet je niet waarom je niet bent aangenomen? Ik moet zeggen dat ik het heel goed vind dat je bereid bent om in principe alle soorten werk te doen ^O^ Het is gewoon moeilijk om iets te vinden, ook al doe je je best. Kun je niet toch kijken naar iets dat aansluit bij je opleiding?

Dat is wel goed om te horen inderdaad, dat jij al verder bent. Zou je op een wachtlijst komen bij de GGZ in je regio?
pi_136627657
SPOILER
Iemand tips hoe hier om mee te gaan?
Twiddel
pi_136627990
quote:
99s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:32 schreef summer2bird het volgende:
SPOILER
Iemand tips hoe hier om mee te gaan?
Het is moeilijk als je ouders je zo behandelen. Getuigt ook van geen respect voor de artsen/psychs die jou een diagnose gegeven hebben en opgenomen hebben. Dat is niet voor niks lijkt me. Laat je niet wijsmaken dat je een aansteller bent en neem jezelf serieus. Dan kun je ook gaan werken aan herstel. Bespreek dit ook met je behandelaars, zij kunnen je misschien helpen ermee.
-Albert Camus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')